Schietpartijen Parijs

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door xElles, 13 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Welke zender?

2. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    How low can you go 8| betreffende het blog. Al moet ik erbij opmerken dat ik haar eerlijk gezegd ook niet anders ken als iemand die denkt dat de hele wereld tegen haar is en zij overal het slachtoffer van is. Las toevallig het blog vanmiddag op het werk, via een link van een collega en de link met het forumlid kwam nu pas, ach ja je kunt maar druk met andere zaken zijn toch?

Ik probeer het nieuws overigens zoveel mogelijk te filteren, merk dat het me meer aangrijpt als dat ik zou willen en herinneringen terug brengt die ik liever niet heb. :(

3. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Op welke zender dan? Duits zeker?

4. Imensa

Imensa Fanatiek lid

23 okt 2014
    2.463
    18
    38
    Ze leeft haar eigen fantasie.... ze geloofd er zelf in..

5. MamavC

MamavC Niet meer actief

Duitse persconferentie wordt je niet wijzer van want ze zeggen toch niks. Tot op heden geen explosieven gevonden en ook geen ambulance , ben benieuwd

6. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Is alles dan gewoon berust op een valse melding?

7. MamavC

MamavC Niet meer actief

Ik hoop het

8. tuc

tuc Niet meer actief

In het nieuwsbericht klonk het niet zo...ze hadden echte aanwijzingen dat er een bomaanslag beraamd zou zijn.

9. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Zou wel heel ziek zijn...

10. Eliza78

Eliza78 Niet meer actief

Eehm nee... ben ik ooit heeeeel snel mee gestopt.;) Niet mijn ding.

11. tuc

tuc Niet meer actief

Heel slim

12. McDsee

McDsee Niet meer actief

Het is dat de meeste van jullie de schrijfstijl van Joycey herkennen, want ik doe dat niet en zou echt anders gedacht hebben dat ze slachtoffer is en zo snel mogelijk met slachtofferhulp aan de praat moet, omdat ze traumatisch zou zijn. Tjeej dit bedenk je gewoon niet laat staan bloggen.

13. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ik ben benieuwd of de drijging inderdaad terecht was

14. mumija

mumija Niet meer actief

Ik denk dat Joyce zelf van te voren niet echt beseft heeft wat voor uitwerking haar blog op mensen zou hebben..
    Niet slim.

15. Islah

Islah Niet meer actief

Nee dat blijkt wel, anders zet je niet zulke gestoorde teksten neer. Dit gaat wel verder dan 'niet slim'...

16. McDsee

McDsee Niet meer actief

Zou dr nou echt zo'n grote terreurdreiging zijn daar of meer een excuus om nog meer bommen te gooien in Syrië? Allemaal politieke mensen aanwezig in het stadion groot statement om het door te laten gaan nog groter om het dan op het laatst af te lasten...

17. MamavC

MamavC Niet meer actief

Ik ben blij dat de PvdA in de regering zit die het bombarderen in Syrie blokkeert want dan zijn we hier echt niet meer veilig

18. Insomniac

Insomniac Fanatiek lid

24 jan 2015
    1.841
    780
    113
    Virtueel assistent
    Gelderland
    Thumbs up voor je positiviteit echt waar. Ik vind het om je heel eerlijk te zeggen al behoorlijk erg dat zulke teksten überhaupt in je op komen. Plus dat je het idee hebt dat je het kan maken dit online te gooien.

19. mumija

mumija Niet meer actief

Ik hoop niet dat je denkt dat ik dit op 1 of andere manier goedkeur of begrip heb. Ik zit enorm vol van het gebeuren rondom Parijs , vluchtelingen en oorlog.:( Ik ben helaas niet zo'n ster in schrijven, daarom lees ik hier alleen mee verder.

Ik had dit alleen nooit van Joyce verwacht, dat is het hem. Ze heeft zelf heel veel meegemaakt en daarom verwacht ik van haar dat ze meer gevoel in haar donder zou hebben voor de medemens.

20. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ging dit topic nou over de aanslagen in Parijs of lees ik de topic titel verkeerd? Ik lees hier namelijk merendeels over ene joyce? Zullen we weer ontopic gaan?

Deel Deze Pagina