Welke schooltassen zijn er tegenwoordig hot op de middelbare? Ik weet nog van vroeger hoe afschuwelijk ik kiplingtassen vond, wij liepen zelf allemaal met een eastpack (die overigens nog steeds leeft). Is de eastpack nog steeds een tas die je veel ziet of zijn er nieuwe toffe merken?
Oh die heeft dochter hier nu ook (in groep 8), maar wist niet dat die er ook met laptopvak was. Bedankt voor de tip!
Hier hebben ze allebei een eastpack met laptopvak. Volgens mijn zoon hebben veel jongens een eastpack en veel meiden een handtas (wat mij superonhandig lijkt, maar zal wel hip zijn). Mijn dochter is meer van het stoere soort, dus zij wil absoluut geen handtas.
Ja, Eastpack zie je nog steeds veel, Fjallraven en weet ik wat. Zie ik van vrienden die hier thuis komen. Mijn kinderen boeit het niets, zolang er maar genoeg vakjes in zitten en het geen flutkwaliteit is. Edit, hier ook een stoere en alternatieve dochter, die wil echt geen schoudertas of handtas.
Eentje met eastpack en eentje met fjallraven tas.. Maar die fjallraven is te klein.. we gaan dus een nieuwe kopen!
Mijn dochter ook. Eastpack zie je ook veel. Mijn enige eis was dat haar beker/fles aan de buitenkant in de tas kon. Laptop en boeken in combi met een, eventueel lekkende beker/fles, vind ik geen fijn idee.
Hier ook 2x eastpack. Fjallraven zie je ook veel. In haar klas idd ook meiden met schoudertassen, maar dochter is van het praktische en heeft gewoon een rugzak.
Mijn zoon heeft voor straks een Dakine gekocht. Die is veel ergonomischer en ook praktischer. Je laptop zit daar echt in een ander vak, los van boeken e.d. Schouderbanden ook ergonomisch. Tas zit er gewoon veel fijner uit, ook degelijker.
Dat is dan de premium? Daar zit alleen helaas geen koelvak aan de voorkant. Ik vind dit ook een erg fijn merk. Het vakje voor een bril is ook fijn.
Wij hebben ook een eastpack gekocht voor zoon in de brugklas. Ding gaat nu het 4e jaar in en is nog prima. Echt een goeie koop.
Van campus heb je 4 verschillende. Met koelvak: 18l 25l 33l. En een premium 28l zonder koelvak maar met een apart laptop vak(met eigen ritsingang). Dit voorste koelere vakje. Dat mis ik bij mijn 28l
O geen idee of dat een koelvakje is Hij heeft de 25 liter. koelvakje lijkt me ook niet echt nodig. Een echt los laptopvak vond ik belangrijker.
Geen idee wat hip is, maar mijn dochter heeft een rugzak van Dakine. Een handtas lijkt haar super onhandig, dat wordt het hier dus sowieso niet. Fjallraven vind ik zelf niet mooi en zij vroeg er niet om, dus dan begin ik er niet over. Eastpack ben ik niet extreem tevreden over (al wel het eea versleten daarvan) en over mijn Dakine wel, die ziet er na 7 jaar nog als nieuw uit. Ze heeft een zwarte gekozen, dus heel neutraal en ook die van haar ziet er na een jaar intensief gebruik nog perfect uit. Als de jongste niet een extreme (andere) voorkeur heeft, krijgt zij dus ook een Dakine.
Eastpak met laptopvak hier. Hij wilde wel een felle kleur, wat ik heel stoer vond. Zijn tas valt lekker op tussen alle donkerblauwe en zwarte tassen dus hij hoeft nooit te zoeken
Voor onze oudste hebben we de Eastpak provider aangeschaft. Mooi en degelijk met een apart vak voor zn Chromebook.
Hier ook 2 x een eastpak. De oudste gaat naar 4 gym en die is nog prima. Het was bizar wat ze op een dag mee moest slepen!!