Word ik net wakker, met mijn haar hard vast geplakt aan mijn wang en oor. Dus vraag gelijk aan man of hij iets ziet. Oh zegt hij allemaal bloed en inderdaad heel mijn kussen eronder en mijn gezicht/haar. Ik ken dit helemaal niet, ook niet van mij vorige zwangerschap. Hebben er hier meer meiden last van?
Ik heb er zelf geen last van maar heb wel sinds de zwangerschap veel meer last van bloedend tandvlees met tanden poetsen. Ik weet dat bloedend tandvlees en bloedneuzen kunnen voorkomen tijdens de zwangerschap maar als je je veel zorgen maakt kan je altijd eventjes je VK bellen
Ik had dat ook tijdens mijn zwangerschap. Alles was een stuk gevoeliger. Zowel mijn tandvlees als de bloedneuzen. Dat betekent verder weinig; geen zorgen. Gaat wel weer over
Tijdens de zwangerschap zijn de slijmvliezen beter doorbloed, daarnaast maak je meer bloed aan en staat er dus extra druk op de vaatjes. De vaatjes kunnen weer slapper worden door progesteron.. Bloedneus hoort dus gewoon bij de zwangerschap Wel heel vervelend natuurlijk.. Ik zou vanaf nu in ieder geval in je tas wat extra tissues doen
Snotver dat bloedend tandvlees ken ik (beide keren). Ik vind bloedneuzen zo irritant En de gyn ga ik er niet voor bellen *gooitnogwatextratissuesindetas*
Bij mijn eerste ook gehad, heel veel spontane bloedneuzen, zat ik op de bank dacht ik bah een loopneus, weer allemaal bloed
Ook heel erg veel last van, vooral ook na t braken. Ook komt het als ik niks doe.. Vervelend, maar weinig aan te doen
ik had het bij mijn eerste ook rond 35 weken en we liepen in een dure meubelzaak heb ook nog perongeluk! een paar druppels laten vallen op een stoel *schaam schaam* was wel de enigste keer tijdens die hele zwangerschap
Ik had het toen ik klein meisje was vaak als ik het warm had, of druk aan het rennen/springen was. En nu tijdens mijn zwangerschap ook 1x gehad na het douchen (warmte) Kan geen kwaad is gewoon allemaal beter doorbloed en dan springt er een adertje
Ik had het met m'n vorige zwangerschap en nu ook weer. Word regelmatig wakker met bloed op m'n kussen of opeens op t schoolplein of in de supermarkt haha. Na de bevalling was het meteen over!