dat kan nu toch nog niet. had net meloen die ik niet te eten vond, draderig ofzo... plurk at hem wel met smaak op. en ben ik net macaronie aan het koken. wil proeven of ie goed is vind ik hem naar modder smaken ligt het aan mij,toeval???
Volgens mij kan wel hoor! Ik had het ook echt al heel vroeg dat sommige dingen mij echt niet meer smaakte, of waar ik echt van de geur alleen al misselijk werd!
dat was voor mij (+ zware vermoeidheid) één van de redenen om te testen met 4 + 2 dagen ongeveer... We waren niet bezig met zwanger worden, maar toen ik dit had, vond ik het zó typisch. Ik zat toen trouwens ook heel snel vol en had weinig eetlust sowieso hoor...
Ik had ook heel snel last van smaak verandering. Vind het nog steeds raar dat m'n meest favoriete gerechten opeens echt niet meer smaken
Ik ken het hoor! Heb er sinds vandaag ook ontzettend last van. Net zoals dat dingen stinken. Arjan had koffie gezet, wilde dit weg pakken, begon bijna te kotshalsen van de geur
had het net met kattenvlees!!! bah verschrikkelijk die lucht!! ruikt sowieso al niet echt fris maar kan de lucht nu echt niet meer uitstaan! kokhalzen!!! ieuwwww!! ze krijgen voorlopig alleen nog maar brokjes!
ok blij dat ik niet de enige ben dan. dan eet plurk de meloen maar op en koop ik morgen wel lekker aardbeien ofzo
hier nog een die het heel snel had!!! vooral met warm eten als ik er al aan dacht werd ik al misselijk
pfff hier ook al een beste poos last van. ben normaal echt van de vleeswaren op brood. maar bah bah bah dat krijg ik er nu niet in hoor. smaakt allemaal naar leverworst en dat vind ik vies. dochter van de week een plakje tongenworst aan het eten. heeft wat rond de mond. en ik de wcpot knuffelen. zit nu alweer te kokhalzen.