Smal aankleedkussen gezocht

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Jess1986, 20 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jess1986

Jess1986 Actief lid

28 sep 2011
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben op zoek naar een smal aankleedkussen van maximaal 40 cm breedte. Heeft iemand een idee of dat überhaupt bestaat en waar ik dat eventueel zou kunnen kopen/bestellen. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen want op internet kan ik tot nu toe alleen maar aankleedkussen vinden van 48 cm breed.

2. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    volgens mij heeft alles zo zn standaard maat , zo niet dan zijn ze vaak groter

3. Sweepy

Sweepy Bekend lid

15 okt 2008
    934
    0
    16
    Noord Brabant
    Ik heb een zelf opblaasbaar waskussen van deryan. Gekocht voor het kamperen maar hij is zo fijn dat ik hem dagelijks gebruik. Je kunt een beetje bijblazen indien gewenst en dan is hij hee stevig. Mijn mannen vinden hem ook heel fijn om op te liggen,
    Die is precies 40 cm breed. Hij is ook een paar cm langer dan een normaal waskussen, heel fijn.

Ik heb hem toen gekocht bij de kruidvat in een aanbieding voor 8 euro. Ik zag ze pas nog ergens liggen, maar ze hebben ze niet standaard.

Ze verkopen ze ook wel online, even goed zoeken ivm de prijs.

4. Jess1986

Jess1986 Actief lid

28 sep 2011
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daar was ik al bang voor :(

5. Jess1986

Jess1986 Actief lid

28 sep 2011
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is een goede tip! Ga vanavond gelijk even googelen, gaat niet zo makkelijk op mijn telefoon ;) Heb je daar ook nog een hoes omheen of gebruik je dan een hydrofiel of handdoek?

6. Sweepy

Sweepy Bekend lid

15 okt 2008
    934
    0
    16
    Noord Brabant
    Verwijderd. Ik dacht dat je mijn bericht niet goed had begrepen.;)

Ik gebruik gewoon de normale waskussenhoezen die van wat dunner stof zijn. Gewoon van prenatal. Badstof past niet goed, dat is te strak.
    Of een hoeslakentje voor een wiegje. Dat Zit wel wat los, maar past ook.

Deel Deze Pagina