Seks bij 30+ weken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Denise31, 24 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Ik lees dat bijna alle mannen niet meer durven aan het eind? Nou, mijn man staat iedere dag paraat hoor! Schatje....zullen we ff...? haha, ik ben degene die vaak geen zin hebt! Ben gewoon te moe!

Maar ja, misschien denk ik over een weekje anders..dan wil ik waarschijnlijk wel graag dat de kleine geboren wordt..! :D

2. chupa

chupa Bekend lid

17 jan 2010
    504
    13
    18
    Vrouw
    Groningen
    Ik ben jaloers op de dames die nog sex hebben:( Ik heb de behoefte wel heeeeeel erg alleen het voelt gewoon niet prettig meer:x het doet wat zeer en dan lig ik zowat te verkrampen en dat is zwaar balen...maar goed we halen het na de zwangerschap wel dubbel en dwars in:D

3. mimi83

mimi83 Niet meer actief

als je helemaal niet meer bloed na de bevalling mag het gewoon weer. daarvoor niet omdat er dan nog een open verbinding is naar je baarmoeder en daar zit nog een wond aangezien het bloed.

We doen wel handenwerk en van de week heeeeeeel voorzichtig penetratie, ik hield het niet meer.. al ruim 6 a 8 weken niets meer. maar mijn bmm zit heel laag dus eigenlijk mag het niet, nou ja mag niet is een groot woord, het werd ons aangeraden om het even de boel te laten qua veel penetratie, omdat ik dus risico heb op premature weeen..
    daarom sowieso gewacht tot 30+ en een rustige buik maar viel mee, wel wat harde buiken, maar verder niet.. nou heeft manlief ook heel voorzichtig gedaan en heeft de bmm niet geraakt..

Ik ondervind op het moment meer hinder van de bi.. kan alleen op mijn rug liggen.. en dan volledig gesteund onder mijn benen.. heel opwindend eerst even helemaal goed liggen, schat;)..

bij colin wou lepeltje lepeltje op het laatste het beste.

Deel Deze Pagina