Social Deal vraagje

Discussie in 'De lounge' gestart door Queen, 18 mrt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Queen

    Queen Fanatiek lid

    11 aug 2010
    1.067
    274
    83
    Zojuist heb ik kaartjes gekocht voor een Social Deal uitje.
    Het is iets waarbij je kaartjes moet kopen en dan voor een bepaalde datum moet reserveren.
    Het ging eerst lastig i.v.m. combinatie kinderen en volwassenen.
    Maar toen lukte het opeens en stond de reservering erin en tevens het benodigde aantal vouchers.

    Echter….ik heb helemaal niet betaald :eek:.
    Heeft iemand dit wel eens meegemaakt? Komt er nog een rekening achteraf?
    Ik heb ondertussen ook een mail gekregen met “gefeliciteerd met je aankoop”.

    Hoe is dit mogelijk?
     
  2. Esther2901

    Esther2901 Fanatiek lid

    3 jul 2014
    2.070
    1.565
    113
    Heb je niet een social deal je bankrekeningnummer staan? Bij mij wordt het bij een aankoop automatisch geïncasseerd.
     
  3. LisbethSalander

    LisbethSalander Fanatiek lid

    1 dec 2015
    2.830
    5.566
    113
    Dit:thumup:. Dus helaas geen gratis uitje:D
     
  4. Queen

    Queen Fanatiek lid

    11 aug 2010
    1.067
    274
    83
    Maar waar staat dat bankrekening nummer dan?
    Ik kan het nergens vinden.
    Er is trouwens ook niks afgeschreven.

    Als dit zo blijft, zal ik zeker contact opnemen met de klantenservice.
    Ik betaal liever voor een uitje dan dat ik het onbedoeld gratis krijg.
    Dat voelt gewoon niet goed.
     
  5. LisbethSalander

    LisbethSalander Fanatiek lid

    1 dec 2015
    2.830
    5.566
    113
    Weet niet waar je het rekeningnummer kunt vinden maar bij mij duurt het altijd een paar dagen voordat het wordt geïncasseerd.
     
  6. Queen

    Queen Fanatiek lid

    11 aug 2010
    1.067
    274
    83
    Ondertussen heb ik ze kunnen spreken en het was zoals jullie aangaven.
    Betaling wordt automatisch geïncasseerd.
    Ik heb het ze per direct laten uitzetten.
    Ik heb daar namelijk nooit toestemming voor gegeven, dus het is van de zotte dat ze dit op eigen initiatief bedenken.
    Het meisje van de klantenservice begon er van te stotteren en had ook geen goede uitleg.
    Bizar dat ze hiermee wegkomen.
     
  7. Panda81

    Panda81 Fanatiek lid

    13 nov 2008
    3.419
    442
    83
    Limburg
    Misschien een keer per ongeluk wat voor aangeklikt dat ze dat kunnen want hier word dat niet gedaan, moet ik elke keer zelf doen.
     
  8. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    19.035
    17.003
    113
    Ik neem toch aan dat je ooit toestemming hebt gegeven? Ze hebben je bankrekeningnummer ook ergens vandaan moeten halen….. :)
     
    hummeltje5 vindt dit leuk.
  9. Queen

    Queen Fanatiek lid

    11 aug 2010
    1.067
    274
    83
    Nee, nooit toestemming voor gegeven.
    Als je ooit via een ‘eenmalige afschrijving’ hebt betaald en je hebt vaker met bijv, IDeal van hetzelfde rekeningnummer betaald, wordt het rekeningnummer opgeslagen.
    Het staat dan namelijk als veilig en betrouwbaar nummer geregistreerd.
    Echt heel vreemd.
     
  10. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    19.035
    17.003
    113
    Wat raar, dat heb ik niet bij Social Deal, ondanks steeds gebruiken van zelfde rekeningnummer.
     
  11. ZsaZsa

    ZsaZsa Fanatiek lid

    10 mei 2019
    2.000
    1.832
    113
    Vrouw
    Ongetwijfeld heb je ooit in het begin het hokje met algemene voorwaarden aan moeten vinken waar dat dan als voorwaarde in staat.
    Gebeurt vaker dan je denkt helaas
     
    hummeltje5 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina