Zoooo, wat baal ik zeg Ik wilde vanmorgen opstaan, maar deed dat een beetje op een rare manier en opeens PETS ik kan me hoofd niet meer bewegen en vanuit me nek straalt er ontzettend pijn uit naar me schouder. Lag in me bed en durfde niet meer te bewegen. Gelukkig is me vriend op vrijdag altijd vrij en heeft hij me geholpen naar de douche, zodat ik er even een warme straal erop kon los laten. 2 paracetamols genomen en daar zit ik dan Ik kan me niet echt bewegen en het lijkt of het helemaal hard wordt op me schouder/nek. Iemand nog tips om dit over te laten gaan? Ben er echt naar van. Groetjes, Kim
Even naar de huisarts, misschien kan je wel spierverslappers krijgen. En misschien een afspraak bij de fysio.
aaaii, ja ik ken het gevoel maar al te goed. De enige remedie is warm houden! Dus een kersenpitkussen/kruik erop leggen en die regelmatig opnieuw warm maken. En je kan eventueel ook smeren met een warmtebalsem zoals Midalgan. Ik gebruik altijd de Midalgan Extra warm, maar dat is pest pittig spul. Je kan ook de 'gewone' midalgan gebruiken. SRL (spieroflor)gelei kun je er ook op smeren, dat is van VSM. Alleen heeft dat bij mij nooit echt goed gewerkt... Succes en beterschap met je nek. En laat je maar lekker verwennen vandaag want rust is goed!
heb ik ook wel is, duurt een paar dagen. Rustig aan doen en voorzichtig je nek bewegen en warm houden.
Huisarts had ik inderdaad al gebeld en die gaf aan dat ik 2 paracetamols moest nemen. Werd het niet beter dan mocht ik weer bellen. Het gaat gelukkig ietsjes beter, maar fijn is het echt niet. Ik heb dit nog nooit eerder gehad dus wist niet wat me overkwam. Deed best pijn allemaal. Vrees ook dat het nog enkele dagen gaat duren Wilde leuke dingen doen, maar dat gaat zo niet dus... Maar ik heb wel een hele lieve vriend. Hij zorgt dat alles voor me klaar staat en dat is wel hartstikke fijn. Groetjes, Kim
Proberen om toch goed te blijven bewegen met je nek. Je hoofd naar links en rechts doen en dan een paar tellen vasthouden.
succes ermee ik kreeg dat afgelopen zondag, de 10e En heb er nog last van..grrr. en spierverslappers mag/wil ik niet want ons meisje krijgt nog steeds BV
ik vind dat zo'n typisch huisarts antwoord: 2 paracetamolletjes! misschien even bij een (Sport)masseur, fysio of chiropractor langs? Erg vervelend, hopelijk ben je er snel vanaf.
Ik heb het regelmatig en het enige wat voor mij echt helpt is tijgerbalsem. Daar smeer ik een dikke laag van op en daar bovenop nog een sjaal. Sterkte ermee!
Dank jullie wel voor de reacties Gelukkig kan ik me hoofd steeds meer weer normaal draaien...alleen niet te snel. En inderdaad warmte erop ging het beste. Groetjes, Kim