slijm

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mona23, 23 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zomerbries

    Zomerbries Fanatiek lid

    20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Dikke zoen voor jou Elke! ga meteen een dozijn bestellen 8)
     
  2. Elke1984

    Elke1984 Niet meer actief

    :D Groot gelijk heb je! (denk ik...) Ik heb die testen maar één maand gedaan omdat ik er toen NOG meer mee bezig was...het werd echt té vermoeiend voor me toen (psychisch dan...) :(
     
  3. Zomerbries

    Zomerbries Fanatiek lid

    20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Heb er 30 besteld en heb er nog 12 liggen, dus ik kan me helemaal gek testen :)
    Ja ik snap wat je bedoelt, ik werd na 1 maandje al lichtelijk obsessed!
    Ga gewoon vanaf dag 10 tot mijn eisprong testen, ik hoop dat ie deze maand eerder is dan dag 28! Maar ga er niet vanuit want weet nu al dat er toch geen pijl op te trekken is..
    Mijn vriend komt btw ook een beetje tot rust, nu ik weet waar ik aan toe ben qua cyclus is t 'verplichte' klussen ook voor t grootste gedeelte voorbij.. alleen de vruchtbare dagen en de rest lekker voor t plezier ;) en dan heb ik t nog niet eens over t mentale gedeelte haha :oops: ik maakte m af en toe wel een beetje gek hoor met al die praatjes en zorgen over mijn cyclus..
    Hoe gaat t met jou?
     
  4. Elke1984

    Elke1984 Niet meer actief

    Bwa..nu voel ik me weer wat rustiger omdat ik aan het begin van de cyclus sta en ongesteld ben enzo... Vanaf m'n eisprong begint de vreselijke stress weer, nu duurt het gelukkig maar 2 weken!
    Ik ben zooo bang dat ik niet zwanger word omdat ik er gewoon zoveel mee bezig ben, ik krijg dat zoo vaak te horen en word er erg boos om maar ben bang dat het waar is.
    Toon is nu wel heel stilletjes, morgen ga ik eens bellen voor de uitslag van zijn visjes... Hij maakt zich echt zorgen... Ik eigenlijk niet, ik ga ervan uit dat het slecht is! Erg hè... (heb hem dat nog niet gezegd, zenne)
     
  5. Zomerbries

    Zomerbries Fanatiek lid

    20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Ik kan me voorstellen dat toon zich daar toch zorgen over maakt, t is ook niet niks, steeds die onzekerheid en spanning toch?
    Veel mensen zeggen idd dat je er niet te veel mee bezig moet zijn, ik ben t daar echt niet mee eens hoor! Tenminste voor 90 procent iig, het is toch puur een lichamelijk ding denk ik dan, ze zwemmen echt niet minder hard omdat je er teveel aan denkt toch? :confused:
    Téveel focussen is misschien niet goed omdat je goed uitgerust enz natuurlijk een betere conditie hebt. Oke dat is wel waar, maar je moet je van die mensen niks aantrekken en gewoon je eigen weg volgen, over een poosje heb je gerust wel die dikke vette posi test in je handen, wat ik al zei van de week, je komt iedere dag weer een stap dichterbij!
    Slaap lekker, mijn manneke en ik gaan een verdieping hogerop, groetjes aan Toon en weltrusten!
     
  6. Elke1984

    Elke1984 Niet meer actief

    Idd, ik denk ook niet dat ze een andere kant gaan opzwemmen omdat ik er teveel aan denk maar ik weet het ook allemaal niet... Op de duur begin je aan alles te twijfelen... :(

    Slaap lekker!
    Dikke knuffel!
     
  7. Elke1984

    Elke1984 Niet meer actief

    Goeiemorgen Flubbers!

    Ik ga werken! Iedereen een leuke dag gewenst!

    Daaaaaaaaaaaaaaag!
    xxx
     
  8. Melanina

    Melanina VIP lid

    20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    werkze allemaal
    ik wou dus ook aan de testen maar heb besloten het toch niet te doen.
    Komt het dan komt het zo niet dan niet.
    Ben net ongie geworden en ik had al zon voor gevoel dus echt verdrietig was ik niet.
    ik hou nog steeds januarie in me hoofd .
     
  9. Tali23

    Tali23 Actief lid

    19 sep 2008
    299
    0
    0
    zorg
    zoetermeer
    Hallo iedereen!

    het is weer vrijdaaaaag!

    sorrry dat ik ff niet aanwezig ben geweest,
    heb veel gereist van de huisarts naar huis en van huis naar de fysio...
    De huisarts wilde laats weer eens bekijken (nou ja mijn voet dan) blijkt dat ik ook nog 'ns bekkenstabilliteit heb,
    ik dacht dat je dat alleen maar kon krijgen als je zwanger was maar niet dus....

    kon wel janken toen die zei dat ik er beter over na moest denken om nu zwanger te raken want dat zou betekenen de hele
    dag liggen op de bank 9 maanden lang... nou ik ben iemand die 25 uur per dag wel ergens mee bezig is en niets doen klinkt
    echt als n straf voor mij
    maar goed,...over na gedacht en met mijn mannetje over gehad....het geval is zo: raak ik nu zwanger: 9 maanden plat.
    wacht ik totdat ik 'genezen'ben: 80% kans dat het weer terug komt als ik zwanger ben...kan ik daarna weer opnieuw beginnen

    dus mijn besluit is : lekker door gaan met klussen en n laptop aanschaffen zodat ik vanuit de bank met jullie kan mee kletsen!
    als ik ooit weer zwanger raak naatuurlijk!

    nu ook nog eens 2 keer per week naar de fysio( alsof ik niet genoeg te doen heb!)mijn fysio blijkt ook nog eens n stuk te zijn
    dus daar sta ik dan in mijn onderbroekje..nee denk dat ik liever n ouwe lelijke vent had gewild...Kevin kan er wel om lachen!
    ik kan momenteel nergens meer om lachen...ik heb het gevoel dat mijn lichaam mij in de steek laat..kom op zeg! ik ben 23 geen 84!

    maar goed,...genoeg drama ..sorry moest ff mijn eitje kwijt...


    mela2nina@ welkom! hopelijk is het positief! ik zou al z'n beetje 30 keer getest hebben ;)
    Linda@ au! wel gaaf zo'n operatie zou het zelf niet kunnen van het woord 'naald' krijg ik al kippenvel ;)

    groetjes aan iedereen!
    fijne dag
    ga nu maar weer eens naar die veel te knappe fysio..maar deze keer neem ik mijn vent mee! zo.

    voel me ook weer n stuk beter nu ik het opgeschreven heb! :D
     
  10. Elke1984

    Elke1984 Niet meer actief

    Melanina, goed dat je verwacht had dat je ongi ging worden...Bespaart je toch weer een teleurstelling... :rolleyes:
    En wat bedoel je met januari in je hoofd? Daartegen wil je zeker zwanger zijn?

    Tali...meid, ik leef met je mee! Ik kan er in komen dat je je nu heel k*t voelt en dat je het gevoel hebt dat je lichaam je in de steek laat! Moet ontzettend vervelend zijn! :(
    Ik begrijp jullie beslissing dat je niet wacht met klussen als je daarna toch nog zoveel kans hebt dat het terugkomt...pfff! :rolleyes:
    En is het dan echt STRIKTE bedrust? Mag je nog gewoon naar het toilet enzo? En dat is dan vanaf dat je een posi test hebt? Of vanaf dat je buikje wat begint uit te zetten?
    Wat die fysio betreft: ik zou er eens lekker van genieten, zenne! ;) Hihihihi....ben 7 jaar ook naar de fysio moeten gaan voor m'n rug. Ik wist niet dat ik m'n onderkleding ook uit moest doen en had dus een string aan hè... :oops: :oops: :oops: Was zo'n oude vent...brrrrrr! :oops:
     
  11. Elke1984

    Elke1984 Niet meer actief

    Wachtbankje Klussende Flubbers:
    *Mona: 15/10, ronde 6, 1e kindje
    *Tali: 19/10, ronde 1, 2e kindje
    *Renaat: 27/10, ronde 10, 1e kindje
    *Elke: 3/11, 2e Clomid-ronde, 1e kindje
    *Zus: 7/11, ronde 5, 1e kindje
    *Lynnes: 15/11, ronde 2, 1e kindje
    *Melanina: 16/11, ronde 3, 1e kindje
    *Vliegje: ?, ronde 3, 1e kindje


    Wachtbankje Zwangere Flubbers:
    *Tamaar: ?, 3e kindje, BV/FV, ZH/TH
    *Luna: ?, 1e kindje, BV/FV, ZH/TH
     
  12. mona23

    mona23 Niet meer actief

    goeiemorgen dames,

    Hoe is het? Hier heb ik steeds zo'n drukkend gevoel boven mijn schaamstreek, ook als ik moet hoesten. Ik hoop dat dit goed is.......
    Nog een paar dagen.

    Iemand nog leuke plannen voor het weekend? Ik moet werken. Alleen vandaag nog en dan weekend...... jippie

    Een fijn weekend
     
  13. Luna 888

    Luna 888 Actief lid

    16 jun 2008
    149
    0
    0
    Hey,

    heb blijkbaar weer heel wat gemist. Snel bijgelezen. Gek maar ik krijg geen meldingen meer als er hier nieuwe berichten geplaatst worden. Vond dus dat het al zo lang geleden was en besliste om nog eens te komen kijken. Ja lap, zeven boeken gemist :confused: .

    @ Elke: wat goed van je lijstje! Alleen...wat betekenen die afkortingen achter mijn naam... en dat vraagteken? Ben zelf benieuwd hoor. Merk dat het precies onvriendelijk klinkt als ik het nalees maar ik zeker zo niet bedoeld. Hoe was de uitslag van het onderzoek gisteren? Is het een beetje positief nieuws, hebben jullie uitleg gekregen over wat je nu best kan gaan doen?

    @ Tali: ik begrijp wat je bedoelt met een overbejaard lichaam. Ik ben nu 28 en heb ong al 14 fibromyalgie (weet niet eens of ik het juist schrijf). Hiervan weet ik pas zeven jaar wat het is en heb ik de eerste jaren 93 dokters gedaan die allemaal zeiden dat het in mijn hoofd zat. Pas toen ik begon aan mijn studies aan het conservatorium werden plots mijn vingers lam en deden ze eindelijk een spiertest met die fibrodinges als resultaat. Blijkbaar is het zoiets als reuma.
    Iig, ik dacht ook dat ik erg veel lasr ging hebben tijdens mijn zwangerschap maar dankzij een supergoede ostheopaat/kine, heb ik niks last. Zij ontdekte dat de oorzaak niet zat op de plaats van de pijn maar verder kwam vanuit mijn nek. Ik had ooit als baby een autoongeluk met een schedelbreuk waarbij mijn schedel aan de linkerkant hoger ligt dan R. Dit zorgde bij mij ook voor een scheve heup (als iets scheef is, heeft dat gevolg op heel je lichaam) waardoor ik vorig jaar plots niet meer kon gaan van pijn in mijn enkel.
    Door die pijn in mijn enkel bij ik bij die kine terechtgekomen en sindsdien is het alleen maar vooruit gegaan met mij. Had vroeger elke dag migraine, nu nooit nog, heb niks last meer van mijn nek, rug ed en zwangerschap verloopt tot nu toe zonder één enkel probleem, was zelfs niet erg misselijk.

    Heel verhaal om maar te zeggen dat je moet luisteren naar je lichaam. Als je denkt dat een diagnose niet klopt, zoek dan verder, het ligt soms in een klein hoekje en is op te lossen. Die fibrotoestand zal bij mij nooit weggaan maar ik heb er nu bijna geen last meer van, moet alleen opletten wat ik doe.Ik zou ook moeten hebben platliggen tijdens de zwangerschap, tot vorig jaar. Ik dartel nu nog steeds vrolijk rond, op 15 weken, met veel meer energie dan ik ooit had en geen pijn.Als je 23 bent, wil je een lichaam van 23 en moet je dat eigenlijk ook krijgen.

    Oei, hopelijk komt dit niet minimaliserend over, geloof echt wel je bekkeninstabiliteit maar misschien hoeft het resultaat niet zo negatief te zijn. Luister naar je lichaam en vooral: ga op zoek naar de oorzaak, misschien is er vandaaruit een oplossing.

    Heel veel liefs aan all
     
  14. kanjer

    kanjer Bekend lid

    8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    helloaaa,

    hier benne ik weer :D

    zooo luna wat n verhaal! pfft.. maar gelukkig heb je er nu weinig tot geen last van zeg! :) blij voor je! en ook goed om te horen dat je je goed voelt met de beeb in je buikk! :D

    n tali.. is echt een domper op je dag dan heh.. en gelukkig kun je hier allez lekker kwijt en proberen wij je met zn all weer op te beuren heh :D
    kop op en zoals luna ook al zei: het kan altijd erger en dan nog hoeft het niet zoo onwijs erg te zijn als dat je int begin denkt!
    kop op meis, dikke knuf voor jou!

    zoo hier ook weer ff n updatetje.. :) heb dus ff gebeld op verzoek van paar dames hier ;) n mezelf ofcourz..

    en ik kan gewoon komen de 28e en dan doen ze die dag meteen bloedprikken enzooo..
    en dan op dag 10/11 op de cyclus gaan ze dan echografisch onderzoek doen en dan meteen dan de kweekjes doen enzoo.. :D dus super nieuws en meteen mn cyclus die in kaart gebracht wordt! w000h000 jump er gelijk in met beide benen! :p

    ooow en op dit momentzijn de buren met een kettingzaag ofz00 iets ant omzagen/hakken.. (hopelijk die lelijke coniferen die als schutting dienen..:S) pfftt maar wat n pieeepherriej zeg! omg echt. krijg dr koppijn van!

    nouw fijn weeknd allmaal nog! :) en kom tussen de bedrijven door nog wel ff lanxz wippuh :D

    liefssss en dikke knuf voor all!
     
  15. Elke1984

    Elke1984 Niet meer actief

    Mona, had ik ook last van... Geen idee waar het aan lag... :(
    Geen hele leuke plannen, heb vandaag moeten werken van 6-14u en morgen van 7-15u. :rolleyes:

    Luna, pfff...ook een hele geschiedenis al met je gezondheid! :confused: Fijn dat je je nu zooo goed voelt! Geniet er maar van! :thumup:
    Die afkortingen: ga je borst-of flesvoeding geven? ga je thuis of in het ziekenhuis of poliklinisch bevallen? en wanneer is je due date?
    Als je me daar ff een antwoord op geeft, kan ik dat aanvullen. ;)

    Renaat, goed dat je gebeld hebt! Weet je het tenminste allemaal! :D

    Ik had gisteren gebeld naar de gyn voor de uitslag van het zaadonderzoek maar we moeten tot dinsdag wachten, duurt blijkbaar 4-5 dagen om zaadtelling uit te voeren... ze zullen dat toch niet manueel doen, hè?! Hahahahahahahahahahhaahahahhahahahahahaha! :)
    Pffff...nog langer in de stress! :rolleyes:
     
  16. Elke1984

    Elke1984 Niet meer actief

    P.S.: ik krijg sinds een tijdje ook geen bericht meer als hier geen reactie geplaatst is...stom, hè! Maar ik kom wel regelmatig kijken... ;)
     
  17. Melanina

    Melanina VIP lid

    20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    goedemorgen meiden / dames
    hoest op deze zondag ermee?
     
  18. Zomerbries

    Zomerbries Fanatiek lid

    20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Zo Melanina jij bent er ook lekker vroeg bij!
    Ik zit startklaar om naar mijn werk te gaan, had gisteravond een verjaardag van goede vrienden en t ging even iets te hard :)
    Een hele fles lekkere rode wijn op en maar 4 uurtjes slaap... :oops:
    Ben dus niet al te helder, vindt t al knap dat ik zonder spelfouten kan typen haha
    Nou ja ff lekker wakker worden met mijn gezellige collega's dan begint de zondag goed!
    Fijne dag allemaal!
    Ps ik krijg ook geen meldingsberichtje meer, beetje vreemd.

    Liefs!
     
  19. Melanina

    Melanina VIP lid

    20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    haha ik ben nog laat voor mijn doen.
    Maarja is heerlijk zon laptop leker in bed beetje tikken enz...
     
  20. Zomerbries

    Zomerbries Fanatiek lid

    20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Ja ik ken t, ik sleep de mijne ook overal in huis mee naar toe..
    Hij zit bijna aan mijn handen vast gegroeid :p
    Nou ik ga aan de slag, Toedels!
     

Deel Deze Pagina