slijm

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mona23, 23 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elke1984

    Elke1984 Niet meer actief

    Renaat, goei idee om een lijstje te maken! Heb me hier effe mee bezig gehouden, hoop dat ik van iedereen de juiste NOD gekozen heb, laat het me anders effe weten! ;)

    Wachtbankje Klussende Flubbers:
    *Mona: 15/10, ronde 6, 1e kindje
    *Tali: 19/10, ronde 1, 2e kindje
    *Renaat: 27/10, ronde 10, 1e kindje
    *Elke: 3/11, 2e Clomid-ronde, 1e kindje
    *Zus: 7/11, ronde 5, 1e kindje
    *Lynnes: 15/11, ronde 2, 1e kindje
    *Vliegje: ???, ronde 3, 1e kindje


    Wachtbankje Zwangere Flubbers:
    *Tamaar: ?, 3e kindje, BV/FV, ZH/TH
    *Luna: ???, 1e kindje, BV/FV, ZH/TH


    Ik hoop dat jullie het duidelijke en leuke lijstjes vinden! Willen jullie de ontbrekende gegevens eens doorgeven? Dus voor de zwangeren: jullie due-dates en of jullie de borst geven en of jullie thuis/ZH bevallen.
    Vliegje, jouw NOD ken ik niet.
    Als er gegevens niet kloppen, weet het me dan even te zeggen! Ik zal ervoor zorgen dat dit lijstje regelmatig terug verschijnt, laten we zeggen, iedere 5e pagina en wanneer er iets verandert! Ok?
     
  2. Elke1984

    Elke1984 Niet meer actief

    Renaat, ik denk eigenlijk niet dat het een goed idee is omdat consult te doen met een ongi...vooral aangezien er een inwendig, vaginaal onderzoek gaat gebeuren. Heb dit een keer meegemaakt en schaamde me dood! :oops: Zou er op voorhand eens naar informeren! ;)

    Zus, binnenkort? Zal nog wel even duren, spijtig genoeg. Ze trouwen pas in januari 2010! :confused: Dus als Toon een beetje opschiet, trouw ik nog sneller! Hahahahahahaha! :)

    Mona, stond versteld van jouw bakkunsten door die foto te zien! :confused: Wow!
    en toen schreef je dat je ze niet zelf gemaakt had...ik was erin getrapt, zenne!
    Wat dat drukkend gevoel betreft, zou een goed teken kunnen zijn... Maar ALLES kan een goed teken zijn! :( Daar ben ik ondertussen wel achter...

    Tamaar, kom jij ons ook al verlekkeren met verhalen over lekker chocolade dingen! Tsss....

    Linda, nee ze maken geen uitzondering. Toen ik een tijdje terug bloed had binnengebracht van mezelf, kreeg ik de uitslag ook niet mee! :confused: Maar vrijdag is de gyn in het ZH en heb ik een dagdienst, dus dan ga ik haar eens bellen!

    Vandaag een collega teruggezien die ik al even niet meer had gezien en die vertelde me een verschrikkelijk verhaal!
    Ze is met IVF zwanger geraakt en vorig jaar bevallen met keizersnede. (IVF omdat haar vader een erfelijke spierziekte heeft en ze dus zo dat gen uitsluiten). Nu heeft ze al 3 terugplaatsingen gehad van perfecte embryo's en niet zwanger geraakt. De arts vond dit, voor haar, abnormaal en ze hebben een kijkoperatie gedaan. Nu blijkt dat ineens heel haar baarmoeder verkleefd is tengevolge van een vreemd iets dat in haar baarmoeder is terechtgekomen! Aangezien ze enkel die keizersnede heeft gehad, is er wss een draadje ofzo achtergebleven. Nu gaan ze haar opereren in de hoop de verklevingen weg te halen maar het is nog niet duidelijk hoe ernstig het is en of dit dus mogelijk is! Als het niet kan, kunnen ze dus geen 2e kindje krijgen... :(
    STEL JE VOOR! :evil:
     
  3. mona23

    mona23 Niet meer actief

    had ik je even beet Elke, hihi. Hij ziet er idd wel lekker uit.

    Je lijstje is prima, mijn gegevens kloppen.

    Ik kan niet slapen, m'n lief snurkt vreselijk. Ben van ellende maar naar beneden gegaan.
    Zou gauw ik hem aanstootte werdt hij even wakker...... ohh snurk ik? JA... werd er gek van.
    Gelukkig heb ik morgen vrij, hoef alleen om half 10 mijn wenkbrauwen te laten epileren.

    Iedereen van jullie zal wel slapen, dus slaap lekker verder. hihihi
     
  4. Zomerbries

    Zomerbries Fanatiek lid

    20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Hey Elke wat leuk dat je dit lijstje hebt gemaakt, ik zal t vanmiddag even nakijken of mijn NOD klopt, zal vast wel, moet nu de bus halen naar school! Geen zin.... :( Duik liever mijn bedje weer lekker in... moet 2,5 uur heen en terug reizen, dus alvast even een nieuwe Nicci French ingekocht, dan vermaak ik me wel :D
    En nog steeds super verkouden! Maar ja er zijn ergere dingen, zoals dat verhaal van je collega, pff

    Allemaal een goed begin van de dag gewenst! Heb by the way vandaag mijn eerste oefen operatie, sterilisatie hond en kat, iieeekk! :oops: ben benieuwd! Adios....
     
  5. Melanina

    Melanina VIP lid

    20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Elke wat verschrikkelijk voor je ex collega hopelijk valt het allemaal mee voor dr.
     
  6. Zus

    Zus Fanatiek lid

    25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Elke, leuk overzicht denk dat mijn NOD wel klopt. Wat verschrikkelijk voor jouw ex-collega. Daar moet je toch niet aan denken. Hoop voor je dat je vrijdag de uitslag al krijgt.

    Renaat het lijkt mij ook niet prettig om een inwendig onderzoek te krijgen terwijl je ongi bent. Zou inderdaad ook even contact opnemen, misschien hebben ze eerder een plekje.

    Welkom Melanina, misschien is het leuk als je iets over jezelf verteld. Waar kom je vandaan, 1e kindje etc. Zie dat je overtijd bent, spannend!

    Lynnes, hoe is je oefen operatie gegaan? Denk niet dat ik dat zou kunnen.

    Zo, ga zo naar de tandarts en daarna bij een ex-collega lunchen. Hoop dat ik kan eten, want er wordt een gaatje geboord.........
     
  7. Elke1984

    Elke1984 Niet meer actief

    Goeiemorgen allemaal!

    Hey Melanina, alles ok? Overtijd zie ik! Al getest?

    Linda, kei tof! Eerste operatie! Das kei echt! En wat heb je dan juist mogen doen?

    Mona, er bestaan operaties voor snurken hoor! ;) En anders goeie oordopjes!
    Seg, welk kapsel heb je nu uiteindelijk genomen? Die krullen? (is al lang geleden dat je gezegd had dat je naar de kapper ging, zeker...je hebt mss ondertussen alweer iets anders... :oops: )

    Zus, smakelijk straks! :D Ik ga morgenavond met 2 collega's lekker eten bij de Italiaan. Gaat weer kei gezelllig worden!

    Toon gaat weer een weekendje weg met de scouts om te koken (hij zit niet meer in leiding maar wel in de 'stam', dit betekend dat hij om de 2 maanden een scoutsvergadering bijwoont en af en toe mee op weekend of kamp gaat... :rolleyes: Zit ik hier weer een weekend alleen terwijl ik vroeges heb en het mooi weer zou worden! :x
     
  8. mona23

    mona23 Niet meer actief

    ik ben m'n haar aan het laten groeien. ik heb het nu op een lengte dat het eigenlijk niet zit, maar ja... nog even geduld en dan is het hoe ik het wil hebben. [​IMG]

    Ik wil het zo, niet zo wild, maar zo ongeveer. Ik heb van mezelf krullen dus dat moet wel lukken. diffuser ( of hoe je dat ook schrijft) erop en hoppaketee.

    Melanie, welkom. Overtijd.......... spannend. Misschien kun je wat meer over jezelf vertellen, is altijd wel leuk om te weten.

    Ik heb net m'n huisje gepoest, ben nu aan het wachten tot de vloer droog is.

    liefs mona
    ( die zich nu aan het ergeren is, een of andere potlood parkeert precies zijn auto voor mijn oprit)
     
  9. Elke1984

    Elke1984 Niet meer actief

    Mona, mijn haar is nu op schouderlengte en ik heb ook een bos krullen van mezelf en ik heb ook een diffuser die ik altijd gebruik maar toch valt mijn haar niet zo mooi... Ik heb zo'n pluizig haar, is echt niet mooi als ik ze loslaat. Ik steek mijn haar altijd op. Is altijd zo veel werk, zou véél makkelijker zijn als ik ze eens kon loslaten, dan zou ik, als ik wegging ook eens iets specialer hebben...Nu is ze altijd opgestoken en is het moeilijk om er eens iets anders mee te doen. Ze is nu nog wel te kort om een toffe staart te maken dus als ze wat gegroeid is, kan ik dat tenminste nog doen...

    Wat die foutparkeerder betreft, bel de takeldienst! ;)
     
  10. Tali23

    Tali23 Actief lid

    19 sep 2008
    299
    0
    0
    zorg
    zoetermeer
    oh wat slim van je!
    lekker dudelijk!

    Go Elke!
     
  11. Zus

    Zus Fanatiek lid

    25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Mona, irritant zo'n auto voor je erf. Bij ons moet je je auto in je tuin parkeren. Alleen naast ons staat er vaak een auto langs de weg en onze achterburen hebben er ook een handje van. Kan dan geen kant op. We hebben er al 10 keer iets van gezegt, maar helpt niet.

    Volgende keer toch maar de politie bellen.
    Zo die frustratie is er ook weer uit :oops: .
    Het mooie aan dit forum is, dat iedere keer als je denkt ik ben vast de enige die ergens last van heeft, blijkt er altijd een lotgenoot te zijn :D .

    Elke, heb je al een olie geprobeerd voor je haar. Dit gaat het pluizen tegen... Ik heb ook zo'n flesje. Je kapper kan je er wel aan helpen.
     
  12. mona23

    mona23 Niet meer actief

    Elke, ik heb nu wat gekocht wat tegen het pluizen helpt. werkt supergoed.
    Ik heb het gekocht bij een winkel waar ze particulier allemaal kapperspullen verkopen. Ik weet niet of zoiets ook bij jullie in belgie ligt.
    Het is van het merk schwartskopf ( schrijf ik dit goed?) Het zit in een zilveren tube, je kneedt het na het fohnen in het haar. Ze verkopen dit niet in een gewone drogist, maar alleen bij kappers en kapperswinkels.

    Wat betreft die potlood met die auto, het is niet alleen de overbuurman/vrouw, maar ook hun dochters, schoonzonen. Volgens mij hebben ze geen hersens, hihi.
    Er zijn 2 meter verder wel 10 parkeervakken, maar nee ze parkeren hier precies voor de oprit, bang dat ze 2 seconden moeten lopen. Laatst was ik het beu, en heb ik er iets van gezegt. Ze zetten hun auto dan wel aan de kant, maar de volgende keer staat hij er gewoon weer. gggrrrrrr......
     
  13. Melanina

    Melanina VIP lid

    20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    ik ben dus:
    Melanie leeftijd 29
    Ik werk op een kdv
    ben al 7 jaar met me mannetje en we gaan nu voor ons 1ste kindje

    Ik heb al getest te vaak zelfs maar tot eergisteren nog nega dus ff nog wachten .
     
  14. Zus

    Zus Fanatiek lid

    25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Hahaha ik heb precies hetzelfde. Ja ik weet eigenlijk nooit waar ik de auto neer moet zetten. tja hierachter is een hele lege dijk! En dan vervolgens 2 meter opzij zetten zodat ik van mijn erf af kan..

    Melanina nogmaals welkom! Volgens mij ben je hier op het goede adres. Ik denk dat we allemaal al meerdere testjes hebben gedaan. Hoe lang ben jij al gestopt met de pil en in welke ronde zit je nu?
     
  15. Melanina

    Melanina VIP lid

    20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Ben nu in ronde 2 wacht op ronde 3 had nega test gisteren.
    Slik al jaren geen pil meer vriend lief gebruikte condooms.

    Daarom vind ik het irritant me negatest en 2 dagen overtijd
     
  16. Zomerbries

    Zomerbries Fanatiek lid

    20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Hallo meiden!

    Nou hier een dag vol poezen, bloed, snijden, vet, stank, ingewanden, eierstokken, dichten, hechten, plakken en klamme zweethanden en oksels overleefd :p

    Sorry voor de smakelijke details.. weer s wat anders dan lekkere chocolade taart ;)

    Ik heb t overleefd :D :D :D weliswaar onder begeleiding, maar toch! Jeetje wat was dat onwennig zeg om zelf in een lichaam te moeten snijden en opereren, vervolgens dichten en hopen dat de poes zonder al te veel pijn aan haar kaalgeschoren buikje en tepeltjes wakker wordt..

    Een klasgenootje sneed met t scheren per ongeluk 4 tepeltjes stuk van t lieve beestje.. , niet dat ze ze nog nodig heeft maar auw auw auw ... wil niet weten hoe dat moet voelen :)

    Jullie je woede onderling aan t afreageren op auto's.. ik begrijp dat als ik die chocoladetaart kom eten, ik maar beter op de fiets kan komen? :D GROETJES
     
  17. Elke1984

    Elke1984 Niet meer actief

    Linda: IIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEUUUUUUUUUUUUUWWWWWWWWWWWW!
    Zou niet in dat poesje haar euh...poten...willen staan! :confused:
    Wel cool dat je zo'n operaties mag doen enzo... 8)

    Melanina, ik zal je bij op ons lijstje zetten! Ok? :D
    Als je gisteren getest hebt, zou ik morgen nog eens testen als ik jou was... ;) Ziet er wel veelbelovend uit, hè! *duim duim duim* [-o<

    Mona, heb al zooooooo veel producten van de kapper gebruikt maar er is niets wat echt goed genoeg werken..en ze beloven het allemaal, zenne... :( Welk product is het dat je hebt van Schwarzkopf? (wordt zo geschreven ;) )

    Zus, ja heb al olie, sprays, mousses, crèmes,...(allemaal van de kapper van verschillende (dure!) merken) geprobeerd maar zoals ik al zei, er is niets goed genoeg... :rolleyes:

    Tali, dankjewel! :D Was wel niet mijn idee, zenne! Die eer komt Renaat toe! :thumup:
     
  18. Elke1984

    Elke1984 Niet meer actief

    Wachtbankje Klussende Flubbers:
    *Tali: 7/10..., ronde 2, 1e kindje
    *Mona: 15/10, ronde 6, 1e kindje
    *Tali: 19/10, ronde 1, 2e kindje
    *Renaat: 27/10, ronde 10, 1e kindje
    *Elke: 3/11, 2e Clomid-ronde, 1e kindje
    *Zus: 7/11, ronde 5, 1e kindje
    *Lynnes: 15/11, ronde 2, 1e kindje
    *Vliegje: ?, ronde 3, 1e kindje


    Wachtbankje Zwangere Flubbers:
    *Tamaar: ?, 3e kindje, BV/FV, ZH/TH
    *Luna: ?, 1e kindje, BV/FV, ZH/TH
     
  19. Zomerbries

    Zomerbries Fanatiek lid

    20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Ohja elke, ik was aan t zoeken op babyboom voor ovulatie sticks maar kon de site niet vinden, alleen een belgische en daar kan je toch niks bestellen? Zou je de link even neer willen zetten als t niet teveel moeite is? Thanx Liefs mij

    en echt super dat je het lijstje hebt gemaakt :thumup:
     

Deel Deze Pagina