Spoed! Yepp mini NIET van adapter af te krijgen.

Discussie in 'De lounge' gestart door Jingle, 12 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jingle

Jingle Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.200
    235
    63
    11-05-12 mirena laten verwijderen
    Hallo mede Yepp mini bezitters, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Ik heb een 2e hands Yepp mini gekocht. Ik heb hem geinstalleerd op mijn fiets maar omdat het niet helemaal lekker fietste heb ik een moederstuur gekocht en wil ik de Yepp van deze adapter af hebben zodat ik de boel over kan zetten.

Ik krijg hem er alleen met geen mogelijkheid vanaf. Het lukt me ook niet om het sleuteltje om te draaien. We drukken de rode knop in en trekken aan de grijze schuif waarop het stoeltje wel een beetje naar boven komt maar dus niet helemaal los. Ik heb de verkoper al gemailed of we misschien de verkeerde sleutels hebben gekregen omdat er 06 op het slot staat en 07 op de sleutels.

Doen we iets fout? Iemand nog ideeën. Wilde graag morgen gaan fietsen met mijn boef. Alvast bedankt!

2. kylain

kylain Bekend lid

7 mei 2008
    928
    0
    16
    Orthodontistassistente
    Zoetermeer
    Je moet eerst het sleuteltje omdraaien en dan pas op de knop drukken.....maar als je het sleuteltje niet gedraaid krijgt......heb je hem wel op slot gekregen toen je hem bevestigt hebt??

3. Jingle

Jingle Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.200
    235
    63
    Nee toen lukte het ook niet om het sleuteltje om te draaien. Dat was 2 dagen geleden maar omdat hij wel gewoon erop klikte dacht ik dat het wel goed zou zijn...

4. Jingle

Jingle Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.200
    235
    63
    Is er nog een truuk met dat sleuteltje wat ik niet snap ofzo? Hij gaat er mijn inziens maar op 1 manier in maar als ik hem probeer om te draaien heb ik echt het gevoel dat het sleuteltje af gaat breken als ik door duw.

5. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Hier staat op het slotje 08 en op de sleutels ook.
    maar je moet hem dan wel op slot hebben gedaan.

6. Flubje

Flubje Niet meer actief

ja hier ook zelfde nummer op sleutel en slot.
    Als hij op slot is staat het 'gaatje' zeg maar, naar boven. Open is kwartslag naar links (of recht, ben ik altijd slecht in :) )

7. Jingle

Jingle Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.200
    235
    63
    Nou dan snap ik het helemaal niet want dan staat hij open.. Hij staat namelijk een kwartslag naar links. Waarom krijg ik dat stomme ding dan niet van de fiets?

8. Flubje

Flubje Niet meer actief

duw je tegelijkertijd het rode knopje in en schijf je de grijze knop?

9. Imensa

Imensa Niet meer actief

#9 Imensa, 12 jan 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 jan 2014
    Yepp on Cycle America - YouTube
    einde van filmpje zie je hoe hij er af moet

hier ging het altijd heel stroef. Maar door beetje heen en weer te bewegen en rustig omhoog te trekken kregen wij hem er altijd af.

10. Jingle

Jingle Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.200
    235
    63
    Nou inmiddels hebben we het al op 1000 manieren geprobeerd, zacht trekken, schudden, heen en weer bewegen, keihard trekken maar hij komt er niet vanaf.. baal hier echt van! En we doen het op de manier van het filmpje.
    Denk dat ik ook de verkeerde sleutels heb maar volgens mij is het slot wel open. Morgen maar even bellen met Yepp. Zucht!

11. Lenthe1987

Lenthe1987 Actief lid

20 aug 2012
    477
    33
    28
    de voetensteuntjes moeten omlaag want op de hoogste stand klemmen die het stoeltje vast. dit probleem hebben wij ook gehad namelijk.

Deel Deze Pagina