Dag Dames, misschien een hele ongewone vraag maar hebben jullie sinds de zwangerschap ook ineens meer buikhaar? Ik had dit eerder nooit en nu heb ik echt zo'n streepje...Gelukkig wel blond maar het irriteert me toch! Ps. ik kon dit topic nergens vinden, mijn excuses als het er al wel is.
Ik kreeg in het begin wat donkere haren onder mijn navel en die heb ik toen steeds weggeschoren... Ze zijn op een gegeven moment ook niet meer terug gekomen! Maar ja bij mij waren ze dus zwart... dat was echt niet charming!!! Hihi..
Ik vind het echt niks die haren, als het nou maar heel weinig is okay...maar ze zijn echt lang en veel!!! Ik scheer ze niet want ben bang dat ze dan nooit meer weggaan haha
ja hoor hier ook , durfde ze ook niet weg te scheren, ziet er niet uit maar de vorige keer zijn ze ook weer weggegaan na bevalling
Ik had het het ook! Eerst donkere haartjes, niet zo veel gelukkig maar je zag het duidelijk! Nu worden de haartjes wat lichter en zijn er ook wat minder.
Hier ook haartjes op mijn buik. In een eerder topic hierover las ik dat de haartjes na de zwangerschap vanzelf weer verdwijnen. Gelukkig maar
oow jaa erg he!!!! ik schaam me dood! ik ben pas 10 weekjes ver en schrok vanochtend van mn weerwolven buik!! gatverdamme! hoe moet dat eruit zien als ik tegen het einde aanloop?!!! ik heb ze wel weggeschoren want vond het zo erg!
De haartjes zijn bij mij dus een paar keer teruggekomen maar daarna niet meer hoor! En inderdaad wordt er ook gezegd dat het na de zwangerschap vanzelf ook weer verdwijnt...
Hahahaha echt gewoon te grappig dat vrouwen hetzelfde denken! Ik dacht ook al dat ik aan het transformeren was tot een weerwolf!
hey helemaal geen zorgen maken, bij mijn eerste had ik het ook, 9 jaar geleden, en toen 8 jaar geen last (dus het gaat idd weg vanzelf), en nu is het alweer een paar weekjes aan de gang de extra haargroei. Is toch niet zo lelijk?!! Er zijn ergere dingen hoor. En als ze donker en lang zijn dan trek ik ze eruit met pincet. Scheren zou ik niet doen, komen ze erger terug... Gaat echt weer weg.
Ook ik heb erg last van haargroei op mijn buik. (gelukkig wel blond) En mijn man maar volhouden dat het niet zo is. Ik ken mij eigen lichaam goed genoeg om te weten dat die haren daar nooit met zovelen hebben gezeten. Hopelijk verdwijnen ze naar de zwangerschap weer. Ik heb wel hoop gekregen door de positieve reacties van de mensen die al bevallen zijn en waarbij de haren verdwenen zijn. Groetjes Sabrina
Jammer dat okselhaar en schaamhaar ook niet gewoon weggaat na een bevvalling... Scheelt een hoop scheren hihi...
nou ja, dan probeer je het toch eens...dat merk je het vanzelf ik spreek niet uit horen zeggen, uit eigen ervaring
Nou hou alsjeblieft op!!! Wie dat heeft uitgevonden... Dat gehannes iedere keer met scheren! En straks als ik helemaal een gigabuik heb vraag ik me af hoe ik het daar beneden bij moet gaan houden!!! Laat me niet bewerken met een scheermesje door mijn mannetje want dat komt nooit goed... whahaha!!! Maar goed ik ga nu een beetje off-topic!!! Waar hadden we het over... buikhaar!!! Ja vervelend
Ik had bij de eerste overal extra haar dus ook op armen enzo.. allemaal weer weggegaan na de bevalling... Deze zwangerschap niets.... Andere geslacht???
jaa heel raar in t begin veel meer haartjes...ik wel zwarrte!! vond het walgelijk hahah...die streep niet die vind ik leuk maar rond mn navel en iets lager allerlei haartjes....maar vanaf mnd 5/6 lijkt t of het minder is