spuugzat met baby-dump

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door moonmama, 10 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Wat vervelend, wij zijn alleen maar goed te spreken over babydump.

Bij ons ging alles goed, alles werd geleverd in de week die besproken was in de winkel. we lieten het ook allemaal in elkaar zetten.
    Vorig jaar een probleem met de kinderwagen, deze werd naar de fabriek gestuurd om te maken konden een leenkinderwagen krijgen.

Ik ga wel altijd naar de winkel toe....persoonlijk contact is beter dan de mail of telefoon.

Babydump Beverwijk was echt super kwa service.

2. moonmama

moonmama Actief lid

4 aug 2013
    469
    0
    0
    NULL
    NULL
    service in de winkel ben ik ook zeer tevreden over. we zijn goed geholpen met alles toen we er spullen gingen uitzoeken.

maar het lijkt me net alsof hoofdkantoor en winkel niet op 1 lijn staan want de hoofdkantoor is gewoon bagger. ik ben echt benieuwd of we nog snel wat van ze te horen krijgen.

we kunnen wel naar de winkel gaan maar heb daar geen zin meer in. ben het gewoon zat met ze.

we hebben nu besloten dat we ergens anders het kamertje gaan halen want ik ga echt niet op ze wachten. ik moet nog 5 weken en wil alles nu echt af hebben.

maar verder trek ik me niet al te veel van ze aan. het is mijn eerste zwangerschap en het einde nadert en wil nog genieten van de laatste momenten. gelukkig ben ik wel kalm gebleven. had ik zelf niet van me verwacht.

wel gisteren via de post het gratis autostoelspeeltje gekregen die we bij de Maxi-Cosi zouden krijgen. manlief zei dat ze die niet meer terug krijgen hahaha. voor als we alsnog de kinderwagen ook niet meer bij ze willen nemen.

3. moonmama

moonmama Actief lid

4 aug 2013
    469
    0
    0
    NULL
    NULL
    in de winkel zeiden ze dat we gebeld zouden worden voor een afspraak van de levering.
    maar we krijgen enkel emails van ze.
    en als we hierover aan de tel beginnen van dat ze ons beloven om te bellen maar het niet doen zeggen ze dat er een nieuwe systeem is waarin ze nu mailen inplaats van bellen.

ik heb ze duidelijk gemaakt dat ze geen beloftes moeten doen die ze niet nakomen maar wordt enkel weggepraat.

we hebben de wijziging van de Maxi-Cosi ook in de winkel gedaan en daar hebben we netjes een bon gekregen met het bedrag dat we erbij moeten betalen en ze zei dat het hoofdkantoor het verder ook netjes zal afhandelen maar die hebben dus het volledige bedrag erbij gerekend.

ik krijg nu zin om naar de winkel te gaan hahaha maar me man is het echt spuugzat met ze en ben bang dat hij al zijn frustratie daar los gaat maken. dus liever niet hahaha

4. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Bij ons is het allemaal goed gegaan via babydump. Wij kregen inderdaad ook een mail ipv gebeld worden, maar in principe lijkt mij dat geen groot probleem? Er staat een bevestigings link in de mail, als je daar niet op klikt bellen ze alsnog voor een afspraak. Ik was dat namelijk vergeten en werd gebeld door ze.
    Ben minder te spreken over Babypark. Die zeiden in de winkel ook dat ze contact op zouden nemen in juli, maar dat is dus nooit gebeurd en krijg nu pas vrijdag als ik 37 weken ben mijn
    Maxicosi en kinderwagen. In principe op tijd natuurlijk, maar wel wat laat. Blijkt dat je daar zelf moet bellen, maar als ze tegen jou zeggen dat je gebeld wordt zit je natuurlijk te wachten op een telefoontje.

Ik denk dat er bij al die grote ketens vaak van dit soort fratsen gebeuren. En als je er achteraan gaat weet niemand er iets van en wil niemand er iets aan doen.

5. moonmama

moonmama Actief lid

4 aug 2013
    469
    0
    0
    NULL
    NULL
    babydump heeft vandaag gebeld. wat ik persoonlijk veel te laat vind maar goed.
    kamertje hebben we afgezegd. die hebben we ergens anders gehaald. kan helaas niet op ze wachten als ik nog ongeveer 4 weken te gaan heb.
    kheb met me man afgesproken dat we de kinderwagen gewoon in de winkel gaan halen. hebben we ook weer niet het gedoe van speciaal thuis blijven voor de bestelling.
    en als er iets mis mee is kunnen we ook gelijk geholpen worden.
    gelukkig is de winkel vlakbij ons.

ff kijken of ik een vergoeding kan vragen want ze hebben me wel wat beltegoed en tijd gekost. hahaha

6. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    Wij hebben juist hele goeie ervaringen met de babydump! Ons kamertje was ook een beetje beschadigd en dat zijn ze allemaal komen vervangen en de beschadigde onderdelen mochten we ook houden. Dus we hebben nu een aantal dingen dubbel, erg handig voor als er een keer wat kapot gaat :D

7. moonmama

moonmama Actief lid

4 aug 2013
    469
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb ook geen probleem met babydump.
    kheb van ze door hun prijsgarantie €10 korting gekregen op wat spulletjes. deden ze helemaal niet moeilijk om. (kan eigenlijk nog steeds niet geloven dat ik die korting heb gekregen hahaha)
    autospeeltje die ik gratis bij de Maxi-Cosi zou krijgen. niets van gezegd in de winkel pas nadat ik op hun website heb gekeken dat ik er ook recht op heb. ik had ze toen een mail gestuurd. gelijk antwoord gekregen dat ze hem apart versturen. kheb die netjes via de post gekregen.

enkel de grote spullen gingen mis. haha
    teveel misverstanden.

8. DDdebje

DDdebje Actief lid

10 feb 2013
    172
    0
    0
    NULL
    Zuidlaren
    Ik ben zeer te spreken over de baby dump. Kinderwagen besteld. Heb toen gebeld of ik hem in een andere kleur kon krijgen. Was geen probleem. Later weer gebeld of de wagen eerder kon komen dan afgesproken. Was ook geen probleem. Ze kwamen iets eerder aan de deur dan afgesproken tijd en ze vonden het ook nog niet eens erg om te wachten zodat ik nog snel kon pinnen, Oeps vergeten Haha dus alleen maar positief. En de service in de winkel vind ik ook echt super

Deel Deze Pagina