Hallo dames, Dagelijks bekijk ik de buikfoto's in het andere topic, prachtig!! en kan niet wachten tot ikzelf de 20 weken voorbij ben. Dit is mijn tweede zwangerschap en ookal vaker topics gelezen over snel een buik bij een tweede. Lang leve de slapper buikspieren Laat maar komen de foto's van de beginnende buikjes.
4.4 weken van de derde Nu 6 weken en buik is niet meer te verbergen. We hebben het verteld en dichte familie en bijna iedereen had het al gezien. Collega kwam deze week bij mij dat ze gedroomd had over mij en een beginnende zwangerschap.. mss de link gelegd met mijn buikje Maar ik stond even met mijn mond vol tanden
Was hier 13 weken, 1e kindje! Ik kreeg al een buik vanaf week 7 dus zelfs met eeen eerste kindje kan de buik snel groeien haha
Wat een mooie buiken zeg.... Bij mijn eerste zwangerschap konden mensen het pas echt zien na 25 weken, dus dit is inderdaad wel een behoorlijk verschil
Ik ben zwanger van mijn eerste, morgen 12 weken en heb ook al een paar weken voor mijn doen best een ronde bolle buik. zal morgen eens een foto maken
Hier was ik +/- 15 weken zwanger van nummer 2. De buik is zo gebleven tot de laatste twee weken. Krijg nu echt een mega toeter en dat voor 20 weken...lijkt of ik nog maar tien weekjes moet...
Ooh wat mooi! Ik ben momenteel zo'n 7 weken zwanger van de 2e. 's Ochtends weinig buik maar rond de middag best wel dik! Ik draag nu alleen wijdde blousjes want wil het graag nog voor de niet-naasten verbergen. Hopelijk lukt dit. Ik dacht dan houd ik me buikje wel in maar dan kan dus mooi niet !
Bij mij zag je bij de eerste pas.wat rond de 30 weken. Nu met 15 weken al een buikje.. ondertussen niet meer te missen hahah
Het is wel vervelend als je het nog even stil wilt houden, maar als het bekend is, heerlijk pronken met je buik!
Bij de eerste hele zwangerschap mn eigen broeken gedragen, je zag pas iets met 20 weken. Nu net de tweede vanmiddag al een positiejeans gekocht. Mn broeken kunnen nog wel dicht maar als ik ga zitten knelt het zo enorm dat het echt zeer doet. Het zijn maar darmen maar een positiejeans is echt een verademing zeg.
Ik ben zwanger van nr 3. Als ik opsta is er weinig te zien...maar einde van de middag plof ik uit mijn broek! Inmiddels maar wat kleren aangeschaft!