Morgen is officeel mijn nod Nu vandaag verlies ik roze / rode afscheiding Maar is alleen bij afvegen Ik heb geen ongi krampen geen buikpijn. En het raarste (sorry) Er zit totaal geen slijm bij. Dus echt alleen roze papiertjes Dit begon rond 8 uur vanmorge. Maar me kansen zijn wel verkeken denk ik
Zo frustrerend hoe ons lichaam spelletjes speelt, he. Ik wil tegen je zeggen: hou hoop! Maar ik moet bekennen dat ik over de tijd heen meer een houding heb aangenomen van: het zal wel niet. Dan komt de klap minder hard aan. Ik hoop wel voor je dat het snel raak mag zijn!! Groetjes Patricia
Arme jij. Kan het niet komen door je bbz afgelopen maand dat het nu anders is. Hoop voor je dat het toch raak is. Duim duim duim.
Ja dat zou een optie zijn. Het blijft nogsteeds licht rode /. Roze Geen kramp niks geen slijm niks pfff. Raaar
Wat vervelend he die onzekerheid. Ik heb morgen of zondag m'n nod en het begint bij mij ook altijd 2 dagen daarvoor met bruinverlies maar tot op heden nog niets! Zo vervelend weet niet wat ik ervan moet denken. Maar ook spannend. Zal voor ons duimen
Bij de zwangerschap van mijn jongste zoon een innestelingsbloedinkje rond NOD gehad met wat rozeverlies. Bij deze zwangerschap ook maar dan een week voor NOD. Dus het kan ook een zwangerschap zijn. Ff testen...
Na dat ik in juli een miskraam heb gehad kreeg ik dit ineens ook voor mijn menstruatie, terwijl ik dat ervoor nooit had gehad. Soms veranderd je lichaam gewoon (tijdelijk).
Heb nogsteeds geen krampen. Of iets. Moet veel plassen. Het wordt nu iets donkerder. Maar alsnog alleen met afvegen Maar nogsteeds geeen stolsels
Balen die onzekerheid. Hopelijk heb je snel duidelijkheid. Ben je van plan er een testje aan te wagen?
Als ik ongesteld ben heb ik eigenlijk nooit slijm, alleen gewoon rood bloed. Het lijkt mij dat als je veel rood bloed hebt dat je nu dus je ongi hebt..
rood bloed is ongesteld idd. dus verander je banner maar. je ongi hoeft niet iedere maand hetzelfde te zijn. ik had bij mijn tweede 2-3 dagen voor mijn nod roze slijm. achteraf innesteling want ik was dus zwanger.
Roze was bij mij ook zwanger. Bij mijn moeder toevallig ook En (veel) rood lijkt me idd ook ongi te zijn, heb ook niet altijd slijm. (jee, wat een conversaties )