Opa & oma inklapbaar bedje???

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door sas2008, 27 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sas2008

sas2008 Actief lid

24 nov 2009
    159
    0
    0
    Eindhoven
    Wie kan mij helpen...? Mn dochter 2,5 doet nog 1 middagdutje en is 1 dag per week bij opa&oma samen met haar broertje (6 mnd). Ze hebben 1 ledikant daar slaapt mn dochter in maar de baby wordt nu te groot voor dutjes in de wipstoel dus weet niet wat ik nu moet kopen?

- Een campingbedje/ledikantje voor de baby zou kunnen maar is te diep bukken voor mn moeder (ivm haar rug).
    - Een opblaasbaar bedje zou voor nu leuk zijn maar als hij gaat kruipen niet meer veilig...

Heeft iemand nog andere alternatieven? :(

2. Rianne 85

Rianne 85 Bekend lid

8 feb 2011
    501
    0
    0
    Gewoon de bak van de kinderwagen??

Of hebben opa en oma zelf niet nog zo'n ouderwetse grote bak op zolder staan van hun eigen kinderen?

3. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Ik zou jouw zoontje in het ledikantje laten slapen (ik neem aan dat de bedbodem omhoog kan, zodat jouw moeder haar rug niet belast?) en voor jouw dochtertje een andere oplossing zoeken. Zij is 'groot' genoeg om in het bed van oma en opa te slapen. En als dat niet mogelijk is, zou je voor haar een campingbedje kunnen kopen.

4. moorske

moorske Actief lid

4 jan 2008
    479
    0
    0
    ja of voor je dochtertje een matrasje op de grond, kan ze zelf op gaan liggen!

5. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Dochter bij je ouders in bed of op een matrasje, voor zoonlief de bodem van het ledikantje verhogen. Paar IKEA-poten oid eronder, redelijk simpel te doen.

6. tulip

tulip Niet meer actief

7. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.062
    3.857
    113
    Zo zou ik het ook doen, DL in bed bij opa en oma en je zoontje in het ledikant.

8. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.228
    6.088
    113
    Ik heb een camping bedje met een verhoger erin, dus net zoiets als een ledikantje wat hoog staat. Misschien een idee?

Mijn moeder heeft een peuterbed aangeschaft voor mijn zoontje en mijn dochter slaapt nu in het ledikantje.

9. 078mama

078mama Niet meer actief

Of eventueel zo'n tentje voor je zoontje?

10. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik zou dochterlief lekker op een matrasje of in het bed van opa en oma leggen, en je zoontje in het ledikant...

11. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Inderdaad, dochtertje op bed van opa en oma of in een campingbedje en de baby in het ledikantje.

Deel Deze Pagina