Schietpartijen Parijs

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door xElles, 13 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

2. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

3. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Heb je de blog gelezen? Zij was in Parijs, en vind de mensen daar idioten omdat ze het Louvre voor een dag sloten, want ze had 700,- betaald voor dit reisje. Wij laten weten dat wij hier heel anders over denken, namelijk dat wij respect hebben voor de reactie van Frankrijk en zijn inwoners.

Zelf ben je ook niet mild in je reacties hiero?

4. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Nu zie ik net weer op CNN dat een Air France vlucht op weg van LA naar Parijs is omgeleid naar Salt Lake City vanwege een 'veiligheids incident'. 👿👿

Dat schorem krijgt precies wat ze willen zo....overal angst, haat en verderf zaaien. 👎🏼👎🏼

5. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Joyce is geestesziek, heel zielig eigenlijk. Probeer er idd geen aandacht aan te besteden want dat verdiend ze niet tenmidden van de ellende en verdriet die de nabestaanden van de slachtoffers in Parijs hebben. :(:(

6. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    @Shampoo: ik lees net dat jullie Claire verloren zijn. Wat een verschrikking, ik heb er geen woorden voor. Gecondoleerd en veel sterkte voor jou en al haar dierbaren. 🌹🌹

7. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
  8. sydneys

sydneys Niet meer actief

Manmanman wat is dat toch allemaal. Nu weer wat in Parijs pfff. Zelfs in de nacht kunnen ze geen oog dicht doen of ze zitten weer in angst af te wachten. :(

9. tuc

tuc Niet meer actief

Joh...doe ff normaal! Topics maken wel vaker een zijsprong en ik vond dit best ontopic omdat het eerder al ging over dat men Parijs belangrijker lijkt te vinden dan de andere plaatsen waar aanslagen gepleegd zijn. Nou er zijn dus mensen die weeeer andere prioriteiten hebben. Dus neem een chil pil oid.

10. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Dit was een operatie mbt zoektocht naar een verdachte, geen nieuwe dreiging.

Op zich zijn politieacties (ook gewapende) niet ongewoon in Parijs, al krijgt nu alles een andere lading natuurlijk

11. Butterfly1109

Butterfly1109 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.620
    43
    48
    Nou inderdaad het ging weer over Parijs! Nadat we het eerder hadden over Geert Wilders, George Bush, wo II, westerse media.

12. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ja daar heb je gelijk in. Maar het geeft zoals je zegt toch een heel andere lading. Bij alles gaat nu het 'wat als?' Gevoel zijn. :(

13. stressbal

stressbal Niet meer actief

14. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.120
    2.955
    113
    Vrouw
    Geen nieuwe dreiging? Volgens mij heeft iemand zich opgeblazen waar waarschijnlijk wel doden bij zijn gevallen.. Het is niet zomaar een politie actie die gaande is op dit moment.
    7'explosies volgens mij..wat een ellende allemaal:(

Bericht hierboven staat een linkje

15. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Het is een politieactie nav aanslag afgelopen vrijdag, geen nieuwe terroristische aanval.

Ik vind het verder van de zotte dat een zo belangrijke politie en legeractie zo breed uitgemeten wordt in de media, met nota bene een liveblog. Speciale eenheden handelen normaal gesproken heel anders, Dit kan tactisch gezien nooit in voordeel can de politie werken.

16. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Ik lees dat een vrouw zichzelf heeft opgeblazen. Kan iemand mij uitleggen hoe iemand daartoe gedreven wordt? Als je jezelf opblaast kan je toch niet meer vechten voor waar je zogenaamd voor staat. Als de helft van je leger zichzelf opblaast dan houd je geen leger meer over.

17. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

18. stressbal

stressbal Niet meer actief

Ook Den Haag centraal wordt ontruimd en afgezet ivm verdacht pakketje

19. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Zoals ik het denk doen ze dit als opoffering en hopen ze hiermee de vijand te doden en hierdoor een hoge beloning te krijgen in het hiernamaals. Ze gaan liever dood als dat ze zich laten pakken.

20. SDonya

SDonya Niet meer actief

Waar lees jij dat een vrouw zichzelf opgeblazen heeft?

Deel Deze Pagina