Start IVF/ICSI februari/maart/april 2024

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Maria94, 21 feb 2024.

1. Gossie

Gossie Lid

21 feb 2024
    55
    39
    18
    Vrouw
    Dat is fantastisch nieuws! Van harte gefeliciteerd! Heel blij voor jullie.❤️

2. Maria94

Maria94 Actief lid

30 sep 2023
    353
    170
    43
    Vrouw
    Wat goed!! Fijn dat je dan extra bevestiging hebt gekregen!❤️

3. Maria94

Maria94 Actief lid

30 sep 2023
    353
    170
    43
    Vrouw
    Hoe gaat het met jou? Ik heb nog vaak aan je gedacht!

Musa vindt dit leuk.
  4. Maria94

Maria94 Actief lid

30 sep 2023
    353
    170
    43
    Vrouw
    En @Danielledkx en @Gossie hoe gaat het met jullie? Kunnen jullie een beetje genieten van de zwangerschap?

5. Musa

Musa Lid

14 jun 2024
    59
    27
    18
    Vrouw
    Wat lief van je ❤️.
    Het gaat redelijk goed. Het is aan de ene kant lekker om niet met de medische molen en hormonen bezig te zijn. Het geeft een beetje rust en wat meer energie. Aan de andere kant zijn wel nog altijd aan het wachten en staat voor ons gevoel het hele leven stil. We hebben pas over 3 weken ons eerste gesprek bij C&C dus voordat er echt iets gaat gebeuren zijn we een hele tijd verder. Dat begint wel vervelend te worden, zeker met de feestdagen in zicht. Vorig jaar dacht ik dat in 2024 alles zou veranderen, maar helaas.
    Daarnaast begint mijn cyclus ook nog te rommelen. Na de laatste punctie 2x een normale cyclus gehad. Daarna een hele korte (15 dagen) en nu een hele lange. En niet ongesteld worden is toch gewoon een enorme mindfuck. Ergens in je hoofd is er toch een sprankje hoop.

6. Musa

Musa Lid

14 jun 2024
    59
    27
    18
    Vrouw
    En bij jou? Kom jij de wachttijd nog een beetje door?

7. Springinhetveld1990

30 jan 2024
    42
    16
    8
    Vrouw
    Nee dat weten ze echt niet kan dagen zijn kan weken zijn dat is zo onvoorspelbaar helaas ben wel heeel bang moet ik zeggen

8. Danielledkx

Danielledkx Actief lid

10 apr 2024
    175
    160
    43
    Vrouw
    Lief dat je het vraagt! Hier gaat alles tot nu toe helemaal goed. 20 weken echo geen afwijkingen gevonden gelukkig. Kan zo langzamerhand wat meer genieten en geloven dat er echt een kleine komt, al is dat idee nog steeds wel gek!

Spannend voor jou zeg de laatste poging in december. Hoe kijk je ertegenaan? Gewoon hetzelfde schema ook, of deze ronde iets anders?

9. Maria94

Maria94 Actief lid

30 sep 2023
    353
    170
    43
    Vrouw
    Wat fijn om te horen dat je nu wel een beetje kunt opladen en hopelijk een beetje jezelf kunt zijn zonder hormonen. Het is niet niks allemaal! Wel heel vervelend dat jullie nu zo lang moeten wachten voordat je weer verder kunt. Dan ben je vanaf de poging in juni gezien al een half jaar aan het wachten. Hopelijk hebben jullie een fijn gesprek bij C&C en kunnen jullie met wat meer hoop verder. Die feestdagen zijn wel erg vervelend, zeker oud en nieuw. Dan sluit je een jaar af op de manier hoe je dat niet had gehoopt.
    En die wisselende cyclussen, helaas komt dat vaker voor na hormoonbehandelingen maar je hebt er precies niks aan. Ik leef met je mee hoor!❤️

10. Maria94

Maria94 Actief lid

30 sep 2023
    353
    170
    43
    Vrouw
    Dat lijkt me echt heel angstig! Het had zo fijn geweest als je wat meer had kunnen genieten na dit traject in plaats van deze zorgen.

11. Maria94

Maria94 Actief lid

30 sep 2023
    353
    170
    43
    Vrouw
    Wat een opluchting is dat! Lijkt me ook heel onwerkelijk allemaal! Wel heel blij dat je wat meer kunt genieten.❤️ Jij bent wel mijn voorbeeld hoor, dat het na meerdere terugplaatsingen toch nog raak kan zijn!

Danielledkx vindt dit leuk.
  12. Maria94

Maria94 Actief lid

30 sep 2023
    353
    170
    43
    Vrouw
    @Musa en @Danielledkx het is echt super spannend en het wachten ben ik helemaal zat. Dezelfde medicatie als de vorige keer maar een iets lagere dosis. 7 Embryo's is echt heel veel, alleen jammer dat er na de genetische test 2 overbleven die niet zijn blijven plakken. Aan de ene kant vertouwen in deze medicatie en aan de andere kant echt heel bang dat het dit keer toch slechter gaat. Ik ben de hele tijd doodmoe van het opkroppen van alle emoties en doorgaan met werk en alles, gelukkig wel goede hulp van de counselor.
    Het wachten ben ik ook helemaal niet goed in dus af en toe bestel ik weer ander soort supplementen, een cursus of een bloedtest.:o: Het zoeken naar controle is een beetje mijn copingmechanisme. Accepteren dat je helemaal geen controle hebt hierover lukt mij niet. Het is inderdaad wel al poging 3, hierna nog 1 betaalde poging (aanvullend verzekerd) als mijn vriend dat ook wil. Er is wel een sprankje hoop anders had ik het natuurlijk allang opgegeven. Dus we gaan maar angstig vooruit.:confused:

13. Danielledkx

Danielledkx Actief lid

10 apr 2024
    175
    160
    43
    Vrouw
    Heel logisch allemaal... ik had me denk ik precies zo gevoeld. Wel heel fijn dat je nog een 4e poging vergoed kan krijgen! Meer dan dit kun je nu niet doen, en volgens mij ben je al heel goed bezig. Zoveel geduld steeds opbrengen is ook enorm slopend... ik blijf met je meelezen en meeduimen uiteraard:thumup:

14. Maria94

Maria94 Actief lid

30 sep 2023
    353
    170
    43
    Vrouw
    Super lief, dank je wel! Het wachten is het aller ergste. Ik merk dat ik me nu iets minder onrustig begin te voelen nu we weer richting de volgende poging gaan. Letterlijk de dagen aan het aftellen, vandaag nog 56 dagen tot de eerste prik.:D

Danielledkx vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina