Ik wil vandaag Teva sandalen bestellen maar twijfel over de maat, omdat op de webshop aangegeven wordt dat ze groot vallen. Wie heeft hier een kindje met schoenmaat 24 en welke maat Teva's heb je? Ik wil trouwens deze bestellen Teva sandaal - Kinderschoenen - BARRACUCLATS - blue | Shoemixx.nl
Je moet eigenlijk even met shoemixx bellen/mailen. Zij passen nl zelf al de maat aan (althans das bij mij gebeurt) Ik bestelde 21 en kreeg 20.5 ivm maatverschil
mijn dochter heeft maat 25 en heeft teva maat 24 maar heeft niet heel veel over (genoeg voor dit seizoen) ik zou dus maat 24 nemen anders heb je teva maat 22 en die valt echt wel kleiner als maat 24. die had dochter vorig jaar aan bij maat 23.
Hier maat 25 en hij past nu mooi in z'n Teva's maat 23,5 (vorige zomer gekocht, maar toen waren ze nog veel te groot).
volgens de schoenwinkel zou mijn zoon maat 24 moeten hebben. Hij heeft echter Ecco's in 23 maar die schijnen ook wat ruim te vallen. Zijn Teva's maat 22,5 zitten goed en hij zal er de rest van het seizoen mee kunnen doen.
teva heeft ook een maattabel op de website, de modellen willen ook wel eens anders vallen. Zo vallen de psyclone en de "gewone" ruim maar van dit model zou ik het niet weten.
Thanks dames! Ik heb voor de zekerheid toch maar 2 maten besteld. 22.5 en 23.5. En nu maar hopen dat een van de 2 past