Wie gaat er loten kopen? Hier 2 halve loten, vriend heeft 5 halve loten gekocht. Hoop dat we een leuk bedrag winnen
Dacht dat vriend 5 halve heeft gekocht,maar dus blijkbaar ook nog 5 hele.... vind t wel beetje zonde,maarja zijn geld...
Normaal hebben we 4 halve loten, die krijgen we met kerst van schoonouders. Dit jaar vieren we het niet samen, dus ook geen loten denk ik. Misschien dat we er zelf nog 1 kopen, maar vind het een beetje zonde geld
Twijfels nog. Ik vind het een hoop geld en tot nu toe nooit iets mee gewonnen. Iemand anders meer geluk gehad?
Ja! Anderhalf lot online gekocht. Doen we al jaren haha! tot nu toe niks groots gewonnen, maar het idee is leuk
Meestal win ik enkele euro’s. Twee jaar terug heb ik €100 gewonnen met de oudejaarstrekking, was zielsgelukkig
Win eigenlijk nooit niks.. ooit 5 jaar geleden 80euro gewonnen... Ik koop altijd hele loten, maar denk dat ik dit jaar ook eens een paar halve loten koop.. heb al 1 hele, denk nog 2 halve ofzo... kansen spreiden he
Wij spelen standaard mee met twee loten. Ik heb jaren terug iets ingevuld om een staatslot aan te vragen (via mijn vaste account) en blijkbaar per ongeluk 2 aangekruist. En sindsdien krijg ik ze iedere jaar automatisch thuisgestuurd. Ik heb het maar zo gelaten
Tja die postcodeloterij valt al bij ons in de straat. Moet ik ook nog gaan bedenken wat ik met de staatsloterij ga doen...
Ik doe nooit mee met loterijen maar met oudjaar kopen mijj zussen en ik samen altijd een paar loten. Toch leuk om over te fantaseren. We kopen denk 1 heel lot en 4 halve. We hebben ooit 100 euro gewonnen op (dus 10 euro winst, delen door 3 ). Maar meestal maken we er verlies op....
Wij spelen mee met 1 lot. En als mn ouders een leuk geldbedrag winnen dan krijgen wij (en broer en zus) ook een deel van.