snoetenpoetsers

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door juffie roos, 9 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juffie roos

juffie roos Bekend lid

8 okt 2010
    959
    1
    18
    Vanaf wanneer kun je snoetenpoetsers gebruiken?
    (voor handen en gezicht)

2. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.787
    9.308
    113
    Gelderland
    Ik ben het gaan gebruiken toen hij bijvoeding kreeg dus echt pas met 6 maanden. Maar ik neem aan dat je het al wel kan gebruiken. Of eerst even onder de kraan omspoelen zodat de meeste parfum eraf is.

3. Pila79

Pila79 Bekend lid

4 dec 2007
    978
    0
    0
    Ik gebruik ze nog steeds niet (dochter is bijna 2 jaar ;)) maar gebruik altijd de pampers sensitive doekjes (zijn billendoekjes en snoetenpoetsers in 1) omdat daar geen parfum in zit. Van de meeste snoetenpoetsers word ik al misselijk van de geur als het pakje open gaat.

Maar je kan ze dnek ik altijd al gebruiken, als je een kindje hebt die niet gevoelig is voor parfum maakt het volgens mij niet zoveel uit.

4. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Vanaf 6 maanden: toen we met bijvoeding gestart zijn

5. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.798
    4.181
    113
    ik gebruik altijd gewoon billendoekjes. Vind die snoetenpoetsers allemaal zo stinken

6. Haasje83

Haasje83 Bekend lid

30 mrt 2009
    654
    0
    0
    Amsterdam
    Ik had voor de eerste keer, rond de 4 a 5 maanden, sensitive snoetenpoetsers gekocht. Die stonken niet zo heel erg, waren alleen wel prijzig...
    Mijn dochter kreeg er geen uitslag van en heb daarna de gewone geprobeerd en dat ging ook prima!

7. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik ben ze ook gaan gebruiken toen Beau bijvoeding kreeg, dat was om en nabij de 5 maand.

8. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Euh, dan kan je toch net zo goed een spuuglapje ofzo nat maken?

9. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.787
    9.308
    113
    Gelderland
    Haha Suusjueh,ja dat kan idd ook. Alleen de doekjes gooi je weg en de spuugdoekjes moet je wassen;)
    Het omspoelen is meer voor de parfum zodat zijn huidje er rustig aan kan wennen.

10. redchevy

redchevy Actief lid

23 aug 2010
    199
    0
    0
    zuidholland
    ik heb vanaf week of 8 toetenvegers van AH gebruikt. Niks aan het handje

11. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ben ze gewoon gaan gebruiken toen het nodig was. Dus toen ze echt telkens vieze handjes had die niet makkelijk schoon te maken waren met het slabbertje/droge spuugdoek. Of die vette handjes van boterham met boter, vreselijk. ;) Lekker poetsen dus...

12. grietje84

grietje84 Actief lid

17 jan 2009
    413
    0
    16
    rotterdam
    Hier een kindje van 16 maanden en heb ze nog nooit gebruikt. Hier gewoon een billendoekje en iedere dag een schoon washandje op het aanrecht is net zo makkelijk (en haar snot weekt er wat beter mee los!!)

13. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier ook vanaf 6 maand ofzo. Deed eerst steeds een schoon doekje maar werd daar ook zat van. Billendoekjes werken ook prima. Ik heb nu de snoetenpoetsers van de Action. 50 stuks geloof ik voor 59 cent en stinken niet zo erg.

14. fafje

fafje Niet meer actief

jeetje wat "laat" allemaal...is het erg dat ik ze eigenlijk al altijd gebruik....niet perse de hele dag...
    Maar omdat hij reflux heeft bijv sosm wakker wordt met opgedroogd wit zuur randje op zn wangetje enz...doe ik het altijd even gezichtje opfrissen met zo'n doekje...of even wat slaap rond om zn oogje ofzo

en ook omdat vaak bijv familie en iedereen em knuffelt en zoent enzo...vind ik wel zo fris...en handjes ook

en had begrepen dat billendoekjes slecht zijn voor het gezichtje....voor de rees heeft hij een hele goede huid...reageert nergens op is ook nie droog ofzo...

15. nense

nense Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.358
    0
    36
    Vrouw
    Gelderland
    Thuis gebruik ik een nat washandje of spuugdoekje en als we niet thuis zijn gewoon de billedoekjes.

16. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Hier het zelfde.

Klinkt een beetje als geld klopperij( dat is mijn mening die snoetjes poetsdoekjes) Gebruik gewoon de luierdoekjes die kan je ook zonder parfum kopen of anders idd gewoon een spugdoekje of washandje.

Deel Deze Pagina