Afgelopen maandag heb ik laarzen gekocht bij Van Haren. Vanmiddag heb ik er thuis even op gelopen maar ze blijken te groot. Ik wil ze graag ruilen morgen voor een maatje kleiner. Ik heb er binnen dus even op gelopen en je ziet dat wel aan de zool ( ze stonden trouwens in de winkel ook als pasmodel ). Kan ik ze dan nog ruilen?
Dit. Wat voor kwaliteit schoenen heb je gekocht TS of heb je door iets vies gelopen ofzo Mss doekje overheen en dan gewoon ruilen
Als je het echt ziet zou ik het niet doen. Edit: foto van je schoenen gezien en daar zou ik echt niet meer terug gaan.
Nou ja dat kan je dan altijd zeggen in de winkel. Als je schoenen hooguit een halfuurtje binnen aan hebt gehad moet je ze gewoon kunnen ruilen. Dat de zool er dan al zo uitziet is kwestie van kwaliteit en hun probleem
Als ik schoenen verkoop waar de klant niet 100% zeker van is, raad ik ze aan om even een dagje op de schoenen in huis te lopen. Mochten ze dan niet lekker zitten, dan mogen ze weer terug.. Doekje erover werkt ook niet? Ik zou ze, mits je de zool wat schoner kunt krijgen, rustig terug brengen hoor!
Tegenwoordig zien zolen er al zo uit in de winkel. Hip denk ik. Ik zou ze gewoon ruilen. In de winkel loop je er toch ook even op.
Ze zien er niet uit alsof er alleen eventjes mee binnen is rondgelopen... Of je moet wel een heel grove vloer hebben Ik zou hier absoluut niet mee terug (durven) gaan!
Gewoon ruilen. Bij van haren kan je alle schoenen passen. Staan gewoon in de winkel om te passen. Dus wie weet hoeveel rondjes er al op je schoenen zijn gelopen
De vloer in de winkel is denk ik niet schoner als bij jou thuis. Ik zou het terug brengen en er even een doekje over heen halen. Heb dit namelijk laatst ook gehad de zool trekt echt snel vuil aan vind ik. Het waren trouwens de schoenen van Van Haren.
ik heb dit ook eens gehad met schoenen van mijn dochtertje.. bij de durlinger ! echt maar 10 minuten gedragen, rondje gerend in de kamer en toen kwam al het geluid dat ze er pijn van had.. dus de volgende dag terug maar ik kon ze absoluut niet meer ruilen.. en je zag het nog minder dat op de foto's van ts
Alleen binnen gelopen?? Ik heb schoenen van van Haren waar ik nu voor de tweede winter op buiten loop en die zolen zien er nog beter uit dan die jij laat zien.
Ik zou er niet mee terug durven geloof ik want ze zien er inderdaad uit alsof je er wel iets meer op hebt gelopen dan alleen een half uurtje binnen....
Wat voor vloer hebben jullie? Of is de kwaliteit van die schoenen (de zolen) zo slecht?! Voor een half uurtje binnen lopen zien ze er wel erg gehavend uit....