Start IVF/ICSI februari/maart/april 2024

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Maria94, 21 feb 2024.

  1. Aya20

    Aya20 Actief lid

    2 apr 2024
    104
    43
    28
    Vrouw
    T
    Wat super spannend voor jullie beiden en idd hopen dat jullie beiden den positieve test in handen hebben.
     
    SamaMari14 vindt dit leuk.
  2. Aya20

    Aya20 Actief lid

    2 apr 2024
    104
    43
    28
    Vrouw
    Wauw!!! Wat een fantastisch nieuws. 5 gewoon, daar moet t toch echt mee lukken!!
     
    SamaMari14 vindt dit leuk.
  3. Aya20

    Aya20 Actief lid

    2 apr 2024
    104
    43
    28
    Vrouw
    Hoi! Klimmen is ook meditatief denk.ik, want je moet zo focussen op dat moment! Knap hoor dat je dat doet!

    Mijn vriend is lief voor mij. Volgend weekend is hij een weekend op training. Vind ik spannend, want ik weet niet hoever de stimulatie dan is. Maar kan hem ieder moment op piepen. Ok kan toch lastig mijn grenzen aangeven.. super leuk weekend, maar ook teveel.

    Ik heb in beide eierstokken endometriose cysten. Door t stimuleren kunnen deze ook groeien. Ze zien t niet als gevaar, mr de punctie wordt wellicht lastiger .

    Afgelopen dagen had ik geen pijn meer in buik, mr nu drukt het behoorlijk. Ik zit op dag 6. Had jij dat ook?
     
  4. Aya20

    Aya20 Actief lid

    2 apr 2024
    104
    43
    28
    Vrouw
    Ik mediteer iedere dag minstens 25 minuten ;)
     
  5. SamaMari14

    28 sep 2023
    66
    19
    8
    Vrouw
    Ivm privacy zeg ik dat liever niet maar ik werk in de IT en om als vrouw deze award te krijgen was wel heel tof!! Ben op het moment ook aan het rondkijken voor een andere baan, dus dit gaat zeker helpen ;)

    Ja, dat gevoel had ik inderdaad deze winter ook.. met de slechte uitkomst van onze eerste ICSI poging (bevruchtingen met allerlei afwijkingen, 50% gefragmenteerde embryo's) was ik al met mijn hoofd bij 'eiceldonatie of niks'... maar zo zie je maar weer, het hoeft niet altijd alleen slecht te gaan. En dan heb je zoveel verdriet gehad terwijl het achteraf eigenlijk niet nodig was.. Dus ik probeer het nu wat zonniger in te zien. Hopelijk lukt jou/jullie dat ook!!
     
    Maria94 vindt dit leuk.
  6. SamaMari14

    28 sep 2023
    66
    19
    8
    Vrouw
    Nee bij mij ook niet gek veel, maar vorige keer hadden wij embryo's met 1 of 3 kernen (moeten er 2 zijn) of 50% fragmentatie en dat hadden we nu niet. Mega blij <3

    Heb jij al gehoord hoeveel er ingevroren zijn? Ik mag officieel 24 april een bloedtest doen en 26 april een urinetest maar ik denk dat ik volgende week zondag al wel een testje ga wagen. En jij?
     
  7. Aya20

    Aya20 Actief lid

    2 apr 2024
    104
    43
    28
    Vrouw
    Dames, ik ga jullie nieuwe berichtjes nog beantwoorden. Maar ik heb even een vraag. Vanaf welke dag kregen jullie buikpijn/druk in de onderbuik tijdens het stimuleren? Wat is jullie ervaring? Ik heb behoorlijk last sinds gisteravond. Alsof er een dikke zware bal in de onderbuik zit en doet ook pijn. Morgen heb ik mijn eerste echo. Ik zit nu op dag 7.
     
  8. Pippa96

    Pippa96 Lid

    16 nov 2023
    64
    36
    18
    Vrouw
    Bij mij voelde het na 5 dagen al alsof ik twee biljartballen onderin mn buik had. Dat was ongemakkelijk maar het deed bij mij geen pijn. Misschien wel even aangeven bij de echo? Succes met de echo, hopelijk groeit het goed :)
     
  9. Pippa96

    Pippa96 Lid

    16 nov 2023
    64
    36
    18
    Vrouw
    Nee nog niet, ik verwacht dat we dat deze week horen. Ik mag 25 april testen, ik durf er eerder geen te doen uit angst dat het negatief is of wel positief maar dat het door de ovitrelle komt...
    Ik weet niet zo goed wat ik met mezelf aanmoet in deze wachtweken haha.;)
     
  10. Aya20

    Aya20 Actief lid

    2 apr 2024
    104
    43
    28
    Vrouw
    Dank je voor je antwoord. Ja, zo voelt het voor mij ook, maar dsn soms met pijn erbij. Nu is het weer afgezakt. Mijn werk is zittend en ik rover regelmatig even te lopen. Hoe evalueerde dit verder bij jou. Je had nog best veel dagen te gaan toch tot de punctie!?
     
  11. SamaMari14

    28 sep 2023
    66
    19
    8
    Vrouw
    Hi meiden, ik ben van de roze wolk afgeflikkerd na de mail over het invriesrapport: 0 ingevroren embryo's. Ben er kapot van, en ik twijfel nu ook aan de kwaliteit van het embryo in mijn buik en of het allemaal voor niets is geweest.

    Wilde het toch even delen. Wat een kuttraject is dit zeg.
     
  12. Pippa96

    Pippa96 Lid

    16 nov 2023
    64
    36
    18
    Vrouw
    Ik heb maar 7 dagen hoeven stimuleren. Op de laatste dag was het heel "zwaar" maar echt pijn deed het niet
     
  13. Pippa96

    Pippa96 Lid

    16 nov 2023
    64
    36
    18
    Vrouw
    Ah nee SamaMari14 wat kut en oneerlijk is het toch ook. Deze ***dagen mogen er zeker zijn. Hopelijk is die in je buik een goede ❤️.
     
    SamaMari14 vindt dit leuk.
  14. Aya20

    Aya20 Actief lid

    2 apr 2024
    104
    43
    28
    Vrouw
    Wat een afschuwelijke nieuws. Ik begrijp dat je twijfelt, mr misschien is het ook wel goed en ontwikkelt zich het toch goed. Ik leef mee, moet heel zwaar zijn en goed dat je je gevoel zo deelt. Blijven doen!!
     
    SamaMari14 vindt dit leuk.
  15. Aya20

    Aya20 Actief lid

    2 apr 2024
    104
    43
    28
    Vrouw
    Goedemorgen, wij zijn voor de echo geweest. Het ziet er goed uit. 15 follikels tussen de 10 en 14 mm. Vrijdag weer heen voor een echo. Erg blij met het nieuws.
     
    SamaMari14 vindt dit leuk.
  16. Aya20

    Aya20 Actief lid

    2 apr 2024
    104
    43
    28
    Vrouw
    Hoe gaat het nu met je?
     
  17. SamaMari14

    28 sep 2023
    66
    19
    8
    Vrouw
    Wat fijn Aya, dat klinkt inderdaad heel goed! Hopelijk maken ze alle 15 een mooie groeispurt en mag je snel door naar de punctie. Voel je je al wat beter?

    Was even met mijn hoofd ergens anders maar wat betreft de buikpijn: ik heb zeker ook veel druk ervaren in de tweede helft van het stimuleren maar geen echte pijn gehad en al helemaal niet in het begin, als het aanhoudt zou ik het wel even aangeven maar volgens mij zei je dat het al minder is? Je hoort wel eens over overgeven, diarree, dat soort dingen maar geen pijn dus wel even bellen naar je poli als het weer terugkomt hoor!
     
  18. SamaMari14

    28 sep 2023
    66
    19
    8
    Vrouw
    Niet zo super, na het gelukt van zaterdag was het nieuws voor mij en mijn partner echt een mokerslag. Ik neem vanmiddag vrij van werk.

    Ik snap vooral niet wat er in die twee dagen is misgegaan, aangezien er helemaal geen indicatie was dat ze niet goed zouden zijn.
    Als het embryo nu geen plakker is weet ik ook niet zo goed hoe nu verder, nog een ICSI traject voelt nu heel nutteloos..
     
  19. Pippa96

    Pippa96 Lid

    16 nov 2023
    64
    36
    18
    Vrouw
    Wat fijn Aya!
     
    Aya20 vindt dit leuk.
  20. Aya20

    Aya20 Actief lid

    2 apr 2024
    104
    43
    28
    Vrouw
    Snap ik en goed dat je even ruimte voor jezelf neemt nu. Is niet niets, gaat om zo n grote wens!! Ik hoop dat je vanmiddag even wat rust kon pakken!?

    Met mij gaat het wel goed. Geen pijn nu. Merk wel dat ik vermoeider raak, maar dat is denk ik wel logisch. Na morgenochtend even 1,5 week vrij. Kijk ernaar uit.
     

Deel Deze Pagina