Hier regelen wij zelf één bord en de rest doet de familie en vrienden. Ik heb zo geen foto bij de hand maar bij onze zoon had mijn zus en zwager een bord laten maken van een vrachtwagen van zijn bedrijf met zijn logo erop en de naam van onze zoon. Was super mooi! Mijn schoonzusje had een bord gemaakt van Woezel en Pip en mijn schoonouders hadden een ooievaar neer gezet, zo'n mooie ouderwetse. Bij onze dochter hadden wij zelf een grote roze giraf geregeld, schoonouders weer dezelfde mooie ooievaar en schoonzus had een mooi spandoek met naam bij de drukker laten maken. Zusje en zwager hadden ballonnen en vlaggetjes opgehangen. Oh en toen ik op het einde liep stond er hier een ei in de tuin met barsten erin. Ook erg leuk! Nu ben ik nog op zoek naar een mooi geboortebord of dat ik misschien zelf iets ga maken. Ik ben nog aan het twijfelen.
Hier een geboortebord van Nijntje (gekregen van mijn zusjes!) en had zelf toevallig een geboortesticker van Nijntje besteld. Het bord gaan we weer gebruiken en dit keer geen sticker van Nijntje maar iets anders. Ik had de sticker van de eerste besteld bij foppiez.nl en ga dat nu weer doen
Ja die ooievaar hebben wij ook! Gekocht bij de kruidvat voor een paar euro. Ik vind het juist wel leuk dat ie scheef hangt. Net alsof ie binnen is komen crashen
Ik zou er wel nijntje van maken, maar nu ik gegoogled heb op kathy konijn zie ik het inderdaad. Maar toch lief van je sm...
hier helaas geen voortuin, maar ik heb rompertjes gekocht en daar wil ik haar naam opzetten, dus elk rompertje 1 letter. nu nog een mooi lettertyp zoeken. en ik moet nog ergens een ooievaar hebben die idd in het raam crashed hahaha. natuurlijk slingers en ballonnen
Wij willen ongeveer deze raamsticker... Maar dan met een andere naam Bij mijn eerste zoontje hadden we een bord met 'hoera een jongen' op het raam geplakt. Dat was zo een driehoekig bord dat je vaak ziet als er een huis te koop staat... Verder blauwe ballonnen en slingers.
Sorry geen foto's. Wij hadden een ooievaar uit hout gezaagd en geschilderd (het werk van mijn vriendinnen) en een 'echt' nest met later een gelande ooievaar (mijn moeder had deze gemaakt) Het waarden beiden verrassingen. Heel leuk! Ik houd ook niet van andere borden dan ooievaars. Lekker ouderwets haha. Enige jammere was dat wij van niets wisten en dus zelf ook, jawel, een ooievaar geregeld hadden. We vonden het alleen een beetje overdreven om de onze er toen ook nog bij te zetten. Het was een gehuurde en hij ging ook nog stuk op de dag dat hij terug moest. Borg weg haha.
Eerlijk? Ik vind deze veel leuker en mooier dan Nijntje.. Toen ik je foto zag had ik niet eens door dat het een ander konijn was.. Ik dacht dat het gewoon een Nijntje met meisjeskleren was.. Ik vind hem erg leuk!
Ik had een nijntje met roze jasje gemaakt van hout, deze staat nog steeds op de kamer van mijn dochter.
Bij oudste hadden vrienden bij onze terugkomst uit China n Zwitsal baby met schuine oogjes op t raam geplakt met de tekst: eindelijk thuis! Bij jongste heb ik m'n neef gevraagd n raamsticker te maken, heeft n beletteringsbedrijf, hij had n baby in z'n blauwe luier gemaakt die op handen en voeten stond en dan door z'n beentjes heen keek, met blonde haartjes! Met de tekst: hoera mijn broertje t. Is geboren! Deze x weer een raamsticker vraag mijn neef weer er eentje te maken.
Ik heb ook zoiets. Alleen dan zelf gemaakt. Heb zelf de folie en een snijapparaat. Ik heb de naam van onze kleine meid en dan allemaal bloemen er omheen. In het paars. Er hangt dan tenslotte al genoeg roze haha.
Huh?! Dat is toch inderdaad gewoon Nijntje? Met kleertjes aan wordt het een Chinese Miffy, maar ook Miffy is gewoon Nijntje : ) Ik vind 'm harstikke leuk! Mooier dan "onze"Nijntje ook! Ik lees verder even mee, woon zelf in een appartementencomplex en heb niet heel veel mogelijkheden