Oh mijn duits is echt niet goed genoeg om dit in detail te begrijpen. Maar die heeft er werk van gemaakt. Zo ver als ik het begrijp een geweldige reactie.
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10153335243745838&substory_index=0&id=12084075837 En dit is nu precies wat ik vandaag probeerde te zeggen. Slaap lekker allemaal.
Heb je de blog gelezen? Zij was in Parijs, en vind de mensen daar idioten omdat ze het Louvre voor een dag sloten, want ze had 700,- betaald voor dit reisje. Wij laten weten dat wij hier heel anders over denken, namelijk dat wij respect hebben voor de reactie van Frankrijk en zijn inwoners. Zelf ben je ook niet mild in je reacties hiero?
Nu zie ik net weer op CNN dat een Air France vlucht op weg van LA naar Parijs is omgeleid naar Salt Lake City vanwege een 'veiligheids incident'. 👿👿 Dat schorem krijgt precies wat ze willen zo....overal angst, haat en verderf zaaien. 👎🏼👎🏼
Joyce is geestesziek, heel zielig eigenlijk. Probeer er idd geen aandacht aan te besteden want dat verdiend ze niet tenmidden van de ellende en verdriet die de nabestaanden van de slachtoffers in Parijs hebben.
@Shampoo: ik lees net dat jullie Claire verloren zijn. Wat een verschrikking, ik heb er geen woorden voor. Gecondoleerd en veel sterkte voor jou en al haar dierbaren. 🌹🌹
Franse politieoperatie gaande in voorstad Parijs Franse politieoperatie gaande in voorstad Parijs | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
Manmanman wat is dat toch allemaal. Nu weer wat in Parijs pfff. Zelfs in de nacht kunnen ze geen oog dicht doen of ze zitten weer in angst af te wachten.
Joh...doe ff normaal! Topics maken wel vaker een zijsprong en ik vond dit best ontopic omdat het eerder al ging over dat men Parijs belangrijker lijkt te vinden dan de andere plaatsen waar aanslagen gepleegd zijn. Nou er zijn dus mensen die weeeer andere prioriteiten hebben. Dus neem een chil pil oid.
Dit was een operatie mbt zoektocht naar een verdachte, geen nieuwe dreiging. Op zich zijn politieacties (ook gewapende) niet ongewoon in Parijs, al krijgt nu alles een andere lading natuurlijk
Nou inderdaad het ging weer over Parijs! Nadat we het eerder hadden over Geert Wilders, George Bush, wo II, westerse media.
Ja daar heb je gelijk in. Maar het geeft zoals je zegt toch een heel andere lading. Bij alles gaat nu het 'wat als?' Gevoel zijn.
Liveblog: Grote politieactie tegen terroristen Parijs, doden en gewonden - RTL Nieuws Ik mag toch hopen dat een van die lui van vrijdag daarbij zit.
Geen nieuwe dreiging? Volgens mij heeft iemand zich opgeblazen waar waarschijnlijk wel doden bij zijn gevallen.. Het is niet zomaar een politie actie die gaande is op dit moment. 7'explosies volgens mij..wat een ellende allemaal Bericht hierboven staat een linkje
Het is een politieactie nav aanslag afgelopen vrijdag, geen nieuwe terroristische aanval. Ik vind het verder van de zotte dat een zo belangrijke politie en legeractie zo breed uitgemeten wordt in de media, met nota bene een liveblog. Speciale eenheden handelen normaal gesproken heel anders, Dit kan tactisch gezien nooit in voordeel can de politie werken.
Ik lees dat een vrouw zichzelf heeft opgeblazen. Kan iemand mij uitleggen hoe iemand daartoe gedreven wordt? Als je jezelf opblaast kan je toch niet meer vechten voor waar je zogenaamd voor staat. Als de helft van je leger zichzelf opblaast dan houd je geen leger meer over.
Zoals ik het denk doen ze dit als opoffering en hopen ze hiermee de vijand te doden en hierdoor een hoge beloning te krijgen in het hiernamaals. Ze gaan liever dood als dat ze zich laten pakken.