Wij kopen halve loten, met als eindcijfers de 4 geboortedagen van de kinderen. Op alle 4 in 7 jaar nog nauwelijks iets gewonnen, dus het moet toch een keer lukken zou je denken.
Voor het eerst loten gekocht. 2 halve loten en 5 euro gewonnen. Haha, ik doe volgend jaar niet meer mee.
wij komen niet hoger dan 15, ach tenminste t halve lot er uit. Hoop dat er iemand van t forum een nieuwe auto uit aan het zoeken is, of een nieuwe keuken
Stom he.. maar ik wil nooit gelijk kijken dan voel ik mij hebberig en denk wacht 1 a 2 dagen alsof je dan beloond wordt haha het ligt nu toch al vast. Het is gewoon een stomme hersenkronkel van mij.
Hier 60,- gewonnen op 1 lot. Andere lot hadden we niks op, maar dat was een kado, dus alsnog 30,- winst. Hoogste prijs ooit haha
€10. Maar ik ga het zo voor de zekerheid nog een keer checken, man checkte de loten na een fles wijn en champagne en de hoofdprijs is in onze stad gevallen. Het zal toch niet....
Uit eindelijk toch 2 halve loten. Mijn man had nog één bij gehaald. Hebben €25 gewonnen op dat ene halve lot van mijn man, dus ja €5 verlies..
10 euries chickies! 10 TIENNNNNN 10! Zal ik het beleggen? Uitgeven? ..., pffft moeilijk hoor, ik zal eerst maar advies in gaan winnen