slijm

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mona23, 23 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tali23

    Tali23 Actief lid

    19 sep 2008
    299
    0
    0
    zorg
    zoetermeer
    lynnes@ sluit me helemaal bij je aan! hier is het veel te gezellig en het lijkt op n soap... +- 7 levens volgen...;)

    zal ik maar ook mijn eigen vragen beantwoorden?

    1) ik leer en werkTE voor de kraamzorg/thuiszorg in zmeer, en aangezien ik nu even thuis zit wil ik ook weer leren voor doktersasistente,... ik hoop iets minder te kunnen werken, denk niet dat het gaat ivm centjes :(
    2) Als kevin huisvader wordt dan wordt die helemaal gek, hahaha maar hij neemt wel n vaderdagverlof ...
    3) ik ben dindag vrij en kev wil de maandag vrij nemen dus 3 dagen kdv... ik wil niet er vanuit gaan dat mijn ouders of schoonouders gaan oppassen....dat word later n druk, ik ik hou niet ervan om afhankelijk te zijn van ze ;)
    Maya gaat ook 4 dagen naar kvd en het is zo leuk om te zien hoe leuk ze het vind, zulke lieve juffies!
    4) maya heeft flesvoeding gekregen puur omdat ik zoiets had, geen gebal meer aan mijn lichaam! ik was om eerlijk te zijn blij dat ik weer mezelf was :( loeder van n moeder he :evil: ? volgende baby zou ik ook flesjes geven puur ook voor papa, kan hij ook n band maken...moeders hebben die al vanaf geboorte, papa's helaas niet :(

    het leuk om zo te lezen! gezellig zeg! als we nou met z'n alle deze maand zwanger raken? ff iedereen zijn best doen! hup hup! hahahahahha

    liesf iedereen!
    Tali.
    Ps: heb de griep,...wie wil het overnemen? gratis :D ;)
     
  2. Tali23

    Tali23 Actief lid

    19 sep 2008
    299
    0
    0
    zorg
    zoetermeer
    Elke!

    wat fijn! goed nieuws zeg! er zal vast n hoop stress van jullie schouders afvallen!

    :) Tali
     
  3. mona23

    mona23 Niet meer actief

    leuk om jullie antwoorden te lezen.

    Elke wat een super goed nieuws, goed aan de klus en laat de visjes maar zwemmen. Ik heb vanmorgen weer getest maar niets op te zien.
    Ben nog niet ongi geworden, maar de dag is nog lang.............
    Ik ben als afleiding maar film's aan het downloaden. Wie kent de kinderserie "de Daltons" dit kwam altijd op Nederland 3 bij villa achterwerk. Van die 3 broertjes, tim, jelle en erik. Ze haalden allemaal kattekwaad uit.
    Deze ben ik aan het zoeken voor mijn neefje, die is binnenkort jarig en wordt 5.
     
  4. Elke1984

    Elke1984 Niet meer actief

    Mona, hoop dat je niet ongi wordt en morgen ofzo posi test!
    En nee, ik ken de serie niet...

    Tali, idd dat scheelt idd een hoop stress (vooral voor Toon!) Ik maak me over mezelf wel zorgen, ben heel bang dat er bij mij nog dingen mis zijn waardoor ik niet zwanger kan worden ofzo... Kan me niet voorstellen dat zoiets mooi me ooit gegund is... :(
    Stom hè...
    Een vraagje, was het voor jou zomaar uit interesse dat je die vragen stelde of is het de bedoeling dat we reageren op elkaars antwoorden en zo misschien een discussie krijgen? Versta me niet verkeerd hè: een discussie kan interessant zijn en is zeker niet negatief bedoeld in deze context maar ik vroeg het me gewoon af... :oops:

    Linda, mja...we zijn ook wel een geweldige slijmerige groep hè! Vind het dus niet verwonderlijk dat je ons nu al niet meer kan missen! :D
    En ja Toon is kei trots! Denkt dat ie zichzelf nu wel een echte man voelt! Hahahahahahahahahahaha.... :rolleyes:

    Vlieg, eej daar ben je weer! :D Alles ok? Je kan idd al eens naar de HA gaan...snap je onzekerheid maar al te goed!
    Mag ik vragen wat er aan de hand is met je broers? (je moet er niet op antwoorden, zenne! ;) )
     
  5. Tali23

    Tali23 Actief lid

    19 sep 2008
    299
    0
    0
    zorg
    zoetermeer


    onee ik was er gewoon benieuwd naar en zo weet je vind ik; hoe iedereen over dingen denk :D Ik vond het ook leuk om de leuke gedachtes achter het zwanger worden te zoeken...miss wel voor mezelf ik vind de dagen echt te laaaang en ik wil positieve gezellige gedachtes hebben....
    doei doei Tali
     
  6. Elke1984

    Elke1984 Niet meer actief

    Hmm...ik heb véél leuke gedachten rond zwanger zijn... Misschien wat té veel, bekijk het allemaal heel dromerig en dat wordt alleen maar erger naarmate het langer duurt en het kindje NOG meer gewenst wordt dan het al was...
     
  7. mona23

    mona23 Niet meer actief

    ik hoop het ook elke, duim maar allemaal hard voor mij.

    mijn (.)(.) doen echt zeer, vooral mijn . . Maarja dat heb ik ook als ik ongi moet worden.
    ik weet het niet meer.
     
  8. Zus

    Zus Fanatiek lid

    25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Tali helemaal met je eens, kom op allemaal aan de slag :D en dan voor iedereen raak! Zou leuk zijn. Oja die griep heb ik niet zo veel zin in. Sorry :oops: je mag hem houden. Beterschap..

    Elke niet teveel zorgen maken, dit is nu toch je 2e ronde met clomid?

    Vliegje, je zal het wel druk hebben met bijlezen. Voel je niet bezwaard om maar af en toe te schrijven. Niet iedereen heeft daar tijd voor. Hou ons wel op de hoogte zo af en toe.

    Mona weer die spanning, ik duim weer voor je. En al weer aan het testen geslagen?

    Hier naderen we weer bijna de eisprong, als ik van de kortste cyclus uitga. Dus nu goed klussen... Vriendlief wil nu toch ook wel dat het eens raak is. Ben er dus niet als enige mee bezig. Is wel grappig, omdat de beslissing om ervoor te gaan langer duurde en nu kan hij niet wachten.

    Hoe ging dat bij jullie?
     
  9. mona23

    mona23 Niet meer actief

    zus, ik heb maandag en vandaag getest, maar met de beste wil van de wereld geen 2de streep te zien.
    dus maar weer afwachten.....................

    Mijn man hoor ik er niet zo over, maar ik denk dat hij ook zoiets heeft van,was het maar eens raak. Ik ben er wel mee bezig, maar niet meer zo als in het begin.
     
  10. vliegje

    vliegje Fanatiek lid

    26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Hee meissies

    Ja ik probeer weer wat bij te lezen ;)

    Zus, succes met je ei :) Enne, mijn man wordt ook heel ongeduldig. Ik ben er nu minder mee bezig omdat mijn cyclus zo lang is, maar manlief snapt er niks van en vraagt steeds, wanneer komt je ei. Kan hem tig keer uitleggen dat mijn cyclus niet normaal is, maar mannen horen alleen wat ze willen horen he. EI, niet WANNEER hahahaha.

    Mona, je houdt de spanning er goed in!

    Lynnes, ik zit nu in de 3e ronde. 1e ronde was 53 dagen, ik denk dat ik toen geen ei heb gehad...
    Kreeg geen positieve ovu test en de tijd tussen eventueel ei en ongie was maar 10 dagen.

    De 2e ronde 56 dagen, 13 dagen na eisprong werd ik ongie, das dus netjes. En vette positieve ovu test ;)

    Nu zit ik alweer op 3 weken.. Over 3 weken mijn ei en over 5 weken mijn nod. Duurt zooooo lang :(
    Dus ik denk niet dat het bij mij korter wordt.
    Krijg dus precies op 6 weken een ei en 8 weken ongie.
    Na deze cyclus ga ik naar de dokter want vind het wachten het ergste.. Ben er nu wel veel minder mee bezig en das ook goed voor mij, want ik ging er helemaal in op.

    Mijn echte naam is Maartje (ik was nog anoniem hier, maar ach, niemand kent me denk ik hahahaha).

    Mijn broers, lang verhaal, ff in het kort (kom daar binnenkort wel ff langer op terug).
    Heb 2 zwaar gehandicapte broers, wat ze hebben is niet bekend.
    Vorig jaar is mijn oudste broer op 25 jarige leeftijd gestorven. Was verkouden, werd longontsteking en had te weinig kracht daarbovenop te komen.
    Zware tijd geweest...
    Mijn jongste broertje is nu 20. wat voor einde hij tegemoet gaat is onbekend, maar we zijn bang voor een 'herhaling'.
    Omdat het onbekend is wat mijn broers hebben, kunnen ze niks zeggen over de erfelijkheid.
    Er is pas wel iets bekend geworden, wat ons heeft doen besluiten toch voor een kindje te gaan.
    Ik zal alles binnenkort wat meer toelichten, dan begrijpen jullie het beter ;)

    Heb overigens afgelopen vrijdag een 6e tattoo laten zetten, de voorletters van mij en mijn broers, met cherry blossoms, op mijn enkel, richting mijn voet.
    Op mijn voet stond al een sharpei engeltje, dus dat lijkt nu 1 geheel.
    Aangezien ik zo'n speciale band heb met mijn broers en zijn mijn allessies zijn, deze tattoo.

    Binnenkort meer meiden!

    Ik hoop morgen de huwelijksreportage af te werken, boek bestellen en dan is het een stuk rustiger in mijn hoofdje.
    Dit weekend zelfs VRIJ! Als het goed is :) Eindelijk weer met de hondjes wandelen.
    over 2 weken 2 dagen op een peuterspeelzaal fotograferen, dus ook een flinke klus. En dan is mijn normale baan gewoon 36 uur op kantoor werken.
    Zit er dus best doorheen en ben doodmoe.

    Ik hoop van het weekend ff langs te komen, zal dan meer vertellen over mijn broers.

    Slaap lekker dames!
     
  11. Zomerbries

    Zomerbries Fanatiek lid

    20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Goedemorgen!!

    Allemaal lekker geslapen?
    Ik ga naar school, vandaag met de auto ipv bus, pff wat een verschil, scheelt me op 1 dag bijna 4 uur reizen!
    Dus ben echt blij dat manlief vrij is ;)
    Moet nu gaan, kom later ff uitgebreider, dan kunnen we ff kletsen over onze lange cyclus, Maartje/Vliegje
    Leuk om wat meer over je te lezen!

    Tali, Beterschap! En nee, net als Elke, ik wil geen griep, dankjewel voor je gulle aanbod 8)

    Groetjes Lin
     
  12. vliegje

    vliegje Fanatiek lid

    26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    is goed! Fijn om het te delen met jullie :)
    Schoolse!

    Ik heb trouwens een beetje verkeerd geteld. nou ja verkeerd, as dinsdag duurt het nog 2 weken tot ei :) Het schiet dus al op haha.

    Elke, die gedachten en dagdromen heb ik ook hoor. Ik schrijf ook op een ander forum en daar heb je de juni stoppers zeg maar (iedere maand mensen die stoppen en ik schrijf bij de juni stoppers).
    Daar is een meisje die de 1e ronde gelijk zwanger is geraakt en nu al op de 20 weken zit! Zo onwerkelijk. Dan ga je inderdaad echt dromen :)
    Onze tijd komt ook wel!

    Kanjer, hoe is het met jou?
     
  13. vliegje

    vliegje Fanatiek lid

    26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Voor de liefhebbers, shoot van afgelopen zaterdag. Jongetje van 8 maanden ;)

    [​IMG]
     
  14. Tali23

    Tali23 Actief lid

    19 sep 2008
    299
    0
    0
    zorg
    zoetermeer
    vliegje@ wat n mooie foto..ik zou willen dat ik zulke foto's zou hebben van Maya maar die wordt zo verlegen dat er niets meer te fotograferen valt:(

    oke oke, ik hou de griep wel zelf... :D vandaag wel ietsjes minder last gisteren was ik geen cent waard..:(

    mona@ jeetje wat n verhaal, het lijkt me zo moeilijk om'n gezinslid te moeten missen...
    ik ben ook gek op tattoo's , ik heb er een op mijn linker bovenarm met de initialen van mijn dochter ... iedereen zei dat ik er spijt van zou kijgen, hoe kan dat nou!? ze is mijn dochter! :)
    heeft het pijn gedaan? lijkt me wel n gevoelig plekje..

    mona@ ohh wat spannend...hopelijk dat er vandaag meer te zien valt ;) moet gewoon! :D succes!

    fijne dag voor iedereen!
    tali
     
  15. vliegje

    vliegje Fanatiek lid

    26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Je bedoelt mij denk ik? :) hahaha al die namen ook.

    Verschrikkelijk pijn! Ondanks dat het mijn 6e tattoo is. ben voorlopig wel weer genezen :)
     
  16. Tali23

    Tali23 Actief lid

    19 sep 2008
    299
    0
    0
    zorg
    zoetermeer
    ja jou :D pff moet er n boekje bijhouden ;)

    ik heb er 1 op mijn schouder, lies en bovenarm
    ik wil er nog 2, eentje op mijn zij en eentje (?) nog geen idee maar hetl ijkt me mooi plekje op je voet...
    hebben de jouwe n bepaalde bedoeling of heb je mooie plaatjes?
    ik weer met mijn nieuwsgierigheid :D
     
  17. Zus

    Zus Fanatiek lid

    25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Vliegje mooie foto. Hoop dat onze tijd ook snel komt dat wij zulke foto's van onze kiddies kunnen maken.

    Tali, ik moet ook vaak even terugzoeken wie ik nu bedoel :oops: . Maakt niet uit, we snappen wie je bedoelt.

    Lynnes, waar ga jij naar school dat je zo'n lange reistijd hebt? Lekker dan he, een auto? Zelf ook in zo'n situatie gezeten.

    Iedereen eet smakelijk straks, ik ga lekker pizza halen. Vind dat ik dat wel verdiend heb :D
     
  18. Elke1984

    Elke1984 Niet meer actief

    Maartje, SUPER mooie foto! Ik weet je te vinden als het hier ooit zover is... :D
    Het verhaal van je broers...vreselijk wat je allemaal al moeten doormaken hebt... :cry: Ik hoop dat jullie je jongste broer nog héél lang bij jullie mogen hebben! [-o<
    Als ik mag vragen: hoe uit die handicap zich dan bij je broers? Hebben ze een lichamelijke en/of mentale handicap?
    Hmm...als ik direct zwanger was geworden nadat ik met de pil gestopt was, zou m'n kindje al 3 maanden oud zijn geweest! :rolleyes:
    Geniet van je vrije weekend! :thumup:

    Mona, nog getest?

    Tamaar, waar zit je?

    All: ik vraag me dus af waar Tamaar zit! Ik heb haar al een pb gestuurd maar ze heeft nog niets laten weten. Ze is al sinds vorige week dinsdag niet meer online geweest... Vind het maar raar! :(
     
  19. Zus

    Zus Fanatiek lid

    25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Elke, was me nog niet opgevallen dat Tamaar al zolang niet online is geweest.

    Laten we hopen dat het niets ernstig is en dat zij gewoon geen bericht krijgt in haar mail.
    Zodra je iets hoort, laat je het dan weten?
     
  20. Elke1984

    Elke1984 Niet meer actief

    Ik denk dat ze wel door zou hebben dat er iets niet klopt als ze zooooo lang geen melding meer gekregen heeft van nieuw geposte berichten... Ik maak me wel wat zorgen eigenlijk! Ze komt anders toch heel regelmatig online... Spijtig dat ik haar privé mailadres niet heb...
     

Deel Deze Pagina