Zwangerschapsverlof VS wat te doen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door xMelissssssa, 2 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xMelissssssa

xMelissssssa Actief lid

2 jul 2014
    304
    0
    16
    1 weekje met zwangerschapsverlof en ik weet gewoon niet hoe ik me bezig moet houden ..
    Ik werk als dierenarts assistente in een dierenkliniek maar het werk werd toch te zwaar voor me om nog 2 weken extra door te gaan.
    Ik heb ondertussen alles al helemaal schoongemaakt en de stad heb ik ook al te veel gezien, het lopen gaat ook niet erg makkelijk meer ..
    We hebben gelukkig een hondje waar ik mee naar buiten kan maar ook dat valt vies tegen qua lopen 😤
    Vriendinnen wonen super ver weg en hebben ook een dagelijkse baan dus dat is ook bijna niet te doen ..

Hoe houden/hielden jullie je bezig tijdens je verlof?
    Tips zijn zeer welkom!

2. Nandanovember

Nandanovember Fanatiek lid

2 nov 2013
    1.017
    0
    0
    bij mijn 1e verveelde ik mij ook kapot. nu heb ik een peuter rondlopen die mij wel bezig houdt :p
    heb je een favo serie die je achter elkaar kan kijken? lekker dutjes doen. taart of cake bakken.

3. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Misschien kun je nog wat leuks proberen te maken voor de kleine? Breien of haken of iets anders creatiefs?

4. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Netflix 😝

5. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Netflix, leuke boeken lezen, genieten van de stilte, alvast diepvriesmaaltijden maken voor straks, enveloppen schrijven voor de geboortekaartjes, naar de bioscoop (ja gewoon lekker in je eentje), tekenen, kleuren, pinteresten, leren haken of breien (kan heel makkelijk met youtube)

Ik zou mijn dagen wel kunnen vullen :)

6. NafNaf

NafNaf Fanatiek lid

5 feb 2015
    1.258
    55
    48
    NULL
    NULL
    Ik zou maar lekker gaan zitten zo lang het nog kan, want straks is dat over ;)
    Netflix, achterstallige foto's inplakken, mensen bellen/mailen die je een tijdje niet gesproken hebt, etc. Al die klussen die je nog wil doen en die straks blijven liggen. Of een online cursus kinder EHBO?

Deel Deze Pagina