Snel zwanger met ovulatietesten?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miez, 12 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miez

Miez Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    Hoi,

Wie van jullie is snel zwanger geraakt met behulp van ovulatietesten? (Of juist niet) Ik ben nu in ronde 8 en heb ze nog nooit gebruikt. Maar dat wil ik deze maand wel gaan doen. en ik ga maar eens tarwekiemolie gebruiken... Misschien helpt het :(

Maar ik was even nieuwsgierig naar jullie ervaringen.

Alvast bedankt!

2. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Ik gebruik al een maand of 6 ovu testen, ik ben er niet zwanger door geraakt, maar ik ben er wel achter gekomen dat ik een hele late eisprong heb en dat er maar 9 a 10 dagen tussen mijn ei en menstruatie zaten.
    Ik heb er dus wel wat aan gehad al ben ik nu nog niet zwanger.
    Ik raad ze aan.

3. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik ben er deze maand voor het eerst mee begonnen, en weet dus ook nog neit veel er over. Ik heb eerst een jaar zonder gedaan, maar zonder resultaat, nu met de testen weet ik wel zeker dat mijn ei er aan zit te komen, dus dat is natuurlijk super fijn om zo goed te weten, misschien helpt het jou ook!

Ik meot wel zeggen, dat ik wel van veel gehoord heb dat het ze geholpen heeft om snel zwanger te raken, maar goed, dit is natuurlijk geen zekerheid!

Succes, en als je wilt, kan ik het je wel laten weten, of het bij mij geholpen heeft!

4. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    okee even een vraagje.. ik wil misschien ook ovi testen gaan kopen maar waar kan ik ze kopen/bestellen en zijn ze niet zo duur? bedankt alvast

5. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb ze via sensitest besteld, dat zijn gewoon losse stripjes, je hebt de goedkoopste die je in een bekertje met urine moet dopen, geloof dat ze er 6 voor 7,99 en 12 voor 13,99 hebben.

Ook heb je er die je in je urine straal kunt houden maar die zijn gelijk een stuk duurder.

Ook ben ik bij de drogist geweest, die van clearblue was daar 35 euro, dsu gelijk een heel stuk duurder

Ik vind die van sensitest goed werken!

6. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    okee thnx :) dan weet ik welke ik moet helpen als ik og word :) thnx:p

7. aaltjuh

aaltjuh Actief lid

22 okt 2007
    156
    0
    0
    Zorgcoordinator
    Gelderland
    hoi hoi,

Ik was na het gebruik van de ovulatietesten in 1 x zwanger, helaas geëindigd in een miskraam, maar toch!

ik ga ze zeker weer gerbuiken.

gr aline

8. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    ik ben ovu testen gaan gebruiken na mij miskraam
    omdat mijn syclus een beetje in de war was
    ik was de 5e ronde zwanger
    moet wel zeggen dat ik de 1e keer de 4e ronde zwanger was

9. jolanda666

jolanda666 Actief lid

30 okt 2007
    330
    0
    0
    administratief
    Drenthe
    Moet je bij die ovu testen van sensitest ook vier uur je plas ophouden en bijna niet drinken? Dat vind ik bij die van matcare wel tegenvallen vooral je plas ophouden!

10. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    wij waren al bijna twee jaar bezig, toen ik ovu-testen ging gebruiken was het in één keer raak! :D

11. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    Wij waren 1 jaar bezig en de eerste ronde met ovulatietesten was het raak en zie het resultaat

12. smallgirl77

smallgirl77 Bekend lid

17 okt 2007
    523
    0
    0
    Hi!
    Ik ben ook deze maand begonnen met ovulatietesten, maar moet mijn ei nog vinden. Ben inmiddels wel een aantal testen verder en wacht nog met spanning af. Ik weet overigens wel zeker dat ik hem niet gemist heb, want mijn temp is nog even laag.....
    Het is wel gemakkelijker gericht te klussen!

Succes

13. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Ik heb 1 maand ovu testen gebruikt en het was meteen raak.....dat was officieel de 4de ronde.....dit eindigde helaas in een mk maar ik raad ze iedereen aan....ik ga ook zelf zodra ik ongi ben geweest opnieuw starten met ovu tessten(ik had sensitest)

groetjes eva

14. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    ik dronk altijd in mijn pauze om 3 uur nog een kop thee
    en als ik dan rond 18:30 thuis was deed ik de test
    dat werkte prima
    en mijn plas op houden deed ik niet

15. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik gebruik ovulatietesten nu 5 maanden. Het geeft een goed inzicht in je cyclus vind ik. Ik gebruik de testen van Matcare en ben er wel tevreden over.

16. Miez

Miez Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    Bedankt voor al jullie reacties tot zover!
    Ik heb weer helemaal goede hoop! :D
    Ik ga er niet op rekenen dat het in 1 keer raak is, want dan valt het vast tegen, maar hopelijk hoef ik nu niet meer lang te wachten. En ik hoop voor al degenen die nog niet zwanger zijn natuurlijk hetzelfde!

Succes allemaal en bedankt

17. klusser

klusser Actief lid

4 jan 2008
    245
    0
    0
    Ik gebruik de ovustrips van mat care. Die zijn redelijk goedkoop..... en wel makkelijk en duidelijk in gebruik.

Ik werk nu drie of vier rondes met de strips maar helaas nog niet zwanger. Het werkt wel goed want t laat precies zien wanneer je eisprong is. En t komt overeen met wat mijn lichaam aan geeft.......

Succes!

18. mamatje

mamatje Actief lid

14 aug 2007
    417
    0
    0
    Ik heb ze vorige maand voor het eerst gebruikt. Heb er nu nog een aantal liggen. Maar ik wil ze niet gebruiken. Ik raak er gefrusteerd van. We doen het om de dag en zien wel wanneer het raak is! :)

19. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    Ik wil ook (nog) niet aan de ovu-testen, maar omdat we nu al een paar maanden het grootste deel van m'n cyclus om de dag klussen en dit tòch nog niets heeft opgeleverd, ben ik wel gaan temperaturen om erachter te komen wanneer m'n ei ongeveer komt. Als ik na een paar maandjes tempen nog steeds niet zwanger ben, ga ik wèl aan de ovu-testen (zijn dan alweer (bijna) 1 jaar bezig)...

20. klusser

klusser Actief lid

4 jan 2008
    245
    0
    0
    Ik ga denk ik volgende ronde ook tempen. Toch lijkt de ovutest mij minder omslachtig en duidelijker. Als ik dan over een paar maandjes nog niet zwanger ben dan zijn....dan is t misschient ijd voor een check up.

Deel Deze Pagina