goede dagen geklust..?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door bientje87, 11 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bientje87

bientje87 Lid

6 nov 2011
    49
    0
    6
    Hey meiden!

ff een vraagje... heb deze maand voor het eerst ovulatietesten gebruikt. Nu dacht ik dat ik op dinsdag (cd 17) mijn piek had, dus die dag hebben we geklust! nu had ik woensdag een test die nog veel duidelijker knalde, maar geen tijd gehad om te klussen. Ook de dag erna niet, pas op vrijdag weer.
    Had donderdag het idee dat ik mijn eisprong had, hele dag last gehad van steekjes in mn onderbuik etc.

Denken jullie dat er een kans bestaat dat het wel gelukt is deze maand of zit er teveel tijd tussen laatste keer klussen en (vermoedelijke) eisprong??

ben gewoon ff benieuwd ;)

2. me83

me83 Niet meer actief

dat zou best kunnen hoor.. het is naar mijn gevoel beter te klussen voor je je etje hebt dan wanneer die al gesprongen is.

maar of je nou elke dag klust of maar 1 keer in die week. het is geen garantie op een zwangerschap.. tis ook een beetje geluk hebben;)

ik duim voor je dat het raak is!:D

3. oxbow

oxbow Niet meer actief

Het kan hoor.

Hier dag 9 onbeschermd intiem geweest en normaal altijd dag 17 mijn ei.
    Nu dus een keer dag 13 (voel me eisprong altijd, dus vandaar dat ik het weet) en nu ben ik dus zwanger.
    Niet de bedoeling, want we waren klaar met 3 kindjes, maar dan moet je niet aan periodieke onthouding doen, want soms klopt het dus niet en kom je voor verassingen te staan.

Het zou dus zeker kunnen en ik hoop het voor je

4. bientje87

bientje87 Lid

6 nov 2011
    49
    0
    6
    Thanks voor jullie reacties!

Ja, spannend toch elke maand weer.. Volgende week zondag is als het goed is mijn nod, dus nog n weekje in spanning zitten!:D

Jullie allebei gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!

5. Wennes140

Wennes140 Lid

9 nov 2011
    69
    0
    0
    Hoi hier hetzelfde verhaal.
    Ik heb op dag 14 en 15 een hoop krampen gehad en dacht dit is mijn ei. maar ik lees hier op het forum dat het goed een aantal dagen later kan zijn.
    Nu hebben we geklust op dag 11, 13 en 15. (later niet meer vanwege de griep)
    Maar hoe weet je zeker dat het de goede dag is?
    Vorige ronde ook een ovutest gedaan om te kijken wat die zei op dag 14 en 15.
    Ik dacht positief maar de test streep was niet zo donker als de controle streep.
    Dus een hoop vragen... en weinig duidelijkheid. ;)
    Ik denk ook tekens van innesteling te hebben. Steekjes in mijn buik, paar druppels bloed. maar toch werd ik weer ongesteld.

nu maar wachten tot volgend weekend of ik ongesteld word.
    En het is inderdaad ook een kwestie van geluk hebben. Dat besef ik ook goed na alle verhalen die je hier leest op het forum.

Deel Deze Pagina