Schoenen in wasmachine?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door piccolina, 28 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Ik heb hier wat schoenen, laatsjes, sandalen van leer/suede van develab, schoesme, bunnies etc die al klein zijn maar staat toch goed om weggoeien. Ik wil dat bewaren voor mijn volgende dochter.
    De staat dus goed maar ze zijn vies. Ik heb gewassen met spoonsje en zeep is beter maar nog steeds iets vies.

Ik vraag mij af of ik die in sportschoenen programma in wasmachine kan doen zonder zooltjes?
    Iemand gedaan? Ik heb dat eerder gedaan met bunnies suede flex (zijn zacht) en ze kwamen als nieuw uit geen idee of ze gekrompen zijn maar echt nog goed voor eventuele volgende ronde.

2. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Ik gooi alle schoenen in de wasmachine. Is nog nooit fout gegaan.

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    met een beetje wasverzachter gooi ik alle soorten schoenen in de wasmachine (als ze anders niet schoon worden- en ik ga er niet super hard op boenen eerst ;) )

4. tuc

tuc Niet meer actief

Oei ik zou dat wel met van die canvas gympen durven maar niet met andere schoenen

5. 81kaatje

81kaatje Actief lid

26 mei 2015
    391
    43
    28
    Hier ook alles in de wasmachine!

6. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland

je zou het voor de gein eens moeten proberen met (leren?) schoenen die je anders weggooit, omdat ze verder versleten zijn. Bizar hoe ze er van opknappen ;)

7. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    Hmz, met de geox met lampjes durf ik het niet echt aan maar stiekem wil ik het wel proberen : D

8. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Ik ga het gelijk doen morgen!
    Bedankt

9. 27mama

27mama Bekend lid

8 mei 2013
    669
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook eens leren schoentjes geprobeerd te wassen. Bij een schoen was de binnenzool was helemaal losgelaten en er was een stuk ijzer ter versteviging uitgekomen. De andere schoen was wel goed gelukt.

Ze waren wel mooi schoon geworden.

10. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hihi als de lampjes het nog doen zou ik daar ook nog maar even mee wachten ;)

11. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    Ze passen niet meer en ik wou ze eigenlijk verkopen, vieze schoenen met lampjes verkopen of schone zonder lampjes? :D

12. Kiwi25

Kiwi25 Niet meer actief

Hier canvas gympen wel door de wasmachine maar leren schoenen nog nooit geprobeerd. Dacht dat dat ook niet goed zou gaan. Maar nu ik jullie allemaal hoor en bedenk, ik heb leren slofjes wel eens door de wasmachine gehaald en die waren dan wel weer verbazingwekkend schoon inderdaad.
    Maar is schoensmeer geen idee? Vuil wegpoetsen doe ik altijd met babydoekjes, en dan schoensmeer erover.

13. penseel

penseel Niet meer actief

Doe ook wel eens zeer vieze schoenen in de wasmachine.

Geeft alleen wat kabaal hihi.

14. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.142
    35.785
    113
    Ik gooi bijna alle schoenen van de kids wel eens in de wasmachine, gaat eigenlijk altijd goed, ook bij leren schoenen, alleen gelijk daarna wel goed invetten, anders ben ik bang dat het leer uitdroogt.

15. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.175
    16.510
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik heb 1x de Asics van mijn oudste dochter gewassen (handbal) maar ze waren gewoon gekrompen whaaahh
    Ze kon ze echt niet meer aan.
    Ze waren al aan de kleine kant dus moesten toch nieuwe kopen maar ik doe de gok niet meer haha

Deel Deze Pagina