Deze week moest ik volgens calculator mijn eisprong hebben. nu had ik 2 dagen een vreemd gevoel toen ik stopte met plassen. Twas alsof mijn onderbuik in elkaar kromp. Ik heb in mijn leven al heel wat blaasontstekingen gehad en dit is er echt geen. Wat kan het dan wel zijn? Die eisprong? Ik voel er anders neits van. Pff, stomme twijfels ook al weer. Kitty
Een feest van de herkenning! Ik heb geen idee Kitty maar ik heb ook al echt een week onderbuikpijn en zeker als ik ga zitten of na het plassen en het is echt geen blaasontsteking. Ik heb al een dochter van -zowat- 4 jaar maar ik kan dit niet plaatsen uit het eerdere klussen of zwanger zijn. Ik ben vanaf 15 jan van de pil af dus behoorlijk aan het ontpillen. Verder heb ik geen idee hoe mijn cyclus loopt...5 jaar geleden was het tussen de 40-45 dagen . Zou het dan toch een ei zijn? Dat zou bij mij dan ook wel kloppen. Groetjes, Rosanna04
Ik heb het ook wel eens. Als ik 's nachts heel vast geslapen heb en dan smorgens opsta om eindelijk te gaan plassen. Het voelt bij mij alsof ik zo krampachtig geprobeert heb m'n plas op te houden, dat het gewoon moeite kost om uit te plassen. Idd alsof het verkrampt erna. Ik weet niet of het te maken heeft met m'n eisprong, want ik ben al een paar maanden m'n ei kwijt! Zou het wel graag willen weten, misschien dat ik m'n ei dan weer eens terug vindt!
Ik heb geen idee wanneer ik een eisprong heb, die voel ik dus niet...bummer . Hebben jullie dan ook een opgezette bm? ik voel echt een golfbal boven mn schaambot
nooit zo opgelet. Maar ik weet nooit goed of ik m'n bm kan voelen boven m'n schaambeen, want ik kon het zelfs niet voelen toen ik in verwachting was! En ben toch al 2 keer bevallen! Wat dat betreft is mijn buik echt 1 groot mysterie!
Ja je weet gelijk dat een bm wel vrouwelijk MOET zijn...onvoorspelbaar ding . Nouja even afwachten met de buikpijn en anders spek ik de drogist wel weer met een lading testen. Succes he!
Goh, wat grappig allemaal! Ik heb niet zozeer die verkramping bij plassen, maar wel bij alle andere dingen. Opstaan, lopen, zitten enz. Ik heb het sinds vanmorgen toen ik opstond. En als het goed is heb ik m'n ei al lang gehad, want moet van de week ongi worden...! Wat zou het kunnen zijn?!
Heb je het bij je andere cyclussen ook gehad? Ik ben pas in de ronde 1, dus ik ga ervanuit dat alles nog bij het ontpillen hoort. Gisteravond wel een verrassing..ik buk en voel echt "plok" in mn buik, daarna echt een kwak doorzichtig taai slijm. Dus ik mannetje gebeld -hee schat kom je thuis ik heb wat leuks aan hahaha- want ik denk dat is dus mn ei. Maar vanmorgen was die buikpijn dus mooi terug, bij het gaan zitten en opstaan en ook bij het uitplassen. Nu vraag ik me dus af of het wel een eisprong was of wat anders. Ook nog raar, ik zweet zo erg he...kan echt shirtje wisselen na 3 uur en stink nog door mn deo heen pffff . Heerlijk die hormonen
Zo, das wel heel heftig! Is het geen griep? Dit was bij mij de eerste keer. Heb het bij de andere cyclussen niet gehad. Ben benieuwd of het wat is. Overmorgen weten we meer! Suc6 met je opvliegers! Grapje!
Het zou denk ik te maken kunnen hebben met t eventueel ophouden van je urine. Ik heb het zelf ook vaak en bij mij komt het dan echt doordat ik gewoon te lang wacht met naar de wc gaan, dan ben ik te lui bijvoorbeeld om op te staan (hehe). Je blaasspieren kunnen na het plassen dan weer ontspannen en dat kan krampachtig aanvoelen. Of het met een eisprong te maken kan hebben zou ik niet weten...
Ik heb dat idd ook wel eens als ik mn plas een beetje te lang ophou, maar dit is een heel ander soort pijntje/gevoel...ik weet ook mn cyclus nu niet dus ik wacht nu gewoon maar af, als ik niet over 14 dagen ongi ben dan test ik(y) en Maar29: ik ga voor je duimen! Ik hoop dat het voor ons positieve buikpijn is
ik had dit toen ik zwanger was en het heeft ongeveer aangehouden tot week 6. bij mijn 2e zwangerschap had ik het weer en weet ook niet waar het aan moet hebben gelegen maar het was nou eenmaal zo. het doet erg pijn hé en ik weet nog hoe ik op de wc zat, en elke keer maar me plas ophouden en dan weer laten lopen pff werd er gek van
dat is hoopgevend! Ik had dit niet bij mijn eerste zwangerschap, toen was ik er drukker mee bezig en dacht ik alles te voelen en nu ben ik er minder mee bezig maar voel ik zoveel haha vrouwen....
Zou eigenlijk wel kunnend at ik onbewust mn plas ophield. Het kan dan ook zo ongelofelijk druk worden met ons pruts dat je somsv ergeet dat ik meost plassen. Hopelijk is eht dat maar neit en ben ik gewoonweg zwanger! Nog even afwachten Kitty
Nou, het wordt wel heeeeel spannend allemaal! [-o< We gaan het zien. Ik heb met mezelf afgesproken om te wachten tot het weekend en dan eventueel te testen... als ik het volhou natuurlijk én ik niet wordt... Ben benieuwd en laten we elkaar op de hoogte houden! Liefs, Maar
Helaas, het was een nutteloos pijntje. Ben weer vanmorgen weer ongi geworden. Helaas, volgende maand beter!
Heej, dit komt me allemaal bekend voor. 3 weken geleden de laatste pil gehad (na 10 jaar pilgebruik) en sinds vorige week buikpijn....onderaan en doorstralend naar zijkant en rug. Vanochtend had ik ook van die afscheiding die volgens mij bij een eisprong hoort. Ik ga er maar vanuit dat nu dus alles op gang komt. Hopen dat ik snel een regelmatige cyclus heb.....en zwanger word natuurlijk :-D Succes allemaal!