Sauna en ongesteld..

Discussie in 'De lounge' gestart door Lindah, 20 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Grote maat tampon, touwtje afknippen en dan gaat het wel. En een meluna bestellen!

2. MamavC

MamavC Niet meer actief

Die van OB Night zijn trouwens super;)

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Haha een welness tampon, geeft die ook massages?

4. Tweedeopkomst

Tweedeopkomst Niet meer actief

O my god ongesteld naar de sauna. Ik zou echt een andere date plannen! Zijn vast ook andere leuke dingen te doen

5. Fruitmoes

Fruitmoes Bekend lid

22 jun 2009
    847
    1
    18
    Het lijkt mij dat je dan een iets te kleine tampon gebruikt als je nog steeds wat doorlekt. Ik vind er overigens niets onhygienisch aan. Die mannen lopen er toch ook met hun blote piemel rond, waar ze toevalligerwijs ook nog eens mee plassen. En de mannen die ik ken, maken hun piemel daarna niet schoon met een doekje. Maar misschien zijn het ook wel gewoon gigantische viezerikken hoor:D
    Ik heb trouwens indertijd gewoon een grotere tampon gebruikt en een stuk van het koordje afgeknipt en rende ook twintig keer naar het toilet, niks aan het handje.

6. Lindah

Lindah Fanatiek lid

21 apr 2012
    1.008
    145
    63
    Brabant
    Haha dat zou helemaal mooi zijn!:D
    Miss iets voor het beste idee van NL?:p

De meeste zijn dus wel voor, ook bedankt voor de review, die klinkt positief!

Onhygiënisch is het niet, had al wat zitten lezen voordat ik hier een post plaatste en de meeste vinden het zelfs hygiënischer met tampon omdat je niets kunt 'verliezen'.. Als je niet ongesteld bent kun je ook wat afscheiding verliezen wat dan zo in het water komt..

Zou ik dan toch kunnen gaan.. Dat zou echt superfijn zijn!

7. littlemunchkin

littlemunchkin Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.811
    1.004
    113
    Het is een regel dat je na toiletgang doucht.

Persoonlijk zou ik het verschuiven. Het lijkt me helemaal niet prettig om ongesteld naar de sauna te gaan. Al dat water idd maakt een tampon heel snel verzadigd. Niet handig.

8. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Ik gebruik een menstruatie cup, ben er zo blij mee!! Die kun je nu niet meer op tijd in huis hebben maar voor een volgende keer is het echt een aanrader.

9. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Ik ben zo vaak naar de sauna geweest tijdens mijn menstruatie. Ik knipte gewoon het touwtje heel kort. En heel regelmatig verschonen. Tampon en schaartje in de zak van je badjas :D

Tegenwoordig heb ik een menstruatiecup (ik heb de Naturcup) en hoef ik thuis pas te verschonen. Ideaal!

10. Lindah

Lindah Fanatiek lid

21 apr 2012
    1.008
    145
    63
    Brabant
    Ik heb bij de apotheek 2 stuks Beppy tampons besteld( de sponsjes dus zeg maar). Bij de DA hadden ze niet maar de apotheek kon ze bestellen en dan waren ze morgen binnen. Ik heb ook even gekeken naar de cups maar dat duurde idd langer. Nu naar hopen dat het iets is..
    Als er nog meer tips zijn of ervaringen hoor ik ze graag!

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik heb de eerste 2 dagen een superplus tampon nodig en ook daar nog een inlegkruisje bij :p Veel groter zijn ze er geloof ik niet :p

12. xEsther

xEsther Actief lid

19 feb 2012
    172
    0
    0
    Ik werk in een sauna en hoor van gasten dat ze het touwtje van de tampon afknippen, en dat het verder niet doorlekt.. Dus een "wellness tampon" lijkt me niet nodig, ook nooit van gehoord trouwens.

13. zara1983

zara1983 Fanatiek lid

1 nov 2013
    1.207
    534
    113
    NULL
    Ik zou het niet doen. Ik ga sowieso niet zwemmen enz tijdens menstruatie en vind een sauna sowieso een vies idee. Dus aan mij heb je niet veel.
    Maar ik ben wel eens met een tampon in bad geweest. Maar dat ding zuigt zich gelijk vol met water en als je dan gaat staan lek je alsnog. Ondanks dat k niet heel veel vloei.
    Ik ben door hier trouwens wel een meluna gaan gebruiken en vind dat wel ideaal. Voel me veel schoner e n veiliger dan tampons

14. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Dit. En vaak wisselen. En ik ga wat minder of niet zwemmen of in bubbelbad.

Overigens probeer ik het meestal te verzetten haha maar het is wel eens voorgekomen dat het zo moest!

15. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.495
    2.948
    113
    En een menstruatie cup? Die zie je helemaal niet en vangen veel meer bloed op.

16. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Heb hier op het forum wel een keer gelezen over een schaap aan een ketting hahaha:D

17. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Zou als ik jou was echt een menstruatie cup proberen! Scheelt een hoop doorlek zorgen ;)

18. floor30

floor30 Actief lid

23 jun 2009
    327
    11
    18

Toen het kwartje viel, lag ik in een deuk!

On topic: veel plezier in de sauna!

Deel Deze Pagina