Hoi allen, mijn zoontje van 2 lijkt nu wel toe te zijn aan een slaapwekker, mijn dochter heeft het zazu schaap maar die geeft veel licht. Mijn zoontje slaapt niet met licht en wil dit ook niet, dus ik zoek een dergelijke wekker maar die weinig tot geen licht geeft. Er moet eigenlijk een lampje aangaan of geluidje zodra het tijd is om op te staan. Heeft iemand tips?
https://www.babyplein.nl/alecto-slaaptrainer-nachtlamp-wekker?channable=e5128.OTgzODQ4&gclid=CjwKCAjw1KLkBRBZEiwARzyE73wQEYXL4rkWzsaE6_o7EBp9XFFdn7faFgNpBQ2jhFIXh_pFtQK5URoCczYQAvD_BwE Wij hebben deze. Het geeft licht, maar die kan je zo fel maken als je zelf wil. Wat je ook kan doen is hem uitzetten 's nachts, en dan gaat ie op de tijd die je instelt vanzelf aan, met lichtje.
Ja de vtech kiddy fluffy. Hij heeft als vpprdeel dat hij lekker zacht is en in bed kan liggen, je kan spelletjes spelen, muziekje luisteren, hij kletst, moet hem eten geven. Daarnaast kun je als ouder invullen hoe laat hij wakker mag worden. Die van ons staat nu bijvoorbeeld om 7.00. Als hij eerder wakker is mag hij kijken of hij wakker is maar als de oogjes nog dicht zijn moet hij blijven liggen. Ook al is het 7.00 er gaat geen lampje aan, geluidje, klikje etc alleen wanneer je actief op het pootje druk kun je zien of hij wakker is. Eerder zegt hij niks. Daarna zegt hij goedemorgen en in het weekend ik ben zo blij want het is vandaag weekend. Als je hem niet vaak eten geeft kijkt hij sip en vraagt om eten en drinken. Met de spelletjes kun je extra eten verdienen. Erg leuke knuffel, uiteindelijk kun je ook een wekker instellen, verjaardagen, je kan je stem opnemen, veelzijdige knuffel.
Wij hebben een kidsleep moon, voor beide kinderen 1 die erg goed bevalt. Licht en geluid zijn qua sterktes in te stellen.
Wij hebben een aap die de ogen open doet op de vooraf ingestelde tijd. Ook kun je instellen of er dan junglegeluiden te horen zijn of niet. Zit wel een lampje in, maar die gaat alleen aan als je op het knopje drukt, zodat je 's nachts kunt zien hoe laat het is. Volgens mij is het een babyzoo slaaptrainer.
Wij gebruikten met die leeftijd gewoon een schemerlamp met tijdschakelaar. Kost amper wat en werkte perfect.
https://www.bol.com/nl/p/kidsleep-klok-roze-led-wekker/9200000084601097/ Wij hebben deze voor dochter. Hij geeft bijna geen licht, er zit een knop op voor als je even licht nodig hebt. Je stelt zelf in wanneer de wekker op ‘wakker worden’ gaat, dan verspringt er een klein lampje van het nachtplaatje naar het dagplaatje.