Skippy koe pompje?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door piemie, 27 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Ik heb een tijdje geleden een skippykoe via MP gekocht zonder pompje, alleen wordt hij nu wel aan de zachte kant. Heeft iemand toevallig een idee met wat voor een pompje ik hem moet oppompen?
    Niet met een voetbal pomp die hebben we al geprobeerd.

Iemand een idee?

2. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    er had een pompje bijgeleverd moeten worden (althans deze hoort er standaard wel bij)

Heb je wel het ventieltje er goed uitgetrokken (zoals vermeld op de site van skippykoe)
    misschien kun je anders skippykoe.nl even mailen en navragen wat voor pomp je nodig hebt

3. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.763
    18.897
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Bij ons zat er ook geen pompje bij hoor. Wij hebben gewoon de pomp van de luchtbedden gebruikt.

4. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Ja ik had hem via MP gekocht en die mensen hadden er geen pompje bij denk ik. Maar een pomp van de luchtbedden dus? Past dat wel?

5. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Mja wij hebben er een soort rietje bij.
    En inderdaad de luchtbedpomp. Maar dan moet je wel opletten dat je hem niet te vol pompt :)

6. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Het witte ventiel moet er wel helemaal uit he ;)

Verder lukt dat idd perfect met een "campingpomp"... mits je een dun opzetstukje hebt natuurlijk.

7. lauraatje

lauraatje Actief lid

9 feb 2009
    255
    0
    16
    almere
    met de fietspomp. bij de hema kun je voor een euro een setje ventieltjes kopen. werkt prima
    groetjes

8. Arja

Arja Bekend lid

2 nov 2008
    951
    0
    0
    Het witte ventieltje er helemaal uithalen, de ballon oppomper pakken, opblazen en witte ventieltje weer terug stoppen. Klaar.

9. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    is zo'n skippy koe nou echt leuk? en voor welke leeftijden is dat leuk? wil m misschien voor kerst halen voor mn zoon maar ben bang dat ie in een kast gedumpt word en verstoft waar je bij staat...

10. koala28

koala28 Niet meer actief

Ik heb zo'n koe staan en mijn oudste kijkt er niet naar. Misschien dat de jongste 'm straks nog leuk vindt, anders gaat 'ie weg.

Ik heb 'm met een fietspomp met los ventiel opgeblazen.

11. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Hier is hij een groot succes bij alle kindjes die komen spelen... echt ongelooflijk hoe ze ermee door het huis racen :D Hebben werkelijk al plat gelegen van het lachen.

Voor m'n zoontje is het nog iets te vroeg, maar hij vindt 'm wel leuk en geeft'm zoentjes :D

Deel Deze Pagina