Ik ben op zoek naar een smal aankleedkussen van maximaal 40 cm breedte. Heeft iemand een idee of dat überhaupt bestaat en waar ik dat eventueel zou kunnen kopen/bestellen. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen want op internet kan ik tot nu toe alleen maar aankleedkussen vinden van 48 cm breed.
Ik heb een zelf opblaasbaar waskussen van deryan. Gekocht voor het kamperen maar hij is zo fijn dat ik hem dagelijks gebruik. Je kunt een beetje bijblazen indien gewenst en dan is hij hee stevig. Mijn mannen vinden hem ook heel fijn om op te liggen, Die is precies 40 cm breed. Hij is ook een paar cm langer dan een normaal waskussen, heel fijn. Ik heb hem toen gekocht bij de kruidvat in een aanbieding voor 8 euro. Ik zag ze pas nog ergens liggen, maar ze hebben ze niet standaard. Ze verkopen ze ook wel online, even goed zoeken ivm de prijs.
Dat is een goede tip! Ga vanavond gelijk even googelen, gaat niet zo makkelijk op mijn telefoon Heb je daar ook nog een hoes omheen of gebruik je dan een hydrofiel of handdoek?
Verwijderd. Ik dacht dat je mijn bericht niet goed had begrepen. Ik gebruik gewoon de normale waskussenhoezen die van wat dunner stof zijn. Gewoon van prenatal. Badstof past niet goed, dat is te strak. Of een hoeslakentje voor een wiegje. Dat Zit wel wat los, maar past ook.