Ik verzin me suf voor een kado voor onze dochter die bijna 8 wordt. Als ik het haar vraag wil ze een spacescooter step (Space Scooter - Space Scooter.nl) Ik heb zo'n ding nog nooit van dichtbij gezien Iemand hier ervaring ermee? Is het wat voor 8-jarige? Ik vind 129,95 een hoop geld voor een step, waarom zou die zo duur zijn? en voor degene die hem hebben (of je kind), wordt hij veel gebruikt?? of is het zo'n ding van hebbe-hebbe en daarna staat hij in de schuur weg te roesten?
ik denk inderdaad dat hij 2 dagen goed gebuikt gaat worden, en dan in de schuur zou belanden. Als je echt een sportief kind hebt die houdt van steppen en fietsen is het misschien een goed kado, maar anders zou ik het niet doen
ik heb hem gekocht voor mijn broertje(6) en hij vind het helemaal geweldig. hij gaat ermee naar school, speelt ermee buiten enz. ik vind het totaal niet zonde omdat hij er ook echt mee speelt. mijn broertje is dan ook een kind dat alleen naar buiten wil spelen en buiten speelgoed heel veel gebruikt. speelgoed voor binnen doet hij weer helemaal niets mee dus dat vind ik pas zonde om te kopen. ik denk dat jij het beste kan inschatten of je dochter er langer dan een paar dagen gebruik van gaat maken
....sorry voor de late reactie... @mamazeyad: is het wel een stevig ding? Waarschijnlijk gaat ze hem wel regelmatig gebruiken...pff lastig hoor. Nog meer mensen ervaring met de spacescooter?
Oh Thijmen wil die ook... vind het ook veel geld. Thijmen is wel een echte stepper/fietser maar ik heb het gevoel dat je met deze minder kunt doen.
Jaaa hier! Wij hebben hem in de winkel staan, en ik heb er zelf ook een eindje door de winkel heel getuft! Super leuk, stevig, hebbeding! Je zal hem er zeker een mega plezier mee doen. Helaas is het waar.. Kinderen zijn wel snel uitgekeken op dit soort dingen. Maar ze weten je ook altijd wel het tegendeel te bewijzen.. (heb een klein neefje)
Ik ken ze alleen van zien van andere kids in de speeltuin. Vind ze er erg gaaf uit zien en de kids hier in de buurt hebben er heel veel plezier aan, maar ik vind ze wel verschrikkelijk duur.....
Buitenom dat ze duur zijn hoorde ik van de week iemand zeggen dat ze levensgevaarlijk zijn doordat er een of andere kabel van dat ding afgeschoten was.. Weet het fijne er niet van maar 130 voor een space of 20 voor een gewone step vind ik persoonlijk erg groot dat verschil..
ja hij is goed stevig. ik heb hem alleen in de winkel in elkaar laten zetten wat dat is best lastig. verder als je dochter er uiteindelijk niets mee doet kan je het altijd verder verkopen via marktplaats, die dingen zijn erg gewild dus je hem zo weer kwijt. ik denk echt niet dat die dingen snel kapot gaan en mocht je met eentje pech hebben kan dat vast opgelost worden met de winkel, je kan natuurlijk vooraf ook vragen hoe dat zit.
ja mijn zoon heeft er ook een even stuntelen om de slag te pakken te krijgen maar je kan hem ook als gewone step gebruiken verder is hij helemaal gek met dat ding gaat overal mee naar toe