Wij zitten nog steeds te denken… en denken…. En denken nu aan Sri Lanka voor eind juli en begin augustus. Met twee reisdagen en dan 14 dagen daar. Is dat genoeg? Is er echt een hele grote kans op Dengue? Hangen er muggennetten in de hotels? Is het niet te heet? Het lijkt me een heel mooi en veelzijdig land!
Inmiddels 18 jaar geleden een rondreis daar gedaan. Prachtig land. Totaal 18 dagen, waarvan de laatste 3 geëindigd aan het strand. Dit zou ik echt adviseren om na de rondreis nog even te relaxen aan het strand alvorens terug te reizen. In augustus geweest, prima qua temperatuur. Reisden wel georganiseerd met een busje met airco en onderweg hotels met zwembad. Dengue was toen volgens mij niet ter sprake, hebben wel preventief malaria tabletten geslikt. Sommige hotels hadden muggennetten of anders ook wel eens een haak in het plafond (dan zelf dus een net meenemen om te bevestigen). Tis een prachtig land met mooie en lieve mensen
Wat fijn om te horen!! We hebben heel impulsief vliegtickets geboekt voor 16 dagen met Quatar Airways. Was een koopje vonden wij, nog geen 800 euro per ticket voor eind juli/begin augustus. Nu kunnen we de reis gaan plannen!
Oh dat is zeker niet duur! Mag ik vragen welke vertrek dag en vanaf waar? Wij zijn ons ook aan het oriënteren. Maar kijken ook naar Thailand en Maleisië.