schoonzus knipt ongevraagd haren van mijn dochter!

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Anne1985, Jan 16, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,334
    0
    36
    Trouwens, ik begrijp de houding die je man hierin aanneemt ook niet echt, hoor. Lekker makkelijk om te zeggen: bel jij maar. Wat zei hij na het uit de hand gelopen telefoontje?

2. Moon13

Moon13 Lid

Jun 30, 2008
    73
    0
    0
    Markt onderzoek
    A'dam
    :confused: wat onbeschoft en ongepast zeg! lijkt de moeder van mijn vriend wel....die gisteren vroeg wanneer hij langs kwam..."je hebt toch een paar dagen vrij?" " ja maar ik moet ook voor die kleine zorgen"..."Maar die neem je toch mee?!"

Zonder met mij te overleggen zeker? net de dag dat ik terug aan't werk moet...toevallig.

ik HAAT zulke mensen :evil:

3. lieniej

lieniej Actief lid

May 24, 2007
    497
    0
    0
    Als mijn schoonzus dit bij mijn kind zou doen, zou ik haar haar afknippen, zoniet uit dr kop trekken!
    Wat een mafkees omdat zomaar bij andermans kind te doen!

4. loesjej

loesjej Actief lid

Dec 12, 2008
    416
    0
    0
    :evil: :evil: :evil:
    tis dat je ze erbij krijgt... moet jij eens doen...

:evil: :evil: :evil:

5. lizab

lizab Fanatiek lid

May 7, 2007
    3,467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    wauw. ik heb echt bewondering voor je. Was mij niet gelukt om zo rustig te blijven hoor.

Hier al maanden bezig om fenna's haar op de juiste momenten te knippen (bij de kapper) en er een mooi model in de krijgen.

Weet nog wel dat mijn schoonmoeder in het begin iets van fenna haar haar had afgeknipt. Zo.. Die weet wel dat ze dat niet meer moet doen. (ik heb het heel beleefd, maar errrugg duidelijk verteld)

6. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
    Ik zit dit allemaal vol verbazing te lezen. Ik heb echt geen woorden voor dit voorval. Te bizar dat iemand dat doet!

7. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

Aug 17, 2006
    4,862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    jeetje, ik zou nog veel helser geworden zijn. ik zou mijn kind neit meer bij haar durven laten, wie weet wat ze nog meer bedenkt.

en niet heel lelijk bedoelt, maar ik vind de reactie van jouw man niet helemaal op zijn plaats. hij zou het zich al veel meer moeten aantrekken, omdat het jou zo overstuur maakt. dar hij het geknipt prima vind staat toch los van het feit dat ze iets ongevraagd gedaan heeft en het een volgende keer blijkbaar zo weer zou doen?!

wat als je schoonzus straks vindt dat ze alvast gaatjes in d'r oren moet, of als ze iets ouder is een navelpiercing, een tattoo?! is hij dan nog zo laconiek?!

het gaat om het principe dat je zoiets niet ongevraagd doet, al helemaal niet als je weet dat de moeder het ook absoluut niet wil!

onvoorstelbaar, maar het gebeurd vaker. hier in de straat een oma die bij haar kleinzoon de krullen weg geknipt heeft, ze was flauw van het kammen. het jongetje heeft nooit weer 1 krul gehad en z'n moeder is er nog verdrietig om.

ik snap zulke mensen niet hoor.

Share This Page