Start mmm 2016

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Ladylola, 9 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    :$ Jemig... Wat een tegenvaller zeg!! Hoop zo dat ze dan iig nog de punctie willen doen voor je.. En inderdaad, gewoon zelf proberen.. Wie weet zit er eentje bij (of 2?) die jullie gegund is.. Vind het echt heel vervelend voor jullie zo op deze manier :( Ik hoop zo op goed nieuws binnenkort..!!

2. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Lief van je nienke, maar ben er niet heel rouwig om hoor. Ik vind het wel jammer van de iui, maar met drie eitjes voelt toch wel beetje als een kans. Maar goed nu weten we nog steeds niet of mijn mans zaad wel of niet kwalitatief goed genoeg is. Maar goed tis drie keer wel gelukt. Dus op hoop van zegen deze ronde. Ga nergens vanuit.

Gister geklust. Morgen dan nog en vrijdag dan nog en dan is het afwachten. Ik mag alleen geen prikken meer zetten ook geen pregnyl.

3. Izie

Izie Bekend lid

17 mrt 2015
    641
    31
    28
    Ik heb iui gehad met 5 eitjes de laatste keer. Twee waren toen nog op t randje dus zullen nooit weten of die meegedaan hebben. Zwanger werd ik iig niet. Jammer dat ze zo moeilijk doen.

Zou hoe dan ook zelf gaan klussen, een drieling zou wel heeel uitzonderlijk zijn, wat is die kans nu.. vind een punctie ook nog wel een heftig plan. een hele ivf poging gebruiken is in mijn ogen zonde bij maar 3 follikels! Maar kan me haast ook niet voorstellen dat ze dat zullen doen?

4. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Ja vond het ook zonde! Ze noemen het ook welis een escape ivf. Maar goed vind het zonde dus niet gevraagd.
    We gaan gewoon zelf. Tis wel drie x zelf gelukt. Ga nergens vanuit, maar nu wel 3x meer kans dat er eentje wil bevrucht raken!
    Maar dat zal wel niet, maar tis wel een betere kans dan we al die maanden hebben gehad. En in 6 jaar ombeschermd seks maar 3x zwange rgeraakt, zou wel heel bizar zijn nu ineens 3 tegelijk. Is onmogelijk! In iedergeval in mijn lijf!

5. Izie

Izie Bekend lid

17 mrt 2015
    641
    31
    28
    dat verbod konden ze ook t dak mee op wat mij betreft.

Ik ben vandaag ongesteld geworden 10 dagen na de terugplaatsing :(

6. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    Nou LadyLola, duimen dan maar.. Goed dat jullie het in ieder geval zelf nog gezellig hebben gemaakt :)

Izie, jee dat is snel! Wat ontzettend balen meid..!! :(

7. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Omg nu al??? Jeetje hier ook al na de iui 10 dagen later. Jeetje wat een ongelofelijke domper! Sterkte meis!

8. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Zooo bizar normaal heb ik een vet gevoelige eisprong en heb nu wel steeds idee gehad dat het wat zeurde, maar niet dat zere gevoel gehad. Ik heb totaal geen idee of ik nu überhaupt wel een eisprong heb gehad. Ik ben zo pissig op het zkh. Ze dumpen je gewoon als het ware. En mijn ovutesten waren op vrijdag al op. Had geen zin om nieuwe te kopen. Als ik nog gonal zou gebruiken, had ik vrijdag of zaterdag inseminatie. We zijn verdorie 1200 euro en 10 maanden verder en iedere keer is er verdorie wat. Even gefrustreerd momentje, zucht!

Hoest bij jullie?

9. Izie

Izie Bekend lid

17 mrt 2015
    641
    31
    28
    Snap je gevoel helemaal, super frustrerend.

Hier gaat t wel weer oke, moeten maar hopen dat 1 van onze cryo's en wondertje gaat worden.

10. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Bizar he dat het gewoon niet is gelukt met een verse TP, heel bizar. Hoop voor je dat een cryo een wonder zal brengen.

11. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    LadyLola, hoe is het nu met je? Heel logisch hoor dat je gefrustreerd bent! Hoop zo op een wonder voor jullie binnenkort..!!

Voor jullie geldt hetzelfde Izie. Hopelijk zit er een goede cryo bij!

Hier in afwachting van mn NOD, komende zondag.
    Nog geen gekke dingen, al heb ik al bijna een week af en toe wat ongi krampen.. Maar die trekken ook weer weg.
    Mn borsten staan flink op spanning, en zijn erg gevoelig, maarja dat wil ook niets zeggen ;) We wachten maar gewoon rustig af verder.

12. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Ooh jeetje nienke vreselijk he al die gekke hormonen! En dan die symptomen je wordt er tuureluut van. Maar jij nog maar een paar dagen! Wanneer ga je testen? Of ga je ook gewoon net zolang wachten tot je breekt hahaha

Hier alles wel oke. Heel raar weekend gehad. Flink geklust daar ligt het niet aan. Maar geen idee wannneer mijn ei was. Doordat ik gestopt ben met de gonal en geen pregnyl heb gezet. Anders zou het vrijdag zijn, maar nu denk ik zaterdag of zondag. Laatste ovutest vrijdag was negatief. Toen waren ze op en dacht nou pur het toch helemaal dicht dus wat maakt het uit. Haha. Maar bleef maar aanhouden en ik blijf maar slijm verliezen dus toch dinsdag test gehaald en gedaan en helemaal wit! Dus eisprong was zeker al geweest. Maar nu nog vet veel slijm verlies. Dat heb ik nooit. Meestal 2 dagen voor ongie krijg altijd weer beetje verlies maar komt niet in de buurt van al de derrie nu. Dus ook hier ga je denken hmm zal het...nee! Me rug zeurt en mijn buik gloeit. Achja je kan jezelf helemaal koekoek maken he.

Izie hoe is het bij jou?

13. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    Wat vervelend die onzekerheid allemaal.. :( Hopelijk wordt het slijm snel minder en wordt het allemaal wat rustiger. Nu maar weer afwachten of het nog wat geworden is of niet.. Ik duim voor je meid! Hopelijk maak je jezelf niet àl te gek komende weken..

Ik ben inderdaad niet van plan om te testen. Vandaag op 10dpo, dus het zou in principe al kunnen, maar ik heb niets in huis, en wil sowieso afwachten of ik zondag ongesteld wordt. Ik sta er redelijk nuchter in verder. Mocht de ongesteldheid weg blijven zal ik wel een testje er tegen aan gooien volgende week ergens, maar in eerste instantie ligt dat niet in de planning :)

Gisteravond wel echt steken onderin de buik alsof ik ongesteld zou worden, maar er is verder niets te ontdekken :)

14. Izie

Izie Bekend lid

17 mrt 2015
    641
    31
    28
    Raar van al het slijmverlies inderdaad, echt dat vruchtbare slijm nog?

Knap Nienke dat je er zo nuchter in kan staan! Spannende laatste dagen.

Hier gaat t weer goed, we wachten maar braaf af ;)

Deze cyclus is verplicht rust, maar december zou waarschijnlijk niet lukken omdat onze kliniek dicht zit vanaf kerst tm oud en nieuw:( Baalde hier ontzettend van, t zou heeeel misschien gekund hebben als ik direct weer strak een cyclus zou hebben deze maand van 28 dagen en dan in december ook mn ei netjes voor dag 14 zou komen.
    Nou dat werd 6 weken stress denk ik, gelukkig had ik een hele meedenkende verpleegkundige aan de telefoon vorige week.

Ze stelde voor om vorige week tijdens mn menstruatie direct met de pil te beginnen, deze ongeveer 18 dagen te slikken en dan weer ongesteld worden. Dan is deze cyclus mooi kort en kan de terugplaatsing in december gewoon door gaan. Hier werd ik wel weer blij van.

Ben nu dus weer even aan de pil, maar vind het eigenlijk wel heel prettig. Hoef me niet te fixeren op een korte cyclus, hoef niet op ei-jacht.....Gewoon echt even helemaal rust dan maar.

15. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    Wat fijn dat ze zo met je meedenken! Lijkt me inderdaad ook niks om dat gestress te hebben, van het wel of niet optijd krijgen van je eisprong.. Denk dat dit een prima oplossing is.

Raakt je lichaam alleen niet te veel van slag door weer (even) aan de pil te gaan?
    Ik ben blij dat ik vrijwel niet heb hoeven te ontpillen, maar als ik al die verhalen lees, ben ik zo blij dat me dat bespaard is gebleven..!! Zou toch wel heel erg zonde zijn als je daar zo mee komt te zitten :(

Geniet even van dit onbezorgde moment en laten we duimen voor een goede terugplaatsing in december :)

16. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Kan me voorstellen dat het iets van rust geeft Izie. Maar wel een enorme domper, maar fijn dat het in december nog net wil gaan lukken! Kunnen ze er niet gewoon twee plaatsen? Is toch ook zonde als je nog 6 cryo's hebt?

En nienke al duivels in aantocht of zit nog op de wiebelstoel?

Ik bleek altijd zwanger als ik het die ronde totaal overboord had gegooid. Altijd zo lullig, maar goed. Genoeg rondes gehad dat ik er niet mee bezig was. Pas sinds deze ronde eigenlijk weer. Heel vermoeiend vind ik het nog...pff. Dus Izie geniet van de rust en doe veel leuke dingen meis!

Hier merk ik aan alles dat het gewoon weer een ronde verder is hoor. Heb weer die borrels. Verlies nog wel wat slijm, maar lang niet zoveel als de drie dagen na mijn ei. Zit als het goed is op 6 dpo (max 7dpo), dus hoeveel kan je dan merken he. Ben wel enorm moe, terwijl ik echt een nacht van ruim 8u heb gemaakt. Heb hoofdpijn. Af en toe denk ik voel ik nou me borsten, maar ja je kan jezelf zo gek maken. Want alle drie de keren merkte ik niks. Ja achteraf was ik wel sneller moe en begon vanaf 10 dpo menstruatiegezeur. Maar ervoor nooit iets gemerkt. Dus zwanger zijn heb ik nog nooit eerder ontdekt dan 12 dpo.

17. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Meiden ik weet niet wat mij overkomt. Ik had gister rose afscheiding en zojuist gewoon rood! Dat is gewoon onmogelijk! 12 dagen geleden had ik nog een ei van 20 en 2 van 18. Ik heb ovutesten gebruik vanaf maandag tot met vrijdag. Geen eentje positief. Ik kreeg pas dag erna rekbaar slijm. Mijn ei sprong mogelijk zondag, want vrijdag nog negatief clearblue smiley. Slijm heb ik verloren tot afgelopen woensdag, maar echt super nat en dagen daarna ook nog steeds beetjes. En dan nu ineens ongesteld? Op 7 dpo dat kan gewoon niet😭

Ik snap er niks meer van. Ik dacht wauw zal innestelings afscheiding zijn, maar rood bloed dat kan toch niet?

18. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    LadyLola, ik wil je zeker geen valse hoop geven hoor, maar het kan wel degelijk..!! Zag vandeweek hier op het forum een bericht langs komen van iemand die 3 dagen bloed heeft verloren en dacht dat dat haar menstruatie was.. Bleek ook ineens innesteling te zijn geweest! Ik duim zo erg voor je..!! Hoe ging het vandaag?

Hier nog op de wiebelstoel :D (leuke term!)
    Gisteravond had ik wat bruin bloed bij het afwachten (1x) dus ik ging er vanuit dat vandaag mn temp zou zakken en ik wakker zou worden of gedurende de dag rood zou gaan spotten. Dit is eigenlijk altijd zo wanneer ik eenmaal bruin zie..
    Echter tot op heden nog niets te zien..!! Ik ga er helemaal vanuit dat het nog wel komt, maar toch heb ik een stemmetje in mn achterhoofd die zegt: zou het dan toch?! Maar nee, ik kan en wil dat gewoon niet geloven en er ook zeker niet te veel bij stil staan.

Vanmorgen voor het ontbijt wel wat misselijk, maar wil natuurlijk niets zeggen.. Temp was vanmorgen nog gewoon hoog. Vanmiddag ff inwendig gecheckt (sorry voor de details :p ) maar er was vrijwel niets meer van het bruin verlies over.. Een klein beetje bruinige afscheiding, maar heel anders dan gisteravond.
    Dit vind ik dus eigenlijk nog het meest frustrerende.. Heeltijd heb ik me erop ingesteld vandaag ongesteld te worden (of misschien zelfs gister al) en tot nu toe dus nog niet..

Al wel ook paar avonden last van maagzuur terwijl ik niets bijzonders gegeten of gedronken heb. Mn borsten doen nog steeds een beetje pijn, maar niet meer zo erg als eerder deze week.

Mn schoonmoeder maakte vrijdagavond wel de opmerking: Zit je lekker in je vel vandaag? Je straalt en je ziet er zo goed uit, met blosjes op de wangen..!
    Terwijl ik me toch niets anders voelde als normaal :(

Vreemd dus.. Naja vanavond of morgen zal het vast alsnog doorbreken. Heb iig nog niet getest, en mòcht het rood wegblijven, zal ik dinsdagavond of woensdag ochtend pas testen wanneer mn vriend thuis is.. We wachten wel gewoon af.. ;)

19. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Oooh nienke wat spannend dan he! En dat van je geweten die zo met je dolt, herkenbaar helaas. Totdat de dijken doorbreken. Maar laten we hopen dat het niet zo is voor jou! Vervelend ook al die symptomen, helpen ook natuurlijk niet. Dinsdag dus testen? Nou dat is al bijna🎉🎉

Ja het kan idd ja, maar heb er een hard hoofd in. Het is wel echt een hele vreemde situatie hoor. Baal er ook enorm van.
    Het blijft voornamelijk bij afvegen, maar het is helderrood. En wel veegje in mijn inleg, maar ook geen klonten. Vooral slijm. Normaal gutsen uiteindelijk de klonten weefsel er wel uit. Maar goed ik denk dan nu dat komt straks of morgen wel.
    Maar anderszijds denk ik omg straks is wel innesteling en dan zijn het er wel drie? Heb dit nog nooit gehad. Welis ongesteld op 10dpo, maar ook nog nooit bloeding gehad. Ja bij mij dochter met 5 weken een beetje.

20. Izie

Izie Bekend lid

17 mrt 2015
    641
    31
    28
    Wow jullie maken het wel erg spannend meiden!

Wat zou het mooi zijn 💞

Deel Deze Pagina