sokken, sloffen, blijft koude voeten houden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ringeding, 18 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ringeding

Ringeding Bekend lid

14 jan 2009
    646
    0
    0
    moeder
    Alkmaar
    Mijn dochter heeft altijd koude voeten. We hebben haar een maillot aan en sloffen (die ze dus zelf uit krijg grrr). Heb ook wel dikke sokken over haar maillot aan gedaan, maar die krijgt ze dus ook uit.
    Ze heeft eigenlijk altijd koude voeten, en nu is het zo, dat haar lichaamstemperatuur ook niet echt hoog meer is (na haar koorts van vorige week heeft ze als temp 36).

Iemand de ultieme tip om sloffen, sokken aan te houden zodat ze warme voeten krijgt???

2. Stefanie83

Stefanie83 Bekend lid

20 jul 2009
    962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Google maar eens op 'sock ons'. Dat zijn handige dingetjes die je over de sokken kunt doen zodat ze niet uitgaan. Ik zie dat je dochter al wel wat ouder is (volgens mij zijn die dingen tot 1 jaar) maar als ze nat zijn kun je ze prima een beetje oprekken. Daarnaast kun je haar misschien slof laarsjes aan doen met een rits? Of krijgt ze dat ook open?

En normaal gesproken werkt het zo dat als je over je hele lijf niet warm bent dat het bloed als eerste terug trekt uit handen en voeten om zodoende je romp warm te houden. Ik zou haar dus sowieso wat warmer aankleden zodat haar temperatuur wat hoger wordt.

3. Ringeding

Ringeding Bekend lid

14 jan 2009
    646
    0
    0
    moeder
    Alkmaar
    ritsen, veters, klitteband... niets is veilig voor haar...
    ik zal haar warmer aankleden, misschien dat dat helpt

4. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Die Sock on`s zijn vreselijk handig, maar vrij snel te klein hoor. Helaas..
    Hier ook een kindje met koude voeten. Heb het laatst op het cb gevraagd, maar daar zeiden ze dat sommige kindjes dat gewoon hebben dat ik me er geen zorgen over moest maken..

Deel Deze Pagina