Wie kan mij helpen...? Mn dochter 2,5 doet nog 1 middagdutje en is 1 dag per week bij opa&oma samen met haar broertje (6 mnd). Ze hebben 1 ledikant daar slaapt mn dochter in maar de baby wordt nu te groot voor dutjes in de wipstoel dus weet niet wat ik nu moet kopen? - Een campingbedje/ledikantje voor de baby zou kunnen maar is te diep bukken voor mn moeder (ivm haar rug). - Een opblaasbaar bedje zou voor nu leuk zijn maar als hij gaat kruipen niet meer veilig... Heeft iemand nog andere alternatieven?
Gewoon de bak van de kinderwagen?? Of hebben opa en oma zelf niet nog zo'n ouderwetse grote bak op zolder staan van hun eigen kinderen?
Ik zou jouw zoontje in het ledikantje laten slapen (ik neem aan dat de bedbodem omhoog kan, zodat jouw moeder haar rug niet belast?) en voor jouw dochtertje een andere oplossing zoeken. Zij is 'groot' genoeg om in het bed van oma en opa te slapen. En als dat niet mogelijk is, zou je voor haar een campingbedje kunnen kopen.
Dochter bij je ouders in bed of op een matrasje, voor zoonlief de bodem van het ledikantje verhogen. Paar IKEA-poten oid eronder, redelijk simpel te doen.
je hebt campingbedjes met een deurtje. Nu kan je zoontje er natuurlijk niet zelf uitklimmen, maar oma kan wel door haar knieeen gaan en dan je zoontje door het deurtje eruit vissen. Campingbed Esprit Dream n Play Go Basic Red (Reisbedden) - BabyOnline.nl - Burgerhout Babysuperstore - D voordeligste winkel voor mama en baby!
Ik heb een camping bedje met een verhoger erin, dus net zoiets als een ledikantje wat hoog staat. Misschien een idee? Mijn moeder heeft een peuterbed aangeschaft voor mijn zoontje en mijn dochter slaapt nu in het ledikantje.
Ik zou dochterlief lekker op een matrasje of in het bed van opa en oma leggen, en je zoontje in het ledikant...