De letters van de voornaam van mijn dochter, zitten (min of meer toevallig) ook allemaal in haar achternaam. Nu wil ik voor dit kindje eens zien welke namen er allemaal te maken zijn van zijn/haar achternaam (andere dan die van mijn dochter) om te zien of daar iets leuks tussen zit. Ik zoek een site waar je letters kunt invoeren en dan kunt zien welke namen daaruit komen. Niet zoals bij een anagram, waarbij alle letters moeten worden gebruikt; het mogen er ook wel een paar zijn. Kennen jullie zo'n site? Googlend kon ik het niet vinden...
Destijds met Wordfeud had je daar sites voor... bestaan nog wel, Wordfeud woorden generator | Wordfeud Helper - Wordfeudwoorden.nl. Is dus niet voor namen maar misschien doe je toch ideeën op.
Is zeker een gevaar! Ik zal het ook niet koste wat het kost doen. Maar als er een aansprekende naam tussen zit, is het een leuke optie
Daarom zei ik ook al, het is niet voor namen, maar die husselingen kunnen je wel op ideeën brengen. Ik heb er net onze achternaam ingevoerd en zag meteen een woord dat erg lijkt op een naam waar 5 letters uit de achternaam in zitten. Je kunt de achternaam in kwestie misschien ook in een pb sturen naar iemand met een grote namendatabase. Er is hier op het forum iemand die in haar handtekening heeft staan dat ze een namengek is, zij kan denk ik gericht zoeken met jouw letters.
Heb even gezocht en het gaat om de user 7Michelle7. Dit is haar profiel: Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina. Succes!