Retourneren Bol.com

Discussie in 'De lounge' gestart door Starfish, 14 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Starfish

Starfish Actief lid

4 mei 2009
    485
    0
    0
    Hallo,

Ik bestel regelmatig boeken bij Bol.com. Meestal heb ik die boeken al eens ergens anders ingekeken zodat ik zeker weet dat ik ze wil hebben.

Echter heb ik nu niet de mogelijkheid om een boek van binnen te bekijken. Ik vroeg mij dus af of je bij Bol een boek kunt bestellen, het kunt inkijken, en het dan eventueel kunt terugsturen. Ik ga ervan uit dat dit gewoon mogelijk is, echter heb ik ook wel eens een boek ontvangen dat verpakt was in plastic. Om het in te zien moet je het plastic dus stukmaken.

Stel je wilt het boek niet, kun je het dan alsnog terugsturen ook al zit hij niet meer in de plastic verpakking?

Alvast bedankt! :D

2. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Ja hoor dat kan, je kunt op zo'n formuliertje invullen wat de reden is. Mijn man heeft heeft het al vaker gedaan. Ook met DVD's!

3. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Kun je het ook niet bij bol zelf inzien? Soms hebben ze stukjes uit het boek op de site staan.

4. Starfish

Starfish Actief lid

4 mei 2009
    485
    0
    0
    Nee, dat was bij dit boek niet...maar maakt niets uit :D

Ik heb het besteld! :) Alleen vreemd....ik kon niet met acceptgiro betalen?! :( Misschien moet er een 2ehands boek bij zit? Nouja, heb dan nu maar online betaald....

Maar bedankt voor de hulp!

5. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Zit standaard een briefje bij wat je kunt invullen als je het wilt retourneren. Gaat heel makkelijk.

Deel Deze Pagina