Puur uit nieuwsgierigheid want ik weet dat het nog weken kan duren na het verliezen van de slijmprop en dat deze zelfs weer aan kan groeien... Maar hoe lang duurde het bij jou voordat de bevalling begon na het verliezen van de slijmprop? Mijn eerste bevalling startte ongeveer 4 dagen na het verliezen van de slijmprop maar toen was er inwendig onderzoek gedaan en was ik al ruim 39 weken. Nu verlies ik vandaag behoorlijk wat slijm zo nu en dan Ik denk dat het toch nog even duurt maar word er wel heel nieuwsgierig van!!
Maandagochtend slijmprop. Maandagavond eerste wee. Dinsdagochtend dochter geboren. Maar hier inderdaad ook bloedverlies samen met de slijmprop.
Bij mijn zoontje zat er volgens mij ook wat bloed bij inderdaad. Nu (nog) niet. Lig in ieder geval al de hele tijd wakker van flink gerommel. Maar ook dat zegt niet zoveel, bij zoontje heeft het ook weken gerommeld.
Donderdag gestript, incl wat bloedverlies Zaterdag slijmprop incl bloedverlies Sindsdien veel slijmverlies Maandag nogmaals gestript incl bloedverlies Nu: nog geen baby
O wat kun je er op wachten hè! Heel vervelend. Hoop dat je je baby snel in je armen mag hebben en dat alles van tevoren al mooi voorwerk is wat scheelt bij het echte werk
Ja jammer als het steeds niet doorzet, want gisteren echt wel wat weeen gehad maar zodra ik dan ga slapen zakken ze helemaal af... Het is ook erg vermoeiend met een dametje van 1,5 jaar erbij! Deze week nog maar afwachten
Ja heel slopend. Ik ben ook echt zo moe nu, na 3 uurtjes slaap. Mijn zoontje voelt het aan en daagt me continu uit en laat heel wat peuterbuien op me los
Bij mij begonnen direct na het verliezen van de slijmprop de weeen. Acht uur later bevallen. De vliezen braken trouwens pas toen ik mijn persweeen niet meer kon wegpuffen! De vk vond het blijkbaar niet nodig om ze zelf te breken.
Bij de eerste prcs een week voor dat me vliezen braken Nu al 3 x flinke prop in 1,5 week maar denk dat baby nog wel ff zit
Bij de eerste snachts de slijmprop verloren, 5 uur smiddags begonnen de weeen. Bij de tweede 20:00 savonds slijmprop verloren, hele avond beetje gerommel, snachts en overdag weer rustig. En de nacht erna begonnen de weeen.
Hihi... Ik doe het ervoor hoor Ze hoeft van mij niet nu al te komen. Ze willen alleen inleiden met 40 weken en ik hoop wel dat ze daarvoor al besluit te komen.