Ik heb een aantal jaar geleden in de schuldsanering gezeten met goed resultaat. Daarna sta je dan nog 5 jaar geregistreerd bij het BKR en dan is het afgesloten. Voor mij zou dat zijn eind van dit jaar. Nu heb ik mijn overzicht opgevraagd bij het BKR en heeft de kredietbank zelf bij mijn naam geen einddatum genoteerd en bij 1 van de schulden staat dat hij nog openstaat terwijl hij ook was meegenomen in het traject. Nu heb ik van de week al geprobeerd om contact te krijgen met de Kredietbank om dit te laten verwijderen maar na tig keer doorverbonden te zijn moest ik het op de mail zetten maar ook daar geen reactie op. Heeft iemand hier ervaring mee? en hoe is dat afgelopen?
Geen ervaring hiermee, maar ga desnoods langs de kredietbank om dit te regelen. En ook contact opnemen met die ene schuldeiser zodat die ook een einddatum doorgeeft. Heb je toen de schuldsanering achter de rug was niet gecontroleerd of alle schuldeisers een einddatum hebben doorgegeven? Ik hoop voor je dat beide het met terugwerkende kracht zal doen.... vooral die ene schuldeiser.
Nee, helaas niet eerder opgevraagd bij het BKR. Te goed van vertrouwen geweest dat het wel geregeld zou zijn als het van de gemeente uit gaat..
Ik zou alle gegevens die je hebt van je schulden en het afbetalen ervan bij elkaar halen en kopieren, als dossier opsturen naar zowel de kredietbank, de schuldeiser en naar BKR en eisen dat de negatieve registratie van je naam wordt gehaald.
Ik heb vandaag gebeld met de schuldeiser en ze ging regelen dat de codering met terugwerkende kracht erop gezet zou worden. Volgende week dus even in de gaten houden. Van de kredietbank nog niks gehoord dus die bel ik volgende week even en stuur ik maandag nog even een fax.