Logeren bij vriendin met....

Discussie in 'De lounge' gestart door Acem, 2 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    chlamydia...:cool:

We hadden al een tijd afgesproken en onlangs verteld zij mij chlamydia te hebben...

Ik durf eigenlijk niet echt meer omdat ik waarschijnlijk bij haar in bed slaap... het is echt een onsjes avond. tenminste dat was de bedoeling lekker saampjes naar de film, uiteten en dan logeerpartijtje.

Als ik er dan aan denk dan ben ik bang dat ik het zelf krijg dadelijk door weet ik veel wat.. onzin natuurlijk maar... de gedachten dat ze met ex vriend heeft liggen xic xic en chlamydia eraan overgehouden heeft maakt het niet echt smakkelijk om fijn te logeren bij haar..
    :$ toch wil ik het niet afzeggen...

Moest het even kwijt...

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik neem aan dat als ze weet dat ze het heeft ze ook naar de dokter is geweest en daar dus inmiddels weer vanaf is? En als je niet in hetzelfde bed wil slapen (zou ik ook niet op zitten te wachten, sowieso doe ik dat nooit) dan kun je toch gewoon zeggen dat je op de bank slaapt of op een matrasje op de grond?

3. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.763
    18.898
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Nou, zo lang je bij de slijmvliezen van de vagina, de baarmoedermond, de plasbuis of de anus uit de buurt blijft, lijkt het me dat je wel goed zit. En ze zal het bed inmiddels vast wel een keer verschoond hebben. ;)

Veel plezier met jullie meiden-avond!

4. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Zolang je geen sex hebt met je vriendin dan loop je ook niks op hoor...dat zit diep van binnen zeg maar...
    Ik neem aan dat een nummertje maken niet in de planning ligt ;)

5. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    Hahahahaha nee we gaan geen lesboavond ervan maken ieuw moet er niet aandenken.
    Maar het idee alleen.. Ze heeft wel pilletjes ervoor gekregen maar klaagt steeds over pijn in haar onderbuik... ik ben bang dat ze dadelijk een besmetelijke ziekte heeft en ik dadelijk dat ook heb.. heel kinderachtig maar toch voelt het niet ok... Maar ik wil haar niet het gevoel geven dat ik niet met haar wil logeren...

6. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    Vertel gewoon eerlijk wat je denkt!
    En zeg erbij dat je met je gekke kop rare dingen denkt, dit niet wil en je heus wel beter weet, maar nu gewoon even niets anders is. Ga lekker ergens anders liggen. Niet daar logeren omdat het niet smakelijk zou zijn dat is van de zotten natuurlijk.

Veel mensen hebben een soa zonder dat zij hier van op de hoogte zijn. Ben jij onlangs nog eens getest? Wees blij dat ze het weet en hierin stappen heeft ondernomen.

Ik vind je een piepert, sorry, maar vind het ook niet helemaal vreemd hoor!

7. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Gezellig, privédingen van je vriendin op een forum zetten...

8. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    goed opgelet op school ?
    chlamydia krijg je echt niet van naast iemand liggen ;)

9. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Je zegt het zelf al, erg kinderachtig inderdaad!! Als je je een beetje ingelezen had dan had je geweten dat, zolang je geen seks met je vriendin hebt je ook echt niet besmet raakt!

10. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Uk zou banger zijn de griep over te krijgen van iemand dan chlamydia hoor :p bovendien is ze behandeld

11. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Nou als je mijn vriendin had geweest en af had gezegd vanwege chlamydia dan had het gelijk einde vriendschap geweest..

12. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Je schrijft dat je bang bent dat ze iets besmettelijks heeft, in zekere zin heeft ze dat ook:p

Maar kom op zeg, bang dat je iets krijgt door naast haar te liggen. Echt, volgens mij weet je wel beter dan dat.

En als je t allemaal zo vies en erg vind, zeg dat dan gewoon.
    Als het zon goede vriendin is, dat je in 1 bed ligt, dan kun je dat gewoon zeggen lijkt mij.

13. Eliz30

Eliz30 Niet meer actief

Mijn eerste gedachte!
    Mijn 2e gedachte: ik ben heel blij dat mijn vriendinnen nooit zo op mij hebben gereageerd toen ik chlamydia bleek te hebben.
    Ik heb ook geen enkele vriendin besmet... Hmmm ra ra hoe kan dat?

14. Smnee

Smnee Niet meer actief

Als je het zo erg vind slaap je toch op een matras? Maar goed, je kunt eerder de griep van d'r krijgen dan chlamydia

15. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Tsja, aan de ene kant kan ik me er wel iets bij voorstellen, aan de andere kant ook weer niet.. Zoals iedereen al zei, je moet echt daar in de buurt zitten om ook de kans te hebben het te krijgen..

16. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    aah joh zeg gewoon hoe je je voelt.... dan maakt het alles een stuk duidelijker... je kunt dat alleen krijgen als je seks met elkaar hebt... dat lijkt me niet het geval dus maak je niet zo druk...

17. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    serieus??? :( Ik vind dat je je een beetje boel aanstelt ...

En anders bespreek je dat met je vriendin ...

18. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

1. Ik vind het erg raar dat een paar reageren met" fijn dat je dit soort dingen over je vriendin hier bespreekt"
    Kennen jullie haar? Kennen jullie haar vriendin? Nee dus je hebt ook geen idee over wie ze het heeft

2:ze bespreekt niet het probleem van haar vriendin ze legt uit waarom ze niet naast haar zou willen slapen! Als ts alleen had gezegd dat ze niet naast haar vriendin wilt slapen en verder niks dan zou de rest toch vragen waarom dat zo was?

3: ik denk niet dat ts dit topic heeft geopend om haar vriendin zwart te maken maar meer om haar "angst" uit te spreken

Sommige mensen hier tsjonge jonge zeg

19. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Nou dat is echt wel het laatste wat ik zou doen! Ik vind het nogal raar als ts dit met haar vriendin zou bespreken, die voelt zich vast al ellendig genoeg dat ze het heeft en vervolgens behandeld een vriendin haar alsof ze vies is door niet meer naast haar te willen slapen. Inderdaad als vriendinnen hoor je veel te kunnen bespreken, maar je kan zo nu en dan ook rekening houden met de ander haar gevoelens en gewoon een keer niks zeggen. Ik zou als vriendin not amused zijn kan ik je vertellen.

20. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waarom hiervoor een topic openen denk ik dan...

Deel Deze Pagina