Hoi, Wij hebben sinds kort de airfryer xl. Helemaal blij met dat ding. Gebakken verse patat en de snacks van mora bevallen heel goed. Nu vroeg ik me af of meer van jullie er een hebben en misschien nog een (eigen) succesrecept er voor heeft. Receptenboekje die er bij zit vind ik een beetje karig. Verder weinig op internet te vinden. Maar omdat ik zo enthousiast ben wil ik de fryer (nog) meer gebruiken.
Heerlijk je biefstuk in bakken, krieltjes, wokgroente, kippepootjes. Eigenlijk gooien wij alle vleessoorten erin
Ik lees mee! Wij hebben er sinds een paar weken ook 1. We zijn er erg blij mee en gooien er eigenlijk alles in. En ja soms mislukt er wel eens wat maar ben benieuwd naar de lekkere recepten.
Biefstuk durf ik dan weer niet, te duur stuk vlees om maar even uit te proberen. Doe je bij de wokgroente een eetlepel olie?
Hoi Had je al eens gekeken op Tefal Gezond & Lekker | Gezond eten wordt nu wel héél lekker Daar staan veel recepten op voor de actifryer. Groetjes
Verder nog mensen met lekkere recepten? hier vandaag cake gemaakt, alleen die werd iets te hoog, maar hij werd wel lekker, geloof 40 minuten op 150 graden. cakemix van de aldi trouwens. Boomstammetjes (vlees) 10 minuten op 180 graden. echt ideaal ik ben er zeer wijs mee
Ik vind kipkrokant er super in worden, heerlijk knapperig en snel en ik doe tegenwoordig ook afbakbroodjes en stokbrood kruidenboter erin, veel sneller dan in de oven.
Ja van die platte schnitzels met cornflakes erop zeg maar. Ik zet m op 200 graden en dan minuut of tien geloof ik.ik kijk gewoon altijd even hoe t eruit ziet.als hij goed bruin is, is hij klaat en knapperig en dat zonder olie of boter.
Aardappelschijfjes erin, kwartier laten draaien. Daarna spekjes, schijfjes champignon, gele paprika en rode ui erbij en nog tien minuten laten draaien. Dan paprikapoeder, beetje zout erbij, nog 1minuutje draaien en je hebt een heerlijke aardappelschotel. Eten wijv vaak met komkommersalade en stukje vlees.
Ontbijt. Kleine springvorm van 10/12cm invetten met olie, of een klein kommetje. Plakje bladerdeeg, gemalen kaas, eitje, spek, gemalen kaas, hoekjes van het bladerdeeg omplooien. airyer voorverwarmen op 180 graden en dan 12 min erin doen. Hmmmmmmm! Nog lekkerder als die muffin ei van de mc donalds
Zou je er ook appelflappen in kunnen bakken? Als ik bovenstaand zie lijkt me dat dat ook moet kunnen. Ziet er lekker uit, maar ben een zoetekauw.
Morgen gehaktballen maken ben benieuwd Gewoon met kruiden, uitje erdoor, dan kneden en in de airfryer (misschein nog een ei erdoor?) Hoelang en op welke temp doen jullie de gehaktballen in de airfryer, heb 500 gram gehakt maak daar 4 ballen van
Minuut of 7 a 8 op 200 graden en dan nog eens een minuut of 5 a 6 op 160 graden. Je moet gewoon af en toe tussendoor ff kijken . En de ballen gewoon net zo maken als dat je ze in de pan zou bakken
wat mijn man vandaag heeft gedaan' tomaat en ui samen met een beetje olie, roosmarijn, knoflook, laurier Dat was echt heerlijk!