Snel zwanger met ovulatietesten?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miez, 12 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ik gebruik nu 3 maanden de sensitesten. De eerste 2 maanden gaf ie duidelijk een eisprong aan, en precies na 2 weken had ik mijn menstruatie. Maar deze maand had ik op dag 20 nog geen eisprong, en ben ik gestopt met testen (ik dacht em gewoon gemist te hebben). Ik had beter door kunnen gaan, want ik heb nog geen menstruatie en en heb geen idee wanneer die dan nu wel komt (de andere maanden kon ik dat dus prima inschatten). Zijn er meer mensen die een sensitest gebruiken?

2. Miez

Miez Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    Hoi allemaal,

Echt fijn dat jullie allemaal gereageerd hebben! Ik heb gisteren ovulatietesten van matcare binnengekregen. Vandaag begin ik met testen, aangezien het bijna 2 weken geleden is dat ik ongesteld werd. Mijn vorige cyclus was 6 weken, dus als ik pech heb ben ik twee weken aan het testen. Maar ik heb ook wel eens een cyclus van 5 weken, dus... :rolleyes: Ik hoop dat mijn cyclus nu wat beter gaat worden, aangezien ik nu al een hele tijd geleden gestopt ben met de pil.

Succes aan degenen die nog aan het klussen zijn!

Groetjes

3. Dieselientje

Dieselientje Actief lid

8 feb 2008
    101
    0
    0
    Ik heb de testen van de clearblue..Ze zijn wel erg duur vind ik...maarja, ik heb ook al op verschillende forums gelezen dat deze beter werken dan die van de matcare en de sensitesten..
    Ik heb vorige week een miskraam gehad en ben nu sinds een paar dagen niet meer aan het vloeien..ik hoop met deze testen erachter te komen hoe mijn cyclus is en zo kunnen we hopelijk ook op de goeie dagen klussen :D.

4. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    *knuddel*

Hoop je buik snel weer 'vol' is met een beebje! :)

5. Miez

Miez Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    Ik heb net een ovulatietest gedaan en ik had een heeeeel licht streepje. Dus geen eisprong. Betekent misschien wel dat mijn ei over een paar dagen komt? Ik hoop het maar.

@Dieselientje; Echt jammer dat het mis is gegaan! Hopelijk is het snel weer raak!

6. klusser

klusser Actief lid

4 jan 2008
    245
    0
    0
    Bij mij was hij dan meestal de dag erna een goede streep....

7. mama2801

mama2801 Niet meer actief

hoi het waren idd de matcare testen die gebruik ik nooit meer!

8. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Ik ben vandaag begonnen met ovu test van matcare. Even op proef want op de gebruiksaanwijzing staat dat je hem om twaalf uur smiddgs het beste kunt doen.
    Daar ga ik vanaf morgen mee beginnen.
    Maar ik vind het wel vervelend dat ik dan een hele ochtend niet mag plassen...
    Het werkt gewoon net zoals een zwangerschapstest.
    Dsuwel gemakkelijk ik en benieuwd of dit voor mij gaat werken. Ik ga in ieder geval nog niet tempen dat ga ik dan de volgende ronde doen als eht dan nog niet raak is....

9. klusser

klusser Actief lid

4 jan 2008
    245
    0
    0
    Ik vond dat ook vervelend dus ik heb het anders gedaan. Het gaat erom dat je geen ochtendurine gebruikt en dat je hem elke keer ongeveer op het zelfde tijdstip doet.
    Ik deed hem altijd rond 5en als ik uit mijn werk kwam. Dan ging ik op mijn werk na de lunch nog 1 keer plassen en dan niet meer tot dat ik thuis was. "s ochtends kan ik mijn plas niet ophouden hoor....dan moet ik zo vaak plassen.....

Succes ermee

Deel Deze Pagina