snowboots dreumes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ellen291982, 2 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

mijn dochtertje heeft nu maat 19/20 waar kan ik snowboots vinden in deze maat? voor niet teveel geld?

2. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ik lees even mee.
    Ik heb er een paar bij de Hema gekocht, maar die dingen zijn 10 keer niks, ze gaan de hele tijd uit.

3. Theepot

Theepot Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.447
    0
    36
    Zuid Holland
    Tja ik had hier ook moeite mee, vooral ook omdat ze nog niet goed los loopt..
    Ik heb nu deze schoentjes gekocht, Bardossa 0024 - Meisjesschoenen

Is in ieder geval het zooltje niet van stof maar wel heer erg flexibel en ze zijn lekker gevoerd.

Prijs vond ik ook wel minder leuk maar kon verder helaas echt niks vinden wat fatsoenlijk bleef zitten...

4. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Ik heb ze toendertijd bij een tuincentrum gekocht... Groenrijk was dat. Beetje rare plaats, maar misschien hebben ze ze daar nog?

5. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Bij een schoenenwinkel in Zwolle, Schuurman Schoenen. Julia heeft ook maat 19, maar dit was maat 20/21 en die past ze! Verder heb ik ze nog nergens gevonden in maatjes kleiner dan 21.

6. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

@gentle oke dat is voor ons wel te doen. ik zie ze ook wel voor grotere maten, maar niet voro Emma's maat eigenlijk

@chantal Emma heeft nu regenlaarzen maar die vallen ook idd snel uit. hema heeft snowboots? wist ik niet

7. MamaNoor

MamaNoor Actief lid

14 jun 2009
    425
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook op zoek, maar kan niet zo heel veel meer vinden (voor een redelijke prijs dan).
    Ik weet uit mijn hoofd dat Scapino ze heeft, Aldi (is nu een aanbieding) en Wehkamp. Weet alleen niet of die ook de maat hebben die jij zoekt.
    Ook voor volwassenen is er niet veel soeps meer.

8. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Ellen, als je de puf ervoor hebt zou ik even bij jullie in de stad gaan kijken bij de schoenenwinkels of bij een tuincentrum. Ze zijn schaars op het moment, via internet zijn ze al helemaal niet meer te krijgen volgens mij.

9. megamom

megamom Actief lid

26 mei 2010
    360
    0
    0
    onderwijs
    Zuid-Holland
    Er is een totale run op die dingen. Ben gisteren alle winkels afgegaan....niets meer....nou ja, vond er een paar voor 90 euro, maar dat vond ik een beetje overdreven. Nou blijkt dochterlief een bloedhekel aan sneeuw te hebben, dus zo noodzakelijk zijn ze niet....;)

10. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Als ze nog niet goed loopt en voornamelijk kruipt (net als mijn dochter dus) zijn de snowboots van barts misschien ook wel wat. Geen harde zool, wel waterdicht en heerlijk warm.

11. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Laten jullie jullie kindjes dan al echt door de sneeuw lopen als ze nog niet fatsoenlijk kunnen lopen... wat heb je daar aan, als ik vragen mag...?
    Morris is bijna 1,5 en die blijft lekker in de buggy zitten, hoor... en voor kleine stukjes draag ik hem... ik ga echt geen snowboots aanschaffen voor die paar weken in het jaar dat het sneeuwt en voor een kind dat net 3 maanden kan lopen... fijn in de buggy ermee!

12. MissX28

MissX28 Bekend lid

2 aug 2009
    735
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Ik heb ze net bij www.schuurmanschoenen.nl besteld. Ze hebben ze vanaf maat 20 voor jongens en meiden, €24,95 en volgens mij zijn ze met veters goed aan te trekken. Ze zijn gewoon nog voorradig in volgens mij alle opvolgende maten. En heel leuk: je betaalt geen verzendkosten en retourneren is ook gratis (naar antwoordnummer). Ideaal toch?! Kijk, ze zijn niet beeldschoon, maar daar gaat het niet om lijkt mij. Als ze maar goed zitten en lekker warm zijn. Hopelijk hebben we ze morgen binnen, kunnen we lekker de sneeuw in! :)

13. MissX28

MissX28 Bekend lid

2 aug 2009
    735
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Maar ook in de buggy lijkt het mij voor Jesper warmer als hij iets diks en hoogs aan heeft, dan wanneer hij alleen z'n schoentjes met kniesokjes aanheeft. Moet er zelf ook niet aan denken om nu lage schoenen aan te hebben i.p.v. m'n laarzen. Daarbij: we willen met hem gaan sleeën en dan zit je toch wat lager aan de grond en dus kans op sneeuw in de schoentjes...
    Jesper zou ik nu inderdaad ook nog niet echt laten lopen in de sneeuw, hij valt zo om, haha!

Groetjes!

14. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    Ik zou maar opschieten met kopen van snowboots. Het is echt een drama om nog wat fatsoenlijks te krijgen. Zelf heb ik de Crocs gekocht, die zijn er geloof ik vanaf maat 20 ofzo. Mijn dochter heeft normaal 23 en nu van die laarsjes 24.

15. KyansMemmie

KyansMemmie Nieuw lid

2 dec 2010
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij de tuindorado haden ze snowboots vanaf maat 20 (€ 9,95), was vandaag al niet veel keuze meer.

16. Storm

Storm Niet meer actief

Sommige kinderen kunnen wel goed lopen hoor. Mijn zoontje was er snel mee en mag het ook graag doen. Hij is nu 14 maanden en liet vandaag zien dat hij ook rustig met snowboots door de sneeuw kan rennen.

Wij hebben gisteren die van de Aldi gehaald, maar die begonnen bij mt 21/22 en vallen volgens mij ook nog redelijk ruim. Maar ze blijven wel aan en mijn kereltje loopt er goed op.
    Als hij in de buggy mee moet gaat hij in de voetenzak. Zo'n lekker mummie-ding. Dan heeft hij zijn sloffen aan.

17. MissSporty76

MissSporty76 Bekend lid

10 dec 2008
    533
    0
    0
    Thuis
    Onze dochter kan prima lopen hoor! En ze wil dat ook graag. Dus denk niet dat voor iedereen hetzelfde geld. ;)

Ik wil ook nog even op jacht voor snowboots. Vind het maar lastig zo'n klein maatje. En een slee lijkt me ook super!

18. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ik heb ze gekocht bij de schoenenreus maat 20/21. Dochter heet nu maar 19/20 maar ze zitten prima. Kleiner had ze ook niet ingekund door haar enorm hoge wreef.

We doen ze toch echt alleen aan met zoveel sneeuw als nu. Dus gaat wel goed.

19. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Nou mijn dochter loopt nu 4 maand en die rent zo door het sneeuw hoor. En denk maar niet dat die nog in de buggy wilt.
    Dan daarbij, waarom met een buggy door de sneeuw gaan wat al niet makkelijk is als de kleine gewoon kan lopen.
    Kindjes die al maanden lopen lopen meestal echt goed en stevig hoor.

20. p1982

p1982 Niet meer actief

dochtertje loopt sinds 2 maanden en loopt nu ook lekker buiten inde sneeuw. ze vind het geweldig zo blijft ze ook lekekr warm

Deel Deze Pagina