Wij zijn vandaag weer even babykamertjes gaan kijken en bijna alle ledikantjes hebben sluiers of klamboes. Die zijn los verkrijgbaar, maar ik vraag me af of zo'n sluier of klamboe noodzakelijk is, want eigenlijk vinden we dat niet mooi...
is voor de sier...en evt tocht/kou wij hebben hem net sinds een paar weken weg gedaan...vond Teun nu geen baby meer... maar van de winter was het lekker hoor...zijn ledikant staat naast het raam en zo kon ik toch een extra beschut plekje voor hem maken....
Ik zit nu te twijflen, vond m bij Julia wel(een heeeeeeeeeele gave en heeeeeeeeele dure!), maar binnen no time rukte ze m dr ledikant in, beetje gevaarlijk, dus was ie heel snel weer weg!
Het is inderdaad geen noodzaak, maar het staat wel heel mooi. Dat vind ik tenminste. Wij hebben dus wel voor een mooie sluier gekozen, maar of het functioneel is dat moeten we nog maar even afwachten. Ik vond het ledikantje zonder sluier zo leeg. Het staat nu wat warmer.
ik persoonlijk vind het ook veel mooier dan is het echt af zonder sluier/klamboe is het zo kaal me sluier was wel erg duur maar zeker geen spijt van
Ik heb een klamboe/ sluier, maar vooral voor de muggen heb ik hem gekocht en omdat het er ook wel heel lief uitziet bij zo'n baby-kamertje..
Ik heb ook een klamboe. Eigenlijk vind ik het veel mooier staan, anders is het idd zo kaal. En het is natuurlijk altijd makkelijk voor de muggen.
Bedankt voor alle antwoorden. We gaan gewoon verder shoppen, misschien komen we nog iets moois tegen. En anders kan ik schoonmama natuurlijk lief aankijken
Gewoon een klamboe van Leen Bakker a 5 Euro, werkte perfect en wel zo fijn met al die rotmuggen. Na drie maanden hebben we hem weggehaald, voor ze eraan zou gaan zitten.
Ik vind het op zich wel lief staan. Maar wij hebben er geen en nu staat het bedje met het hoofdeind onder een schuine muur, dus het zou niet eens passen (en we hebben horren voor de ramen, dus we hopen het mugvrij te houden).