hihihi Ik loop ook wel over al aan te ruiken, maar het randje haal ik dan weg en eet dan wel de rest op en lekker dik smeren hmmmm
Gooiden op het kdv de smeerworst na een paar dagen weg, want het verkleurd ook best snel, moet je maar eens vergelijken, verse smeerworst met wat oudere smeerworst. Die oude is dan al wat bleker, dus pas daar altijd mee op.
Hier ook een link waarin staat dat smeerworst/leverpastie slecht is. Ik geef het Maud wel (met mate) http://www.network54.com/Forum/382080/t ... -smeerkaas
je moet het ook geen 1,5 week bewaren nee, maar een week kan makkelijk mits goed verpakt en koel bewaard.
Brrr, een week bewaren, ik moet er niet aan denken. En dat om dan na een paar dagen weer 1 boterham er mee te eten. Nee, dan maar duur.
Die vegetarische tuinkruidensmeerworst is echt heerlijk! De vegetarische filet vind ik niet te eten....
omdat ik gister deze topic had gelezen heb ik gister ook meteen een bolletje saksische leverworst gehaald(0,34 cent) dus ga straks lekker 2 boterhammen met saksische leverworst opeten. daar heb ik zo'n zin in zeg. mmmm liefs mij
Misschien een tip: Ik werk bij AH op de deli afdeling (verse vleeswaren) en daar kunnen we gewoon een stukje saksische of keulse voor je afsnijden hoor, net zo groot als je zelf wil! Handig toch? @mamadeluxe: mijn vk zei ook dat ik 1x per dag een boterham met smeerleverworst mocht eten, kon echt geen kwaad. Groetjes Inge
heb nu net 2 boterhammen met saksische leverworst op. en nou heb ik nog steeds zin in nog 2 boterhammen ermee. is dat verstandig of niet. oh ja ik eet niet heel veel of heel goed. dus ik heb zoiets van alles wat ik binnen krijg ik mooi mee genomen. maar ik wil graag jullie mening. dus nog 2 boterhammen met saksische leverworst nemen of niet? liefs
Haha Ik zou het tot morgen bewaren. ze raden aan 1 bh per dag.. nou ja zelf eet ik er ook wel es 2. maar meer niet. je moet het zelf weten groetjess
i know. maar ik wil niet dat mn kindje iets overkomt. maar ik vind het zo ontzettend lekker. iets anders hoef ik eigenlijk niet. erg he. liefs
ja ik weet verder niet of het heel erg kwaad kan.. voor mezelf vind ik 2 boterhammen max.. wat ik ook erg lekker vind op moment is hagelslag of muisjes met boter! hmm heerlijk!
heb braaf geen boterhammen meer genomen. zal zo nog ff een appel eten. dan neem ik morgen weer lekker 2 boterhammen met saksische leverworst. mmmmm was het maar morgen haha
Vegetarische filet american?! nog nooit van gehoord, en heb er echt al DIK 38 weken zin in! had ik dat eerder geweten, nu laat ik t ook helemaal staan tot na de bevalling ook
haha voet bij stuk? Ja t is er idd wel.. Ik vind het gelukkig niet lekker.. nooit gevonden ook dus ja makkelijk om te laten staan. Ben op moment helemaal verslaafd aan de chocolade mousse.. zo slecht zooo veel calorien.. maar oh zoooo lekker
Volgens de richtlijnen mag je 15 tot 20 gram leverpastei e.d. per dag. In zo'n min-smeerworstje (inderdaad erg lekker) zit 20 gram. Daar kun je makkelijk 2 boterhammen mee besmeren en dan hou je nog wat over...... Ik zou niet meer boterhammen met pate e.d. per dag doen en sla af en toe eens een dag over. Wat ook lekker is: kipfilet op brood met wat curry...