Seats and Sofas

Discussie in 'De lounge' gestart door dochters, 7 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Dit inderdaad.. bij een 2 en 3 zits van 500 euro totaal ben ik tevreden als ze na 5 jaar vervangen moeten worden.
    Nu een hoekbank met onder ding, waardoor je er een bed van kan maken. Bevalt goed. Maar je moet inderdaad voorbereid zijn op het soort winkel voor je er naartoe gaat ;) .

Bezorgen deden ze hier niet, tenzij je weer behoorlijk extra betaalde.

2. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Ken 3 personen die een bankstel daar vandaan hebben. 1 en al ellende. Van meteen in de eerste week doorzitten tot stof die begint te scheuren. En dan geven ze niet thuis. Ze zijn al zo vaak op tv geweest bij consumenten programmas. Slecht bedrijf met zeer slechte service. Verbaas me erover dat er nog steeds mensen zijn die daar hun spullen kopen. Ik koop dan nog liever op marktplaats een 2e hands merkbank dan 1x een "nieuw" ding bij die zaak.....

3. Zwartje

Zwartje Lid

19 sep 2016
    51
    1
    8
    NULL
    NULL
    Hier juist een goede ervaring. Ja de verkopers zijn erg enthousiast maar wij hebben een driezits slaapbank met voetengedeelte eraan en opbergruimte voor €600 euro. De kwaliteit van de bank vind ik prima, ik had na alle verhalen op internet erger verwacht. Ook de levering ging binnen de afgesproken tijd. Ik ben dus tevreden.

4. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Ja geweldige ervaring mee.
    Super mooie kunstlederen hoekbank gekocht destijds. Geen krassen op ondanks honden en katten. Gewoon super kwaliteit en zat heerlijk. Inmiddels goed door kunnen verkopen i.v.m. verhuizing moest die helaas weg.
    Ga je er naar binnen, zorg dat je er zelfverzekerd bijloopt en lekker afdingen :)

5. esje1981

esje1981 Fanatiek lid

28 sep 2011
    1.490
    0
    0
    Hebben wij ook gehad. Ze wilde er zo graag vanaf dat wij het bijna gratis mee kregen.voor ons gevoel.

6. Grietjenb

Grietjenb Niet meer actief

of we ze konden laten bezorgen weet ik niet eens meer, maar mijn man heeft gewoon een aanhanger van het werk meegenomen en daarmee de banken opgehaald. geen probleem dus.

7. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Zijn hier mensen die weleens een bank hebben gekocht bij Seats and Sofas?
    Ja

Klopt het dat ze niet bezorgen? Of nu inmiddels wel?
    Destijds niet.

Ik zag in de nieuwe folder mooie aanbiedingen van banken voorbij komen.
    Dat is altijd met de aller-aller-allergoedkoopste stof, die niks waard is.

Was je tevreden met je aankoop?
    Ja. Het was voor een studentenkamer voor een half jaar.

Zitten de banken goed
    Gaat wel. Goed genoeg voor mij toen, maar niet om over naar huis te schrijven.

gaan ze lang mee?
    Absoluut niet! Stof verslijt snel (wij hadden niet de allergoedkoopste stof, die scheen gewoon door zo dun dat ie was, maar de nummer 2). Er komen ook vrij snel zitplekken in.

Ik raad S&S af, tenzij je geld over hebt en het niet erg vindt relatief veel geld uit te geven voor een bank, die er na een jaar al niet meer uitziet.

8. hardlopertje

hardlopertje Bekend lid

9 jul 2012
    853
    28
    28
    Ergens op de aardbol
    Pff wat een rare zaak. Mijn ouders zijn er geweest en ze werden zo boos dat mijn ouders geen bank wilde kopen. De verkoper ging dreigend voor ze staan en wou toch even heel duidelijk maken dat ze een bank MOESTEN kopen. Mijn ouders hebben uiteindelijk veel mooiste moeten doen om naar buiten te komen. Nou daag daar kom ik dus nooit meer.

9. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Wat een onzin! Ik heb ook positieve reviews geschreven over verschillende aankopen bij o.a. Bol.com, Amazon.de, Goossens, Trip advisor... En er zijn er meer!

Bij de goede producten en diensten zijn er echt wel meer positieve reacties dan negatieve, maar dan nog... je moet lezen wat er mis is. Mensen klagen echt niet voor niets. Als dingen snel stuk gaan en je nul service krijgt, en meerdere reviews zeggen hetzelfde, dan zal er toch wel een kern van waarheid inzitten?

Daarnaast zullen mensen hun eigen keuzes eerder verdedigen dan toegeven, dat ze het beter niet hadden kunnen doen. Zo ook met aankopen. Dus als mensen in je omgeving negatief zijn over een aankoop, dan zou ik dat dus echt wel serieus nemen!

10. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    Ik zou het niet doen, mijn ouders hebben er eens een bank gekocht, zou een week of duren voordat het bezorgd zou worden, dat heeft al met al 19/20 weken geduurd, toen de bank eenmaal gebracht werdt bleek deze al meteen kapot te zijn dus hebben ze hem mee terug genomen om te maken.
    Zouden de bank met uiterlijk 6 weken terug hebben.
    Na ongeveer 9 weken is mijn moeder gaan bellen en toen werdt er gezegt mevrouw u moet geduld hebben er staan hier 5000 bankstellen die gemaakt moeten worden.
    Er was ook nog een x iets met een afgebroken leuning bij 1 van de fauteuils maar dat weet ik niet meer precies..

11. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.778
    7.359
    113
    Wij hebben ons vorige bankstel er gekocht. We hadden de duurste stofgroep, en zouden eigenlijk 1500 euro moeten betalen. Uiteindelijk hebben we 900 betaald voor een 3 en 2 zits. Dus die kortingen zijn sowieso een beetje onzin, want je kunt flink onderhandelen.

De stof was na 4 jaar nog helemaal perfect, zelfs met kleine kinderen. Maar het binnenwerk is drama. Na een half jaar sprongen de eerste veren al, en na 4 jaar hebben we ze van ellende maar weggegooid, zo slecht. Ze zaten overigens wel goed, maar alle veren sprongen er uit.
    Ik vond 900 euro (of 1500) helemaal niet heel erg goedkoop, onze Leen Bakker bank die we hadden toen we trouwden was véél beter, en die was ook véél goedkoper.

12. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Zegt ook al iets. ;)

13. ImAmommy

ImAmommy Fanatiek lid

23 aug 2015
    1.614
    1
    36
    Ik mag toch wel goede ervaringen hebben? En ik ken btw meer dan genoeg mensen die ook erg tevreden zijn.. Eigenlijk niemand in mijn omgeving die er slechte ervaringen mee heeft. Moet ik er dan vanuit gaan dat mensen die er slechte ervaringen mee hebben (wat ook mogelijk is) onzin uitkramen?? ;)

14. rums

rums Niet meer actief

Seats and sofas valt onder dezelfde categorie als de keukenconcurrent en consorten.

15. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Nee, maar je bagatelliseert het wel door te zeggen, dat je natuurlijk meer negatieve reacties vindt. Het gaat niet om het aantal reacties, maar om de inhoud.

16. Eefje00

Eefje00 Fanatiek lid

27 okt 2014
    1.555
    666
    113
    Ik zou er ook never nooit een bank kopen. Ken echt alleen maar negatieve verhalen.

17. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Ze pushen enorm bij aankoop. Dat Tot daar aan toe. Maar in de aftersales laten ze het echt afweten. Het ligt altijd aan de eigenschappen van de bank, maar nooit zouden ze erkennen dat die banken gebrekkig zijn. Ik zeg, niet doen.

18. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België
    Wij hebben er twee jaar geleden een hele mooie grote zetel gekocht in leder. Liggen wel 12 kussens in. Is mooi geleverd, en na twee jaar zitten we er nog steeds lekker in.

19. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Nooit een bank daar kopen! Echt niet doen.

20. ijsje82

ijsje82 Actief lid

8 jan 2014
    470
    3
    18
    Ik heb er 2 banken weg. Wel de duurdere. Ze zouden eigenlijk 4400 euro kosten samen. Maar ik kon daar lekker afdingen en heb de helft betaald. De banken zijn van leer en ik heb ze nu 5 jaar. De kinderen springen en rausen erop los en ze zijn nog steeds goed. Het leer is nog mooi en ze zakken niet door. Ze zitten goed.
    De levering duurde wel langer dan afgesproken maar toen ik ze daar op aan sprak kreeg ik een pakket huishoudelijke apparaten als compensatie. Ook kreeg ik een set onderhoudsprodukten.
    Toen ik een poos later weer een set onderhoudsproducten wou kopen kreeg ik deze ook gratis mee.
    Ik ben dus heel tevreden. Zowel over de banken als over de service

Deel Deze Pagina