Sluier op ledikant?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Nijntje1978, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nijntje1978

Nijntje1978 Actief lid

19 mei 2008
    205
    0
    0
    Brabant
    Wij zijn vandaag weer even babykamertjes gaan kijken en bijna alle ledikantjes hebben sluiers of klamboes. Die zijn los verkrijgbaar, maar ik vraag me af of zo'n sluier of klamboe noodzakelijk is, want eigenlijk vinden we dat niet mooi...

2. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    nee is niet noodzakelijk hangt er bijna altijd voor de sier boven

3. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    is indd niet noodzakelijk hangt er voor de sier

ligt eraan of je er van houd ja of neej

4. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    is voor de sier...en evt tocht/kou
    wij hebben hem net sinds een paar weken weg gedaan...vond Teun nu geen baby meer...
    maar van de winter was het lekker hoor...zijn ledikant staat naast het raam en zo kon ik toch een extra beschut plekje voor hem maken....

5. tal74

tal74 Actief lid

21 feb 2008
    420
    0
    0
    verkoper
    delft
    Ik zit nu te twijflen, vond m bij Julia wel(een heeeeeeeeeele gave en heeeeeeeeele dure!), maar binnen no time rukte ze m dr ledikant in, beetje gevaarlijk, dus was ie heel snel weer weg!

6. Geaaaaaatje

Geaaaaaatje Bekend lid

31 mei 2007
    556
    0
    0
    Friesland
    Het is inderdaad geen noodzaak, maar het staat wel heel mooi. Dat vind ik tenminste. Wij hebben dus wel voor een mooie sluier gekozen, maar of het functioneel is dat moeten we nog maar even afwachten. Ik vond het ledikantje zonder sluier zo leeg. Het staat nu wat warmer.

7. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    ik persoonlijk vind het ook veel mooier dan is het echt af zonder sluier/klamboe is het zo kaal

me sluier was wel erg duur maar zeker geen spijt van

8. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Ik heb een klamboe/ sluier, maar vooral voor de muggen heb ik hem gekocht en omdat het er ook wel heel lief uitziet bij zo'n baby-kamertje..

9. kyansa

kyansa Bekend lid

20 apr 2008
    689
    0
    0
    Ik heb ook een klamboe. Eigenlijk vind ik het veel mooier staan, anders is het idd zo kaal. En het is natuurlijk altijd makkelijk voor de muggen.

10. Nijntje1978

Nijntje1978 Actief lid

19 mei 2008
    205
    0
    0
    Brabant
    Bedankt voor alle antwoorden. We gaan gewoon verder shoppen, misschien komen we nog iets moois tegen. En anders kan ik schoonmama natuurlijk lief aankijken :D

11. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.062
    3.857
    113
    Gewoon een klamboe van Leen Bakker a 5 Euro, werkte perfect en wel zo fijn met al die rotmuggen. Na drie maanden hebben we hem weggehaald, voor ze eraan zou gaan zitten.

12. Puck70

Puck70 Bekend lid

6 jan 2008
    759
    0
    0
    Ik vind het op zich wel lief staan. Maar wij hebben er geen en nu staat het bedje met het hoofdeind onder een schuine muur, dus het zou niet eens passen (en we hebben horren voor de ramen, dus we hopen het mugvrij te houden).

Deel Deze Pagina